Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI joitakin ihmisiä ÄRSYTTÄÄ jos joku ei käy töissä, koska ei halua?

Vierailija
08.06.2022 |

MIKSI joitakin ihmisiä ÄRSYTTÄÄ jos joku ei käy töissä, koska ei halua?

Tätä olen aina ihmetellyt. Eikö jokainen saa elää elämäänsä kuten haluaa?

Kommentit (357)

Vierailija
1/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä valittajat, jos itse joutuvat työttömiksi niin valittavat miten tylsää on, "kun ei ole mitään tekemistä", mutta kyllä jaksavat haukkua sarja työttömiä, kun saavat taas duunia.

Vierailija
2/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan niiden verojen takia. Jos ei maksettaisi veroja ollenkaan, niin jokaisella olisi mahdollisuus elää haluamaansa elämää. Toki samalla kaikki etuudet poistuisi ja terveydenhuollosta tulisi kallista, mutta se on pieni hinta siitä, että elämäni on näköiseni.

Vierailija
4/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on kateus, että toiset uskaltaa elää sellaista elämää mitä haluavat ja toiset oman sosiaalisen piirin paineen takia tekevät töitä, vaikka ei huvittaisi tehdä.

Vierailija
5/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki, kunhan maksaa itse oman elämänsä eikä loisi veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
6/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kotona makaavat luulee, että raha kasvaa puissa, ei muuten kasva vaan työtä tekevät sen teidänkin elämän elättää omansa lisäksi...

Vierailija
7/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta töissä saa olla käymättä jos haluaa, mutta älä hae mitään avustuksia siinä tapauksessa. 

Vierailija
8/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työttömät elää työssäkäyvien rahoilla.

Vierailija
9/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niiden verojen takia. Jos ei maksettaisi veroja ollenkaan, niin jokaisella olisi mahdollisuus elää haluamaansa elämää. Toki samalla kaikki etuudet poistuisi ja terveydenhuollosta tulisi kallista, mutta se on pieni hinta siitä, että elämäni on näköiseni.

Tajuatkai, että jos veroja ei maksaisi niin ei olisi teitä yms. Yhteiskunta pysähtyisi.

Että vähän valoja päälle nyt sen suhteen mihin verot menee.

Ja jos sinua noin tympii töissä käynti niin vaihda alaa johonkin mihinkä koet intohimoa niin paljon, että töissä on mukavampaa kuin vapaa-ajalla?

Vierailija
10/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos maksat elämisesi omilla rahoilla etkä loisi toisten rahoilla tukien muodossa niin ei ongelmaa

Vierailija
11/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahoitat sen kotonaolemisesi itse ilman verovaroista tulevia tukia, niin ok. Mua ei siinä kohtaa kiinnosta, ihmettelen vaan mielessäni niitä ihmisiä, joilla ei ole tiettyä "ammatillista" kunnianhimoa.

Sen sijaan työkykyinen ja terve ihminen, joka istuu päivät pitkät himassa fattan rahoilla kun ei vaan viitsi mennä töihin, on vastenmielinen. Ja v-tuttaa ihan siksi, että meillä on Suomessa hiton korkea verotus ihan pakollisten menojenkin vuoksi. Jonkun terveen työikäisen kotonalöhöily ei nähdäkseni oli mikään yhteiskunnan toiminnan kannalta pakollinen meno.

Vierailija
12/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä ollenkaan, kunhan et saa Kelan tukia.

Vierailija
13/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatkai, että jos veroja ei maksaisi niin ei olisi teitä yms. Yhteiskunta pysähtyisi.

Että vähän valoja päälle nyt sen suhteen mihin verot menee.

Ja jos sinua noin tympii töissä käynti niin vaihda alaa johonkin mihinkä koet intohimoa niin paljon, että töissä on mukavampaa kuin vapaa-ajalla?

Tarkannen siis autoteitä yms. Toki ei välttämättä teitäkään siinä mielessä, sillä synnytys osastot pyörii verorahoin.

Vierailija
14/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä veroja maksetaan vaikka jokaikinen olisi töissä. Luulen, että pohjimmainen syy on kateus, mutta sitä ei ikinä myönnettäisi.

Vierailija
15/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruokkia trollia.

Vierailija
16/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman kaikkia verovaroin maksettuja palveluja ja muita, niin se "oman näköinen elämä" voisi olla monella aika köyhää.

Huvittavaa, kun Suomessa niin moni työssäkäyvä kuvittelee, että ainoastaan sossupummit hyötyy julkisista palveluista ja ainoa ero libertääriseen yhteiskuntaan olisi, että terveydenhuolto pitäisi maksaa itse, mutta siihen olisi kyllä varaa, kun ilman veroja sitä olisi NIIIIN rikas. Jotkut olisi joo Amerikan malliin, mut aina kaikki ajattelee että se olisi just minä itse.

Vierailija
17/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ärsytä ollenkaan, kunhan et saa Kelan tukia.

Miksi Sinua ärsyttää, jos joku saa kelan tukia ja elelee pelkästään niillä päivät pitkät?

Eikö jokainen saa elää elämänsä kuten on unelmana. Jos sinun unelmana oli opiskella ja käydä töissä, toisen unelmana voi olla matkustella verorahoilla ja urheilla päivät ja viettää enemmän aikaa kavereiden seurassa yms.

Vierailija
18/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs nyt taas töihin työläiset! Aina täällä valittamassa!

Ps.

Lähettäkää lisää fyrkkaaaaaa!!!!

Vierailija
19/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille on ura tärkeämpi,kuin elämä! Toiset taas arvostaa elämää! NS uraihmiset kuormittavat terveydenhuoltoa huolestuttavan paljon!

Vierailija
20/357 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttymyystuestakin maksetaan verot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä