Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Ahonen: Neliapila on poimittu
16.9.2009 17:43 | Päivitetty 9.9.2013 20:27
Neliapilan löytäminen mummon nurmikolta Asikkalasta on mäkilegendalle jokakesäinen operaatio.
- Ensi kauden neliapila on poimittu, mutta kesähyppyihin sitä ei vielä laiteta. Se on nyt kuivumassa, ja kun lumet tulevat maahan se laitetaan monoon.
...
Vasen?
Viimeisin vihjevideo Party Animalista taisi nyt kyllä vahvistaa sen, että eiköhän se ole Chachi.
Vierailija kirjoitti:
Neliapilan löytäminen mummon nurmikolta Asikkalasta on mäkilegendalle jokakesäinen operaatio.- Ensi kauden neliapila on poimittu, mutta kesähyppyihin sitä ei vielä laiteta. Se on nyt kuivumassa, ja kun lumet tulevat maahan se laitetaan monoon.
...
Vasen?
En ole sama joka on hokenut Banaania Janne Ahoseksi.
Mutta oletko kenestäkään muusta julkkisesta kuullut mitään vastaavaa, että laittaisi kenkäänsä neliapilan?
Itse olen kuitenkin rehellisesti sitä mieltä, että ennemmin Banaani on Ahonen kuin Kimi.
Milloin Veitola laulaa? Esiintyy jo nyt ihan liikaa. Voisi siitä edestä luikauttaa jotakin, kun kerran pyrkii tässäkin ohjelmassa pääesiintyjäksi. Veikkaan että tämä formaatti ei kestä enää monta kautta. Alkaa nimittäin nämä "sun ja mun kaverit" kohta loppumaan ja joutuisivat ottamaan kaveripiirin ulkopuolelta esiintyjiä. Ei puutu enää kuin Pimiä jonkun hahmon sisältä. Pehkonen jo oli sekä tietysti Leppilampi.
Maria Veitolalla ei taida oikeasti olla kovinkaan hyvät välit Jenni Kokanderin tai Janne Katajan kanssa. Jotenkin tämä nimittäin näkyy. Maria Veitola muistuttaa myös koko ajan enemmän diivaa ja vaikuttaa hankalalta ihmiseltä. Niina Lahtinen oli ilmeisesti ensin Janne Katajan ystävä ja ovat tunteneet lapsista saakka. Ovat myös samanikäisiä. Aku Hirviniemi on näitä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neliapilan löytäminen mummon nurmikolta Asikkalasta on mäkilegendalle jokakesäinen operaatio.- Ensi kauden neliapila on poimittu, mutta kesähyppyihin sitä ei vielä laiteta. Se on nyt kuivumassa, ja kun lumet tulevat maahan se laitetaan monoon.
...
Vasen?En ole sama joka on hokenut Banaania Janne Ahoseksi.
Mutta oletko kenestäkään muusta julkkisesta kuullut mitään vastaavaa, että laittaisi kenkäänsä neliapilan?
Itse olen kuitenkin rehellisesti sitä mieltä, että ennemmin Banaani on Ahonen kuin Kimi.
Tiedän et bansku on Ahonen, kysyin vain sitä mistä löytyy tuo vasen-tieto, kun joku täällä tai jossain kirjoitti muistaakseni siitä ennen kuin banaani ite kertoo siitä, joten joku joka vihjeen ennalta nähnyt paljasti asian tai se löytyy jostain.
Toivottavasti etsijät eivät enää tyrkytä Kimiä. Kimi etsimässä neliapilaa, etsivät esittävät enemmän itse neliapinaa. Eikö Veitola kerran ole maininnut jossain jakson kohdassa että Tuure B on Porista. Ainoa mysteeri hahmo on tämä villapehko. Se voi olla lipulta kuka vaan kun vihjeet ei johda tähän asti mihinkään järkevään henkilöön.
Janne kataja on synt 1980 ja Lahtisen Niina 1979. Mä uskon jo,että banaani on Janne Ahonen. Tavallaan haluisin ettei olisi. Yllätykset aina kivoja.
Muistaako kukaan kun Ile Uusivuori sanoi jutelleensa Örkin kanssa. Taitaa olla teatteria koko ohjelma ja paneeli ja juontaja tietää ainakin jotain noiden henkilöllisyydestä.
Bailu susi on ehkäChasimutta kun katsoin Hildenien perheen videoita niin Chasi ei puhunut yhtään suomea.Ja Chasi vaikutti pidemmältä kuin bilettävä susi.
Örkki ei ole vielä arvattu. Porista tai Lapista. Olispa Jorma Uotinen.Hodari on vanhempi kuin Nelli Matula. Äänessä on vähän Korisevaa. Voisi olla se Heikkilä mutta mietin,että se on monell e melko tuntematon.
Mitä tarkoitit ettei chachi puhunut suomea, vieläkö joku uskoo että vihjevideoilla puhuja on sama kuin laulaja, no ei oo.
Tuotantotiimin nainen sanoo, että vihjevideot tehdään käyttämällä ääninäyttelijää ja sitten niiden puheet muutetaan jotta ei kenellekään selviä kuka puhuja on.
Onko kukaan huomannut että onnenarpa Andres Hulden on samaa piirteitä kuin Niko Saarinen.
Usein oikeassa kirjoitti:
Örkki ei ole vielä arvattu. Porista tai Lapista. Olispa Jorma Uotinen.Hodari on vanhempi kuin Nelli Matula. Äänessä on vähän Korisevaa. Voisi olla se Heikkilä mutta mietin,että se on monell e melko tuntematon.
Miksi Jorma Uotinen laulais Samma gamla vanliga biisin? Jos Jorma olisi kisassa, niin valitsisi hän biisejä jotka on enemmän hänen omaa ikäluokkaa ja tyyliä.
Hodari sanoi että ura lähti Rähinällä, joka on rähinä records, onko koriseva tuolta yhtiöstä?
Ja eihän rähinä records ollut edes olemassa kun koriseva aloitti uraansa.
Sarvikuonolla on selvästi kaksi hahmoa. Juuso Köpi Kallio ja Party on Chachi ja Banaani on Ahonen.Ei näistä kannata kiistellä.
Vierailija kirjoitti:
Sarvikuonolla on selvästi kaksi hahmoa. Juuso Köpi Kallio ja Party on Chachi ja Banaani on Ahonen.Ei näistä kannata kiistellä.
Ei sarvikuonolla ole kahta hahmoa vaan köpillä on kaksi hahmoa. Sarvikuonoja on 1.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin vihjevideo Party Animalista taisi nyt kyllä vahvistaa sen, että eiköhän se ole Chachi.
Ei epäillystä. Chachilla on niin latinoaksentti, ettei voi olla kukaan muu.
Mistä kerrotaan että Jannen neliapila on just vasemmassa. Löytyy kyllä teksti et etsinyt ton apilan ja pistänyt jalkineeseen mut vasen?