Miksi vedän puoleeni maalaisia junttimuijia?
Eli tämä on ilmiö, joka on ollut jo yli 15 vuotta, parikymppisestä asti. En pahemmin kiinnosta naisia enkä ole ikinä kiinnostanut, mutta yksi ryhmä on kelle kelpaan, juntit tai juntihkot naiset landelta. Näitähän löytyy kaupungeistakin; jos nainen on asunut ensimmäiset parikymmentä vuotta landella, niin ei se junttius mihinkään katoa. Varsinkin kun näin aikuisempana nämä landemuijat on opiskelujen jälkeen usein asuneet uudestaankin siellä landella. Mahaa löytyy ja toppahousut ja tuulitakkia, kouvolatukkaa tai hoitamatonta poninhäntää, tykätään Yöstä ja Arttu Wiskarista, usein myös ruokottomat jutut ja kiroillaan kauheasti vaikka olis mikä akateemisesti koulutettukin. Kyl te varmaan tiedätte tän tyypin. Multapaakut ei tosiaan varise housunlahkeesta pois vaikka kaupunkiin olis muutettukin.
Niin mikä tässä on ihmeellistä on se, että itse en ole landejuntti. Olen koko elämäni asunut kaupungissa. Ensin Helsingissä, sitten vähän pienemmässä mutta Suomen mittakaavassa kuitenkin isohkossa kaupungissa. Olen läpeensä kaupunkilainen mies; en nyt mikään hienohelma vaan teen kyllä kaikenlaisia "miesten töitä" mökillä ja reippaan jne, mutta joka tapauksessa olen sekä ulkomuodoltani että arvoistani että elämäntavoiltani läpeensä kaupunkilainen. Olen myöskin korkeakoulutettu. Tästä huolimatta en ole ikinä kelvannut kaupunkilaisnaisille, en Helsingissä enkä täällä pienemmässä kaupungissa. Ainoat keille olen ikinä kelvannut, on nuo landelta tulleet junttimuijat, jotka ei edes pidä kaupunkilaisuudesta eikä haluaisi asua kaupungissa (vaikka usein asuvatkin). Mikä tää juttu on? Miksen kelpaa kaupunkilaisnaisille, ja miksi noi lantapunttinaiset musta pitää?
Kommentit (127)
Autosi takaikkunassa komeileva USA:n etelävaltioiden lippu saattaa vaikuttaa asiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää ketju tehty uudestaan?
Joku trollaa
Onko joskus ollut samanlainen ketju vai?
Ei ole välttämättä mitenkään trollausta, ongelma voi koskettaa useampiakin miehiä kuin vain ap:ta. Esimerkiksi itse tunnistan suunnilleen saman ongelman kuin ap:llakin: juntit, usein maalta kotoisin olevat naiset ihastuvat minuun, mutta ne naiset, joista olisin kiinnostunut, eivät ihastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku trollaa
Ei ole välttämättä mitenkään trollausta, ongelma voi koskettaa useampiakin miehiä kuin vain ap:ta. Esimerkiksi itse tunnistan suunnilleen saman ongelman kuin ap:llakin: juntit, usein maalta kotoisin olevat naiset ihastuvat minuun, mutta ne naiset, joista olisin kiinnostunut, eivät ihastu.
Kai ymmärrät että naisten yhteinen nimittäjä olet sinä ja ongelma aiheutuu jostain mitä sinä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku trollaa
Ei ole välttämättä mitenkään trollausta, ongelma voi koskettaa useampiakin miehiä kuin vain ap:ta. Esimerkiksi itse tunnistan suunnilleen saman ongelman kuin ap:llakin: juntit, usein maalta kotoisin olevat naiset ihastuvat minuun, mutta ne naiset, joista olisin kiinnostunut, eivät ihastu.Kai ymmärrät että naisten yhteinen nimittäjä olet sinä ja ongelma aiheutuu jostain mitä sinä teet.
No sehän minua tässä kiinnostaakin, että mitä se on mitä teen, että minusta kiinnostuu vain tuollaiset naiset! Ja veikkaan että niin ap:takin, vaikka naiset onkin taas haukkuneet miehiä ketjussa ihan urakalla.
Vierailija kirjoitti:
No sehän minua tässä kiinnostaakin, että mitä se on mitä teen, että minusta kiinnostuu vain tuollaiset naiset! Ja veikkaan että niin ap:takin, vaikka naiset onkin taas haukkuneet miehiä ketjussa ihan urakalla.
Eiköhän tässä "ilmiössä" ole lopulta kyse ihan vain siitä, että ihmiset kiinnostuvat samanhenkisestä seurasta. Eli näiden kohtaamienne landemuijien ja teidän (muka)sivistyneempien kaupunkilaiskollien elämänkatsomuksessa, vähintäänkin asenteessa kanssaihmisiä kohtaan, lienee enemmän yhteistä, kuin ymmärrättekään. En jaksanut lukea koko ketjua, mutta tällainen ajatus hiipi väistämättä mieleen aloituksesta.
Joo, YB:nkin hittikappaleessa räpätään: "Nää muijat ei kestä mun banaanii".