Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka nolaat muita ihmisiä ja puhut pahaa selän takana

Vierailija
09.06.2022 |

On ihan oikein että sairastut! Toivottavasti kärsit!
Karma the bitch!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Niimpä.

Vierailija
2/10 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on puhuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuristas oot taas juorunnu.

Vierailija
4/10 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele lähimäistäsi niin kuin tahdot itseäsi kohdella. Joka sinua loukannut,älä jatka loukataksesi häntä.Vaan jätä taaksesi sellaiset ihmiset.Älä anna tilaa heille ja mieltäsi halita,Sanan satajasi nimen omaan haluaa myös sinua loukaa,jos kertoo: Hei naapurisi ,tutavasi haukkuu sinua. Sanan saattajan motiivit ei koskaan puhtaat muista se.

Vierailija
5/10 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös karman pitäisi kostaa myös se, jos toivoo ap n lailla ikävyyksiä muille?

Kannattaa yrittää vapautua katkeruudesta.

Itselleni tulee myös välillä ikäviä ajatuksia, että toivon että esim kiusaajillani menisi huonosti. Ne on ihan inhimillisiä tunteita.

Kuitenkin kannattaa pitää mielessä, ettei kannata kellekään toivoa myöskään pahaa.

Vierailija
6/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on pihan piirit, niin naapuri on mukava silmätikku jota muut kyräilee ja kärkkyy. Omissa asioissaan ei ole niin mielenkiintoisia juttuja joten juorutaan tästä toiseta aiheettomia ja tarpeettomia juttuja koska ei ole muuta jutunjuurta. Yleensä ovat yli 50 vuotiaita talon naisasukkaita jotka luulevat olevansa parempia kuin muut naapurit. Ja mukaan löytyy myös mies puolisia tärkeileviä itseään täynnä olevia juorukelloja.

Vierailija
7/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on pihan piirit, niin naapuri on mukava silmätikku jota muut kyräilee ja kärkkyy. Omissa asioissaan ei ole niin mielenkiintoisia juttuja joten juorutaan tästä toiseta aiheettomia ja tarpeettomia juttuja koska ei ole muuta jutunjuurta. Yleensä ovat yli 50 vuotiaita talon naisasukkaita jotka luulevat olevansa parempia kuin muut naapurit. Ja mukaan löytyy myös mies puolisia tärkeileviä itseään täynnä olevia juorukelloja.

Juu... 

Vierailija
8/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä se on sitten niin, että se nolaamisen ja pahan puhumisen oikeus on sitten vain sillä joka sitä karmaa toisille manaa. Yksipuolista!

Vierailija
9/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, yleensä se on sitten niin, että se nolaamisen ja pahan puhumisen oikeus on sitten vain sillä joka sitä karmaa toisille manaa. Yksipuolista!

Riidalla toki on kaksi eri osapuolta, mutta harvoin kiusatulla on osaa siihen, että joutuu jonkun silmätikuksi. Kyllä vika on kiusaajassa, ja sitä on turha koittaa selitellä muuksi.

Minä olen yrittänyt ehdottaa avointa keskustelua ihmiselle, joka puhuu minusta valheita ja haukkuu selän takana. Näitä on elämässäni ollut, aikuisiällä!, kaksi, eikä kumpikaan suostunut keskustelemaan eli kasvotusten ei ole pokkaa kuitenkaan sanoa mielipidettään.

Molemmissa tapauksissa sain jotain, mitä he eivät olisi halunneet minun saavan, ja kostivat sen tuolla lapsellisella käytöksellään. Toinen onneksi hävisi elämästäni, mutta toista joudun vielä tovin sietämään. Hän osaa omasta mielestäni analysoida tekemisiäni kovinkin tarkasti, mutta edelleenkään ei uskalla minulle puhua itse. Tämän toivoisin kieltämättä itsekin karman jo pysäyttävän touhuissaan.

Vierailija
10/10 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riidalla toki on kaksi eri osapuolta, mutta harvoin kiusatulla on osaa siihen, että joutuu jonkun silmätikuksi. Kyllä vika on kiusaajassa, ja sitä on turha koittaa selitellä muuksi.

Minä olen yrittänyt ehdottaa avointa keskustelua ihmiselle, joka puhuu minusta valheita ja haukkuu selän takana. Näitä on elämässäni ollut, aikuisiällä!, kaksi, eikä kumpikaan suostunut keskustelemaan eli kasvotusten ei ole pokkaa kuitenkaan sanoa mielipidettään.

Molemmissa tapauksissa sain jotain, mitä he eivät olisi halunneet minun saavan, ja kostivat sen tuolla lapsellisella käytöksellään. Toinen onneksi hävisi elämästäni, mutta toista joudun vielä tovin sietämään. Hän osaa omasta mielestäni analysoida tekemisiäni kovinkin tarkasti, mutta edelleenkään ei uskalla minulle puhua itse. Tämän toivoisin kieltämättä itsekin karman jo pysäyttävän touhuissaan.

Jotkut ovat myös lahjakkaan sokeita omalle käytökselleen ja kieltävät viimeiseen asti, vaikka nostaisi kissan pöydälle heidän käytöksestään. Itse en ainakaan tiedä yhtäkään asiakaspalvelutyössä olevaa, joka ottaisi esimiehen keskusteluihin mukaan ellei tunne itseään uhatuksi ja tarvetta suojata selustaansa aiheettomilta syytöksiltä. Itse olen tällaiseen toimintatapaan joutunut turvautumaan kerran elämässäni. Todella ikävää tuollaista aggressiivista käytöstä on seurata myös sivusta.