Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vedän puoleeni maalaisia junttimuijia?

Vierailija
09.06.2022 |

Eli tämä on ilmiö, joka on ollut jo yli 15 vuotta, parikymppisestä asti. En pahemmin kiinnosta naisia enkä ole ikinä kiinnostanut, mutta yksi ryhmä on kelle kelpaan, juntit tai juntihkot naiset landelta. Näitähän löytyy kaupungeistakin; jos nainen on asunut ensimmäiset parikymmentä vuotta landella, niin ei se junttius mihinkään katoa. Varsinkin kun näin aikuisempana nämä landemuijat on opiskelujen jälkeen usein asuneet uudestaankin siellä landella. Mahaa löytyy ja toppahousut ja tuulitakkia, kouvolatukkaa tai hoitamatonta poninhäntää, tykätään Yöstä ja Arttu Wiskarista, usein myös ruokottomat jutut ja kiroillaan kauheasti vaikka olis mikä akateemisesti koulutettukin. Kyl te varmaan tiedätte tän tyypin. Multapaakut ei tosiaan varise housunlahkeesta pois vaikka kaupunkiin olis muutettukin.

Niin mikä tässä on ihmeellistä on se, että itse en ole landejuntti. Olen koko elämäni asunut kaupungissa. Ensin Helsingissä, sitten vähän pienemmässä mutta Suomen mittakaavassa kuitenkin isohkossa kaupungissa. Olen läpeensä kaupunkilainen mies; en nyt mikään hienohelma vaan teen kyllä kaikenlaisia "miesten töitä" mökillä ja reippaan jne, mutta joka tapauksessa olen sekä ulkomuodoltani että arvoistani että elämäntavoiltani läpeensä kaupunkilainen. Olen myöskin korkeakoulutettu. Tästä huolimatta en ole ikinä kelvannut kaupunkilaisnaisille, en Helsingissä enkä täällä pienemmässä kaupungissa. Ainoat keille olen ikinä kelvannut, on nuo landelta tulleet junttimuijat, jotka ei edes pidä kaupunkilaisuudesta eikä haluaisi asua kaupungissa (vaikka usein asuvatkin). Mikä tää juttu on? Miksen kelpaa kaupunkilaisnaisille, ja miksi noi lantapunttinaiset musta pitää?

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*remppaan, ei reippaan

Automaattikirjoitus kännykästä taas kirjoittelee omiaan

Vierailija
2/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lue aloitusta, mutta otsikkoon: se on tasosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sittenkin kaupunkilaisjuntti?

Vierailija
4/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tekstistäsi huokuu suvaitsemattomuus ja sydämen sivistyksen puute kauas. Sen älykkäät naiset huomaavat.

Vierailija
5/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut saman aloituksen monta kertaa yli laudalta, redditistä ja mitä näitä muita viemäreitä on.

Vierailija
6/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ne tunnistavat sussa juntin. Siks.

Vierailija
7/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut saman aloituksen monta kertaa yli laudalta, redditistä ja mitä näitä muita viemäreitä on.

En ole kirjoittanut redditiin ikinä yhtäkään aloitusta. Ylilaudalle olen muistaakseni joitakin vuosia sitten kirjoittanut muutaman aloituksen, mutta en tästä aiheesta.

T. AP

Vierailija
8/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tarjoat landemammalle mahdollisuuden kehuskella landesisarilleen että sai pokattua kaupunkilaisjantterin. Pienikin statusnousu on tärkeää kaikille naisille.

Vierailija
9/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoria ei ikinä kelpaa miehille, kun se todistaa, että heidän oma tasonsa ei ole niin korkea, kuin he itse kuvittelevat. Fakta kuitenkin on, että jokainen saa tasoisensa puolison. Jos muulta tuntuu ja vieläpä noin systemaattisesti, niin olet vain arvioinut oman tasosi liian korkeaksi.

Vierailija
10/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ne tunnistavat sussa juntin. Siks.

Jos nyt lähdetään siitä että olen juntti, niin sittenkin olisin kaupunkilaisjuntti. Se on eri asia kuin landejuntti. Kyllä kaupungeista varmaan löytyy niitä maalta muuttaneita lantapuntti äijiäkin?

T. AP

Vierailija
11/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut redditiin ikinä yhtäkään aloitusta. Ylilaudalle olen muistaakseni joitakin vuosia sitten kirjoittanut muutaman aloituksen, mutta en tästä aiheesta.

T. AP

Se osoittaa että olet stereotyyppinen naisia vihaava kiltti mies.

Vierailija
12/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juntti toisen juntin tuntee. Junttius ei katso asuinpaikkaa.

Vierailija
13/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tarjoat landemammalle mahdollisuuden kehuskella landesisarilleen että sai pokattua kaupunkilaisjantterin. Pienikin statusnousu on tärkeää kaikille naisille.

Tätä olen itsekin epäillyt.

T. AP

Vierailija
14/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen naisen sitten itse haluaisit?

Vierailija
15/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin epäillyt.

T. AP

Toisaalta puheestasi päätellen et kelpaa edustusrouvillekaan.

Vierailija
16/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En pahemmin kiinnosta naisia enkä ole ikinä kiinnostanut, mutta yksi ryhmä on kelle kelpaan, juntit tai juntihkot naiset landelta."

No eipä vaadi korkeampaa matematiikkaa tuonkaan ymmärtäminen.

Et ole siis koskaan kiinnostanut naisia mutta tämä yksi ryhmä kiinnostuu sinusta.

Eikö ole aika päivänselvää että olemuksellasi ja ulkonäölläsi annat signaalia että tälle ukolle kelpaa hieman... hm .... no, tiedät varmaan mitä tarkoitan?

Sinussa ei siis ole mitään mikä vetoaisi tavallisiin naisiin, mutta nämä jotka ehkä jopa aliarvioivat itsensä ajattelevat että tuollaiselle tyypille kyllä varmasti kelpaa. Eihän se muutakaan saa.

Tässä vastaus.

Vierailija
17/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kelpaan lähinnä kaupunkilaisille lähäri-muijille.

Harvoin löytyy sellaista naista jonka kanssa voisi keskustella vaikka vähän syvällisemmistä asioista, yhteiskunnallisista asioista puhumattakaan...

Maalaistaustainen inssi

Vierailija
18/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa edes ole suurkaupunkeja?? Eri asia jos asuisit turhankin hektisessä Lontoossa tai Nykissä tmv, mutta Suomessa.

Vierailija
19/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tekstistäsi huokuu suvaitsemattomuus ja sydämen sivistyksen puute kauas. Sen älykkäät naiset huomaavat.

Tämä.

Vierailija
20/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet "läpeensä kaupunkilainen", mutta samaan hengenvetoon kerrot tykkääväsi puuhastella mökillä (landella) niitä tyypillisiä junttihommia. 

Läpeensä kaupunkilainen on läpeensä kaupunkilainen, ja tykkää viettää lomansakin kaupungissa, jos ei omassaan, niin jossain muualla. Läpeensä kaupunkilainen ei tykkää mökkeilystä.

Niitä läpeensä kaupunkilaiset naisia, joita ihailet, ei voisi vähempää kiinnostaa sinun mökkisi, ja se, mitä siellä teet. Sinä olet heidän silmissään juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi