Eikö kaikilla laitteilla voi enää kirjoittaa euron merkkiä palstalle?
Ei vaan yksinkertaisesti kaikilla tule se euron merkki.
Kommentit (82)
Hah!
Laitoin Samsungilla nimikenttään euron merkin, niin tuli ilmoitus "Nimimerkki sisältää kielletyn merkin"...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kyse androidin omasta viasta vai palvelimien viasta?
Veikkaan palvelinpuolta, pari päivää sitten kirjoitin euron merkin palstalle, enkä ole sen jälkeen päivittänyt laitettani. Automaattiset pävitykset ei ole mulla käytössä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla laiteilla voi laitaa eron merkin halutessa laitteilaan.Kiusataan sinua ei laiteta ja käytetään usein useampii pilkku,,,,,Kiusa se pienkin nipottajalle.........................................
Kuule kun ei toimi esim. mun Android-puhelimella. Alusta on optimoitu joillekin laitteille ja toisille taas ei. Tämä alkoi joskus huhti-toukokuun vaihteessa. Ohjelmistopäivitys alustalla tjsp.
Kyllä se Androidilla onnistuu, kunhan osaa. Miten se tarkalleen ottaen tapahtuu vaihtelee melkoisesti vehkeen asetuksista riippuen.
Nyt käyttämässäni vehkeessä pitää ensin painaa "?123" ja sen jälkeen "=\<" mikä on yhdessä ikonissa vasemmalla alhaalla. Kokeile jos helpottaisi.Äläpä ala irvailemaan. Ei näy niin ei näy.
Ei ollut irvailua, mun laitteella tulee tuolla tavalla esiin valikoima kaikenlaisia erikoismerkkejä, liten euro, punta ja ruplakin. Meni muuten melkoisesti aikaa ennenkuin löysin tuon. Ja euro-merkkiä nimenomaan olin tuolloinkin vailla.
Munkin laitteella voi viestikenttään kirjoittaa vaikka miljoona euroa, mutta ne ei näy palstalla.
Testataan kännykällä, mutta selain tietokoneversiona. Euron merkki:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, etteikö osaisi painaa sitä euron kuvaa, ääliöt!
Kiva tyyli sulla!
Joo, se on harvinaista nähdä tuommoista aitoa kannustusta, mutta sellaisia hyviä ihmisiäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Hah!
Laitoin Samsungilla nimikenttään euron merkin, niin tuli ilmoitus "Nimimerkki sisältää kielletyn merkin"...
No niin, palstan tekninen ylläpito on löytänyt näppiksen. Windows-koneissa saattaa euron merkki mennä muun koodiston mukaan ja siksi toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älyhoi? Ei tietenkään onnistu pöytätietokoneella. Aika jo nousta sieltä kiven alta.
Vihaan kaikkia pöytätietokoneita...
Mene sinä nyt kuuseen. Pöytäkoneella nimen omaan onnistuu. Kännykällä ei.
PÖYTÄTIETOKONEIDEN TÄYDELLINEN TUHOAMINEN NYRKEILLÄ.
EI TARVITSE VIHAISENA ENÄÄN SITÄ HELVETIN ISOA VASARAA, KOSKA KUN ON NÄIN VIHAINEN KUIN MINÄ NYT, EI TARVITA MITÄÄN KUIN OMAT NYRKIT JA PÖYTÄTIETOKONE HAJOAA TÄYDELLISESTI NYRKKIENI VOIMASTA.
OLEN RAIVON KUNINGAS.
🤜🖥😡👑
Muista ne lääkkeet. Maksaa tietenkin monta €, mutta niin maksaa ne koneetkin monta €. Sinulla ei taida olla montaa €?
Vierailija kirjoitti:
No älyhoi? Ei tietenkään onnistu pöytätietokoneella. Aika jo nousta sieltä kiven alta.
Pöytätietokoneilla ei olisi tätäkään ongelmaa.
Kaikki androidit on muuten pienoiskokoisia pöytäkoneita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI TARVITSE VIHAISENA ENÄÄN SITÄ HELVETIN ISOA VASARAA, KOSKA KUN ON NÄIN VIHAINEN KUIN MINÄ NYT, EI TARVITA MITÄÄN KUIN OMAT NYRKIT JA PÖYTÄTIETOKONE HAJOAA TÄYDELLISESTI NYRKKIENI VOIMASTA.
OLEN RAIVON KUNINGAS.
🤜🖥😡👑
Minä pystyn käyttämään € -merkkiä keskusteluissa. Pystytkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla laiteilla voi laitaa eron merkin halutessa laitteilaan.Kiusataan sinua ei laiteta ja käytetään usein useampii pilkku,,,,,Kiusa se pienkin nipottajalle.........................................
Kuule kun ei toimi esim. mun Android-puhelimella. Alusta on optimoitu joillekin laitteille ja toisille taas ei. Tämä alkoi joskus huhti-toukokuun vaihteessa. Ohjelmistopäivitys alustalla tjsp.
Kyllä se Androidilla onnistuu, kunhan osaa. Miten se tarkalleen ottaen tapahtuu vaihtelee melkoisesti vehkeen asetuksista riippuen.
Nyt käyttämässäni vehkeessä pitää ensin painaa "?123" ja sen jälkeen "=\<" mikä on yhdessä ikonissa vasemmalla alhaalla. Kokeile jos helpottaisi.Äläpä ala irvailemaan. Ei näy niin ei näy.
Ei ollut irvailua, mun laitteella tulee tuolla tavalla esiin valikoima kaikenlaisia erikoismerkkejä, liten euro, punta ja ruplakin. Meni muuten melkoisesti aikaa ennenkuin löysin tuon. Ja euro-merkkiä nimenomaan olin tuolloinkin vailla.
Mutta kun kyse ei ole siitä, että se merkki on hukassa vaan se katoaa, kun viesti lähetetään.
Sori, väärinkäsitys. Vian on nyt eräs muu nyt paikantanut olemaan todennäköisesti palvelimen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aloituksessa oli niin selkeästi esitetty mikä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kyse androidin omasta viasta vai palvelimien viasta?
Odotellaan omppupuhelimen käyttäjän viestiä. Jos silläkään ei onnistu, niin mobiilisivulla jotain vikaa.
Unicode-merkistön tulkinta mennyt palvelimelta pieleen. Html-koodatut merkit toimii. Palvelimen tekninen ylläpito palauttanee asetukset kunhan palaa kahvitauolta, tai tulee huomenna töihin. Voihan tämä tietty olla Putinin joukkojen cyberhyökkäys - palstahan on Suomen kriittistä infrastruktuuria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aloituksessa oli niin selkeästi esitetty mikä mättää.
NOT
Vierailija kirjoitti:
Oma koneesi on naamioitu pöytäkone! Hallitseva luokka on valehdellut sinulle! Tuhoa heti se koneesi sisällä oleva pöytäkone! NWO on sen sinulle ujuttanut! Toimii heti! Koneesi sisällä vaanivassa pöytäkoneessa, on erikoisvalmisteisia siruja jotka käyttäjän tullessa tietoiseksi pöytäkoneestaan siirtyvät verenkiertoosi ja sitä kautta aivoihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLEN RAIVON KUNINGAS.
🤜🖥😡👑
Sinulla on salapöytäkone! Toimi !
Odotellaan omppupuhelimen käyttäjän viestiä. Jos silläkään ei onnistu, niin mobiilisivulla jotain vikaa.