Miksi vedän puoleeni maalaisia junttimuijia?
Eli tämä on ilmiö, joka on ollut jo yli 15 vuotta, parikymppisestä asti. En pahemmin kiinnosta naisia enkä ole ikinä kiinnostanut, mutta yksi ryhmä on kelle kelpaan, juntit tai juntihkot naiset landelta. Näitähän löytyy kaupungeistakin; jos nainen on asunut ensimmäiset parikymmentä vuotta landella, niin ei se junttius mihinkään katoa. Varsinkin kun näin aikuisempana nämä landemuijat on opiskelujen jälkeen usein asuneet uudestaankin siellä landella. Mahaa löytyy ja toppahousut ja tuulitakkia, kouvolatukkaa tai hoitamatonta poninhäntää, tykätään Yöstä ja Arttu Wiskarista, usein myös ruokottomat jutut ja kiroillaan kauheasti vaikka olis mikä akateemisesti koulutettukin. Kyl te varmaan tiedätte tän tyypin. Multapaakut ei tosiaan varise housunlahkeesta pois vaikka kaupunkiin olis muutettukin.
Niin mikä tässä on ihmeellistä on se, että itse en ole landejuntti. Olen koko elämäni asunut kaupungissa. Ensin Helsingissä, sitten vähän pienemmässä mutta Suomen mittakaavassa kuitenkin isohkossa kaupungissa. Olen läpeensä kaupunkilainen mies; en nyt mikään hienohelma vaan teen kyllä kaikenlaisia "miesten töitä" mökillä ja reippaan jne, mutta joka tapauksessa olen sekä ulkomuodoltani että arvoistani että elämäntavoiltani läpeensä kaupunkilainen. Olen myöskin korkeakoulutettu. Tästä huolimatta en ole ikinä kelvannut kaupunkilaisnaisille, en Helsingissä enkä täällä pienemmässä kaupungissa. Ainoat keille olen ikinä kelvannut, on nuo landelta tulleet junttimuijat, jotka ei edes pidä kaupunkilaisuudesta eikä haluaisi asua kaupungissa (vaikka usein asuvatkin). Mikä tää juttu on? Miksen kelpaa kaupunkilaisnaisille, ja miksi noi lantapunttinaiset musta pitää?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan korkeasti koulutettu kaupunkilasnainen ei kiinnostu miehestä joka käyttää naisesta sanaa muija.
Mun kokemuksen mukaan täysin normaali sana stadissa.
Jospa olet ihan pikkuisen narsistinen ja lapsellinen. Sekä huumorintajuton. Siksi.
Ehkä tuoksahdat köntsälle.
Tai näytät kyntömieheltä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan lue aloitusta, mutta otsikkoon: se on tasosi.
Totta sitä saat mitä olet.
Vierailija kirjoitti:
Jospa olet ihan pikkuisen narsistinen ja lapsellinen. Sekä huumorintajuton. Siksi.
Tämä. Tyyppi haukkuu rumin sanakääntein ihmiset jotka on itse omalla tekemisellään houkutellut ottamaan yhteyttä. Narskututka piippaa.
Mitä karjanlantaankin tulee, monet Suomen rikkaimpiin kuuluvat omistavat kartanoita ja maatiloja eivätkä pelkää talikkoakaan. Oikein ylpeilevät tiluksillaan. Kyllä monet tuntemani maalaiset ovat paljon täysipäisempiä kuin neukkukuutioissa kasvaneet "katulapset" Stadista.
Hyvä kuvaus ap. :D Ei kuvannut minua, mutta kiitos illan parhaista nauruista. :D Ongelmasi on, että mietit liikaa sitä mitä et halua. Sinun pitää keskittyä siihen mitä haluat eikä siihen mitä et halua.
Mää en ole edes nirso enää, paitsi ainoa ehto on rokottamattomuus, en suvaitse ittensä myrkyttäjiä,
Ite oon pystyny elää iha normaalisti tässä kokoaja, senverran pitää olla ulkonäköä että omaa silmää miellyttää, kelpaa lyhkäset, pitkät, oman pituiset, laihat, normit isommat jne, jos on vaa tietty asenne niin otetaan vastaan, mutta eipä tunnu löytyvän tältä minun alueelta yhtää mittää.
Sitten vasta voidaan keskustella noista myrkyistä kun niistä on todellakin annettu kaikki dokumentit jakoon, jos ei anneta dokumentteja jakoon, mitään v-i-r-u-k-s-i-a ei ole olemassa, eli minä ainakin haluan mieluummin justiinsa maalais naisen jolla säilyny aivojen käyttö perus lukemissa, nää korkeesti koulutetut juntit taas eivät yhtään uskalla sanoa systeemiä vastaan tai kyseenalaistamaa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan lue aloitusta, mutta otsikkoon: se on tasosi.
Taso vaikuttaa huonolta lantapunttimuijillekin, mutta kun he ovat niin tasokkaan suvaitsevaisia ja ennakkoluulottomia että saa kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuoksahdat köntsälle.
Tai näytät kyntömieheltä.
Naiset luulee varakkaaksi tilanomistajaksi, vaikka on tyhjäperse jostain kaupungin kivenkolosta. Laittaa sitten naisten syyksi.
Suomessa ei ole olemassakaan ihmistä, joka olisi läpeensä kaupunkilainen. Kun vähän pintaa raaputtaa, jokaisesta meistä kuoriutuu ehta juntti. Se on kaunista.
Kyllä se vaan niin on, että ihminen tuppaa saamaan puolisokseen sen tasoisia kumppaneita kuin mihin on itsellä rahkeet. Rikkaat saa kauniita ja nuoria kumppaneita, komeat ja kauniit voi valita itsensä kaltaisia jne.
Sitten toisiin alentuvasti suhtautuville ja huonotapaisille ihmisille jää ne jämät. Olet, ap, jo valintasi tehnyt.
Susta lemahtaa lannanhaju vaikka kuinka olet "kaupunkilainen". Kakka kutsuu kärpäsiä.
Ottaisin 10/10 aina ennemmin tämän maaseudun meikkaamatta kauniin kuin tämän helsinkiläisen kumihuuli minäminä paskantärkeän someveuhottajan.
Kiitos nauruista, arvon Maz. Toivottavasti olit kuitenkin pikku peikko peikkuluinen, etkä totista totta.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin 10/10 aina ennemmin tämän maaseudun meikkaamatta kauniin kuin tämän helsinkiläisen kumihuuli minäminä paskantärkeän someveuhottajan.
Maaseudun naiset on meikkaamattomina stadin naisiakin rumempia. Ja meikillä erityisesti; meikki kaunistaa kaikkia naisia, mutta paljon enemmän tyylikkäitä kaupunkilaisia kuin tyylittömiä maalaisnaisia.
Muuta uskomusjärjestelmääsi, nyt vedät näitä varmaankin ihan mukavia naisia puoleesi magneetin tavoin, koska et halua näin tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Muuta uskomusjärjestelmääsi, nyt vedät näitä varmaankin ihan mukavia naisia puoleesi magneetin tavoin, koska et halua näin tapahtuvan.
Miksi ap vetäisi maalaisnaisia puoleensa sillä, että hän ei halua niin tapahtuvan?
Kukaan korkeasti koulutettu kaupunkilasnainen ei kiinnostu miehestä joka käyttää naisesta sanaa muija.