Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ei käy poistattamassa kasvoista luomia?

Vierailija
09.06.2022 |

Minulle ilmestyi otsaan pieni luomi, ihonvärinen ja tosiaan pieni, mutta silti se häiritsi. Vuoden ajan sitä katselin ja sitten marssin ihotautilääkärille. Hän sanoi että ihan helposti on laserilla poistettavissa. Seuraavalla viikolla kävin operaatiossa, maksoi 200 ja hoito oli nopea, samoin paraneminen. Lääkäri myös sanoi ettei luomet ilmesty takaisin, joten lopputuloskin lopullinen. Kaikki oli helppoa ja mielesstäni myös halpaa, joten miksi ihmiset ei poista luomia kasvoistaan (tai mistä vaan), etenkin kun jollain on aika isoja ja rumia. En halua olla ilkeä mutta hämmästelen aidosti asiaa...

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mieluummin otan arpikudoksen kuin luomen.

Googlaa arven liikakasvu. Et varmasti ottaisi.

Vierailija
62/66 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti poista, se on mun kauneuspilkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomet on söpöjä. Samoin pisamat.

Vierailija
64/66 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä miksi ihmeessä ihminen ei käy luomenpoistossa, kun luomi isona keskellä otsaa. Vie muusta kasvoista huomion.

Vierailija
65/66 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on luojan luomia.

Vierailija
66/66 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on mutatoitu? Jo lapsena piikeillä ja perimä vanhemmalta. Sitten on ihokasvaimia joillakin? Vaalea ohut iho ei ehkä myös kestä vaurioita, siihen kohtaan voi tulla ja aurinkoa ei liikaa. Kuka tekee geneettisiä kokeita ihmisillä näin. Muilla ei ole lainkaan ihossa mitään, vain osalla on.