Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Party Animal voisi olla Tiia Elg ainakin osan vihjeistä perusteella. On tanssija koreografi, Salkkareissa ja haaveillut lasten lääkärin ammatista. Sanonut haastattelussa haaveilevansa myös musikaalirooleista kunhan hioo vielä laulutaitoaan.
Musta lammas on äänen perusteella mun mielestä Hissu Hietalahti.
Miksi alapeukkua jos Matti Mattsson on tänne oikeasti vaivautunut kirjoittamaan.
Oliko se Siilin vai hodarin ääni muunnettu omituiseksi raakkumiseksi, hevibiisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukkua jos Matti Mattsson on tänne oikeasti vaivautunut kirjoittamaan.
No ei kukaan sentään tässä vaiheessa ilmoittaisi, että älkää nyt turhaan ainakaan minua arvailko. Tosin toisena esiintyminenkin on syvältä, esitti sitten tuottajaa tai jotain muuta. Siksi ehkä mieluummin ilmianto kuin mitään peukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se oikea Matti oli. Siksi alapeukkua.
Kuka ihme on hodari? Minun mielestä ääni on vanhemman kuin Nelli Matulan, jota eilen niin varmaksi veikkailtiin..
Musta lammas on James Nikander
Vierailija kirjoitti:
No miksi olisi? Kunhan joku taas feikkaa. Jos hän haluaisi asiaa kommentoida, niin hän tekisi sen varmaan huvittavaan sävyyn esim. facessa.
Kristian Heiskari on musta lammas.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää esiintyä toisen nimellä.
Musta lammas on Sedu Koskinen.
Arde kirjoitti:
Kristian Heiskari on musta lammas.
Tai Kari Ketonen. Pitää katsoa jakso uudelleen Katsomosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä muuten ehdota axl smithiä lampaaksi, mutta hänestä löytyy moonwalk uutinen kouluajoista. Googlettakaa vaikka ja sitten löytyy uutinen et jääkiekkoilija Filppula on ollut hänen koulukaveri joka voi olla se urheiluvaikuttaja joka on voinut lumipallon saada naamaan.
No ei kai tähän nyt hemmetti soikoon mitään seksirikollista ole pyydetty.
R. Salminen teki pahemman rikoksen ja sai jatkaa. Miks ei Axel:kin etenkin näin vuosien päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä muuten ehdota axl smithiä lampaaksi, mutta hänestä löytyy moonwalk uutinen kouluajoista. Googlettakaa vaikka ja sitten löytyy uutinen et jääkiekkoilija Filppula on ollut hänen koulukaveri joka voi olla se urheiluvaikuttaja joka on voinut lumipallon saada naamaan.
R. Salminen teki pahemman rikoksen ja sai jatkaa. Miks ei Axel:kin etenkin näin vuosien päästä?
Niinkuin tuolla aikaisemmin joku jo kysyi, että miksi Axel paljastaisi olevansa Suomessa? Niin ja miksi ihmeessä hänet edes pyydettäisiin tähän ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin tuolla aikaisemmin joku jo kysyi, että miksi Axel paljastaisi olevansa Suomessa? Niin ja miksi ihmeessä hänet edes pyydettäisiin tähän ohjelmaan?
Kanttaisi muistaa, että tänään kaikki jaksot on jo nauhoitettu ja hän on poistunut maasta jos hän ylipäätänsä on mukana
Voi kun päästettäisiin pääosaan ne laulajat, maskit ja maskintekijät, ei tuota jonninjoutavaa arviointiraatia. Neljä turhaketta käyvät läpi jokaisen esiintyjän joka ikisessä välissä, vaikka hahmoja ei tiputettaisikaan. Pääasia tuntuu olevan se että Kataja ja Veitola pääsevät ääneen, kun listailevat tuttavaverkostojaan. Mikä on idioottimaista. En tiedä, onko muiden maiden versiot samanlaista egoisti-sontaa.
Hodarin videota ei löydy vieläkään, onko tekijänoikeus iskenyt...
Katso katsomosta tai cmoresta.
😁😁😁😁
Olisit silti voinut osallistua Masked Singer-ohjelmaan koska
kuvasimme sinua (vai kuka hitto se olikaan) keväällä.
😁😁😁😁
Ystävällisin terveisin, Tuotantotiimin NauruNappula