Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
3741/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä muuten ehdota axl smithiä lampaaksi, mutta hänestä löytyy moonwalk uutinen kouluajoista. Googlettakaa vaikka ja sitten löytyy uutinen et jääkiekkoilija Filppula on ollut hänen koulukaveri joka voi olla se urheiluvaikuttaja joka on voinut lumipallon saada naamaan.

No ei kai tähän nyt hemmetti soikoon mitään seksirikollista ole pyydetty.

R. Salminen teki pahemman rikoksen ja sai jatkaa. Miks ei Axel:kin etenkin näin vuosien päästä?

Haluan tarkentaa kirjoituksiani. En tietenkään halua että mustalammas olisi Axl, mutta nuo vihjeet antaa epäillä asiaa. Toivottavasti hän ei ole mukana. Mutta nämä vihjeet tukevat sitä että hän voisi olla lammas. Toivon ettei oo

- Ainoa Moonwalk tekijä koulunsa luokassa

- jääkiekkoilija Valtteri Filppula koulukaverina, (urheilu vaikuttaja joka sai lumipalloa?)

Sininen = unicef?

Asuinpaikka vantaa tai espoo?

Pituus 175

Äänidubbaus Elokuvassa Frozen

Mä en ymmärrä, miksi jollekin tulee mieleen googlailla Axl Smithin elämää. Varsinkaan kun häntä ei tällaiseen ohjelmaan edes otettaisi.

En minä googlannut häntä. Googlasin sanoja "moonwalk koulu" ainoastaan ja silloin tuo sivu tuli ja sitä rataa.

Joo nii varmaa tuli, olisit voinut jättää sanomatta. Mutta näköjään pitää provoamaan päästä.

Vierailija
3742/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut näitä Mustan Lampaan vihjeitä sopimaan kehenkään? Siis ootteko löytäneet tuota moonwalk - juttua tai jotain muuta vinkkiä googlaamalla.

Itse olin ihan varma äänen perusteella, että tää on Jarno Laasala ja edelleen näin ajattelen, mutta oikein mikään vihje ei minusta Jarnoon sovi, paitsi on ollut kymppitonnissa kilpailemassa.

Kari Ketonen on minulle henkilönä aika vieras, joten en osaa ääntä yhdistää. Tiedän, että hän on tanssinut, laulanut ja ääninäytellyt ja kamppailulajeja treenannut, joten paremmin passaisi vihjeet kuin Jarnoon. Myös pituus (lyhyys) sopisi. Mitään lehtijuttua, joissa paljastuisi selkeästi joku vihjeen kertoma tapaus, en ole löytänyt. Siinä mielessä selkeesti hankalin hahmo tämä Lammas on. Muut hahmot on olleet turhankin helppoja.

Heiskarin Kristianiakin on tähän veikattu. Kymppitonnit ymmärtäisin, mutta mites laulutaito ja muut vinkit?

Axl osaa siis Moonwalkin ja oli jääkiekkoilija kaveri, jota voinut lumipallolla viskata, mutta en kyllä tästä huolimatta usko hänen olevan mukana kisassa.

Ihan mukavaa, että tuli tämä hahmo, jota vielä hiukan saa pähkäillä, kun muut on keksitty kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hodarin videota ei löydy vieläkään, onko tekijänoikeus iskenyt...

Ei noiden tarvii tekijänoikeuksista piitata. Ovat varmaa unohtaneet, muutenkin tuo maikkarin YouTube videot on ollu luokattomia, ku sekoilvat sanoissa. Ja mikä ihmeen takia joka paikassa pitää käydä kommentoimassa.

Vierailija
3744/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut näitä Mustan Lampaan vihjeitä sopimaan kehenkään? Siis ootteko löytäneet tuota moonwalk - juttua tai jotain muuta vinkkiä googlaamalla.

Itse olin ihan varma äänen perusteella, että tää on Jarno Laasala ja edelleen näin ajattelen, mutta oikein mikään vihje ei minusta Jarnoon sovi, paitsi on ollut kymppitonnissa kilpailemassa.

Kari Ketonen on minulle henkilönä aika vieras, joten en osaa ääntä yhdistää. Tiedän, että hän on tanssinut, laulanut ja ääninäytellyt ja kamppailulajeja treenannut, joten paremmin passaisi vihjeet kuin Jarnoon. Myös pituus (lyhyys) sopisi. Mitään lehtijuttua, joissa paljastuisi selkeästi joku vihjeen kertoma tapaus, en ole löytänyt. Siinä mielessä selkeesti hankalin hahmo tämä Lammas on. Muut hahmot on olleet turhankin helppoja.

Heiskarin Kristianiakin on tähän veikattu. Kymppitonnit ymmärtäisin, mutta mites laulutaito ja muut vinkit?

Axl osaa siis Moonwalkin ja oli jääkiekkoilija kaveri, jota voinut lumipallolla viskata, mutta en kyllä tästä huolimatta usko hänen olevan mukana kisassa.

Ihan mukavaa, että tuli tämä hahmo, jota vielä hiukan saa pähkäillä, kun muut on keksitty kauan sitten.

Lopeta nyt jo se axl Smith jauhaminen. Oikeasti ei rikollisia tähän ohjelmaan oteta. Surkeaa provoamista.

