Eikö kaikilla laitteilla voi enää kirjoittaa euron merkkiä palstalle?
Ei vaan yksinkertaisesti kaikilla tule se euron merkki.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla laiteilla voi laitaa eron merkin halutessa laitteilaan.Kiusataan sinua ei laiteta ja käytetään usein useampii pilkku,,,,,Kiusa se pienkin nipottajalle.........................................
Kuule kun ei toimi esim. mun Android-puhelimella. Alusta on optimoitu joillekin laitteille ja toisille taas ei. Tämä alkoi joskus huhti-toukokuun vaihteessa. Ohjelmistopäivitys alustalla tjsp.
Kyllä se Androidilla onnistuu, kunhan osaa. Miten se tarkalleen ottaen tapahtuu vaihtelee melkoisesti vehkeen asetuksista riippuen.
Nyt käyttämässäni vehkeessä pitää ensin painaa "?123" ja sen jälkeen "=\<" mikä on yhdessä ikonissa vasemmalla alhaalla. Kokeile jos helpottaisi.
Äläpä ala irvailemaan. Ei näy niin ei näy.
Peace-emojia ei hyväksytty mun kommentissani. Toimiiko teillä muilla se?
Vierailija kirjoitti:
No älyhoi? Ei tietenkään onnistu pöytätietokoneella. Aika jo nousta sieltä kiven alta.
Vihaan kaikkia pöytätietokoneita...
Androidilla ei pysty euroilee.
Onko omppuväkeä linjoilla? Näkyykö teidän viesteissä € merkki?
uro. Näkyykö? Nokialainen puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
@#_&-+()/*"':;!?~`|$^={}\%[]
Niin missä se euro on?
No eihän sitä ole, kuten ei ole puntaakaan. Kunhan kokeilin omalla Samsungin Androidilla.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilu Androidilla, 1 euron merkki:
Joo, ei toimi. Pari päivää sitten vielä toimi. Ei taida olla laitteessa vika, ehkä palstan serverissä on estetty jotain asetuksia, ettei kaikilla koodistoilla onnistu nyt lähettämään merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älyhoi? Ei tietenkään onnistu pöytätietokoneella. Aika jo nousta sieltä kiven alta.
Androidilla ei pysty euroilee.
Olet herättänyt raivoni.
PÖYTÄTIETOKONEET PITÄISI TUHOTA TÄYDELLISESTI.
Tori.fi:n nettiversiossa ei muuten ole toiminut myöskään euromerkki
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä nyt kuuseen. Pöytäkoneella nimen omaan onnistuu. Kännykällä ei.
Eli ei ole käyttäjässä vika. Miksi heti aletaan haukkuu taitoja, kun vika ei ole itsessä?
Onkohan kyse androidin omasta viasta vai palvelimien viasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla laiteilla voi laitaa eron merkin halutessa laitteilaan.Kiusataan sinua ei laiteta ja käytetään usein useampii pilkku,,,,,Kiusa se pienkin nipottajalle.........................................
Kuule kun ei toimi esim. mun Android-puhelimella. Alusta on optimoitu joillekin laitteille ja toisille taas ei. Tämä alkoi joskus huhti-toukokuun vaihteessa. Ohjelmistopäivitys alustalla tjsp.
Kyllä se Androidilla onnistuu, kunhan osaa. Miten se tarkalleen ottaen tapahtuu vaihtelee melkoisesti vehkeen asetuksista riippuen.
Nyt käyttämässäni vehkeessä pitää ensin painaa "?123" ja sen jälkeen "=\<" mikä on yhdessä ikonissa vasemmalla alhaalla. Kokeile jos helpottaisi.Äläpä ala irvailemaan. Ei näy niin ei näy.
Ei ollut irvailua, mun laitteella tulee tuolla tavalla esiin valikoima kaikenlaisia erikoismerkkejä, liten euro, punta ja ruplakin. Meni muuten melkoisesti aikaa ennenkuin löysin tuon. Ja euro-merkkiä nimenomaan olin tuolloinkin vailla.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole käyttäjässä vika. Miksi heti aletaan haukkuu taitoja, kun vika ei ole itsessä?
Oletusarvoisesti, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä nyt kuuseen. Pöytäkoneella nimen omaan onnistuu. Kännykällä ei.
PÖYTÄTIETOKONEIDEN TÄYDELLINEN TUHOAMINEN NYRKEILLÄ.
EI TARVITSE VIHAISENA ENÄÄN SITÄ HELVETIN ISOA VASARAA, KOSKA KUN ON NÄIN VIHAINEN KUIN MINÄ NYT, EI TARVITA MITÄÄN KUIN OMAT NYRKIT JA PÖYTÄTIETOKONE HAJOAA TÄYDELLISESTI NYRKKIENI VOIMASTA.
OLEN RAIVON KUNINGAS.
🤜🖥😡👑
Vierailija kirjoitti:
Euroja neljä :
NO EIPÄ NÄY EURON MERKIT PERKKKKKKKLELE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt käyttämässäni vehkeessä pitää ensin painaa "?123" ja sen jälkeen "=\<" mikä on yhdessä ikonissa vasemmalla alhaalla. Kokeile jos helpottaisi.Äläpä ala irvailemaan. Ei näy niin ei näy.
Ei ollut irvailua, mun laitteella tulee tuolla tavalla esiin valikoima kaikenlaisia erikoismerkkejä, liten euro, punta ja ruplakin. Meni muuten melkoisesti aikaa ennenkuin löysin tuon. Ja euro-merkkiä nimenomaan olin tuolloinkin vailla.
Mutta kun kyse ei ole siitä, että se merkki on hukassa vaan se katoaa, kun viesti lähetetään.