Eikö kaikilla laitteilla voi enää kirjoittaa euron merkkiä palstalle?
Ei vaan yksinkertaisesti kaikilla tule se euron merkki.
Kommentit (82)
Alt gr (oikea alt-näppäin) + e-kirjain=€
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät kirjoita täällä läppärillä. Älyhoi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla laiteilla voi laitaa eron merkin halutessa laitteilaan.Kiusataan sinua ei laiteta ja käytetään usein useampii pilkku,,,,,Kiusa se pienkin nipottajalle.........................................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Det fungerar inte.
Moni muukin merkki voi jäädä näkymättä. Asteen merkki esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät kirjoita täällä läppärillä. Älyhoi.
Ollaan kyllä huomattu jo se jo palstan tason laskuna juu. Kaikenmaailman apukoululaiset kyselee asioita jotka normaalijärkinen ihmisen selvittäis googlaamalla kahdessa sekunnissa.
Minä saan kyllä euron merkin kirjoittamaani tekstiin ihan normaalisti oli käytössä sitten android kännykkä tai windows läppäri mutta kun painan "lähetä" se katoaa ketjuun tulevasta tekstistä.
Kokeillaanpa tuleeko rivi euron merkkejä näkyviin Windows-tietokoneella kirjoitettuna ----> €€€€€€
Kyse ei ole siitä, etteikö osaisi painaa sitä euron kuvaa, ääliöt!
Vierailija kirjoitti:
@#_&-+()/*"':;!?~`|$^={}\%[]
Niin missä se euro on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla laiteilla voi laitaa eron merkin halutessa laitteilaan.Kiusataan sinua ei laiteta ja käytetään usein useampii pilkku,,,,,Kiusa se pienkin nipottajalle.........................................
Kuule kun ei toimi esim. mun Android-puhelimella. Alusta on optimoitu joillekin laitteille ja toisille taas ei. Tämä alkoi joskus huhti-toukokuun vaihteessa. Ohjelmistopäivitys alustalla tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, etteikö osaisi painaa sitä euron kuvaa, ääliöt!
Kiva tyyli sulla!
Kyriilisiäkään ei voi kirjoittaa. Täällä on vainoharhaiset modet jotka pelkäävät pietarin trolleja. Luulevat ettei he osaa käyttää meidän aakkosia.
3 euron merkkiä kirjoitin, näkyykö mitään?
Itse kirjoitan kännykällä, jossa on android. Tämän viestin lopussa pitäisi olla euroja. .
""