Vierailija
3745/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsköinen kirjoittaja oli eri henkilö, älä hauku muita minun kirjoituksistani.

Vierailija
3746/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhdyn hänen pointtiin, että vihjeet ei tähän asti johda kuin yhteen suuntaan, jos löytyisi joku muu johon vihjeet kävisi se olisi hienoa. Mutta onko vihjeet vain sattumaa et sopivat tuohon yhteen, toivotaan niin. Jos ei mene pelkästään yhden suunnan asiaksi niin pohdin myös, että keneen muuhun vihjeiden asiat käy, jos unohdetaan ääni. Mitä vihjeitä lammas on tähän asti kertonut.

Vierailija
3747/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsköinen kirjoittaja oli eri henkilö, älä hauku muita minun kirjoituksistani.

Haukun. Koska mistä minä sen voi tietää 😂 tää on anonyymi palsta. Turhaa siinä ruikutata

Vierailija
3748/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta yhdyn hänen pointtiin, että vihjeet ei tähän asti johda kuin yhteen suuntaan, jos löytyisi joku muu johon vihjeet kävisi se olisi hienoa. Mutta onko vihjeet vain sattumaa et sopivat tuohon yhteen, toivotaan niin. Jos ei mene pelkästään yhden suunnan asiaksi niin pohdin myös, että keneen muuhun vihjeiden asiat käy, jos unohdetaan ääni. Mitä vihjeitä lammas on tähän asti kertonut.

Yhdyt pointtii ei ole Smith. Eli kenestä puhut, seksirikollisia tähän ei pyydetä. Ja yhdyt nii silloin provoat

Vierailija
3749/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinä provo kirjoittaja takas trollaa noita youtube trollejas

Vierailija
3750/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lammas Kim Herold? Mitä hänestä tiedetään?

Vierailija
3751/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lammas on Kari Ketonen tai Dennis Nylund sininen voisi tarkoittaa putouksen sinistä paitaa. Tuosta moonwalkista mulle tuli mieleen Matti Puro, Elämäni biisi-ohjelmassa kertoi että on fanittanut Michael Jacksonia lapsesta asti ja matkinut tanssiliikkeitä. Matin pituutta en tiedä.

Vierailija
3752/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitänpä uuden nimen, Elastinen? Varmaan joku kohta kirjoittaa ettei täsmää, no ei sitten

Vierailija
3753/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy kattoo youtube videoita😂 koska näen esitykset trolli lauantai

Vierailija
3754/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lammas on Kari Ketonen tai Dennis Nylund sininen voisi tarkoittaa putouksen sinistä paitaa. Tuosta moonwalkista mulle tuli mieleen Matti Puro, Elämäni biisi-ohjelmassa kertoi että on fanittanut Michael Jacksonia lapsesta asti ja matkinut tanssiliikkeitä. Matin pituutta en tiedä.

Denis nylund on ilen pituinen. Mihin tarttis korkoja

Vierailija
3755/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitänpä uuden nimen, Elastinen? Varmaan joku kohta kirjoittaa ettei täsmää, no ei sitten

No ei sekään tartte korkoja

Vierailija
3756/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt jo se axl Smith jauhaminen. Oikeasti ei rikollisia tähän ohjelmaan oteta. Surkeaa provoamista.

Sori, nyt en ymmärrä sun ongelmaa. Mä en oo Axl yhteyksiä esiin kaivanut, vaan joku ihan muu. En usko, että hän tässä on mukana, mutta on ainoa, jonka ilmeisesti löydetty ihan konkreettisesti sopivan joihinkin vihjeisiin. Juuri kyselin, onko muita, jotka noihin annettuihin vihjeisiin sopii teidän mielestä. Ketosta tukee moni juttu, mutta ei ihan yks yhteen minkään vinkin kanssa. Laasalaan yhdistän äänen ja kymppitonnin jne. Mitään en trollaa, enkä provosoi, joten rauhoitu. Ei kai tää näin vakavaa ole?

Vierailija
3757/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takas trollaa noita yt trollejas. Opetelkaa kirjottaa

Vierailija
3758/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, nyt en ymmärrä sun ongelmaa. Mä en oo Axl yhteyksiä esiin kaivanut, vaan joku ihan muu. En usko, että hän tässä on mukana, mutta on ainoa, jonka ilmeisesti löydetty ihan konkreettisesti sopivan joihinkin vihjeisiin. Juuri kyselin, onko muita, jotka noihin annettuihin vihjeisiin sopii teidän mielestä. Ketosta tukee moni juttu, mutta ei ihan yks yhteen minkään vinkin kanssa. Laasalaan yhdistän äänen ja kymppitonnin jne. Mitään en trollaa, enkä provosoi, joten rauhoitu. Ei kai tää näin vakavaa ole?

On se. Ei kanava pyydä seksirikollista mukaan ohjelmaan, vaikka sopis vihjeet. Aika typerää edes ehdottaa Smith joka on tuomittu seksirikollinen.

Vierailija
3759/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, kari ja dennis on 1.67 m ja 1,82 m mihin pituus rajoihin lampaan sijoitat...

Vierailija
3760/5161 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hodari on kirkkaasti ESSI LUTTINEN PARAISILTA!

Ketju on lukittu.