Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, pystytkö saamaan yhdyntäorgasmeja ilman klitoriksen koskettelua?

Vierailija
08.06.2022 |

Kyllä vai ei? Ja tässä yhdyntäorgasmiksi lasketaan sellainen orgasmi, joka tulee emätinyhdynnässä ilman klitoriksen koskettelua.

Nainen, pystytkö saamaan yhdyntäorgasmeja ilman klitoriksen koskettelua?

Vaihtoehdot

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas pappa yhden naisen tietämyksellään puhuu naisista! Juu tottakai kaikki naiset ovat kuin vaimosi...

Älä myöskään itse puhu muiden naisten haluista, ei sulla ole mitään valtakirjaa edustaa ketään muuta kuin itseäsi. Seksi ei ole mitään insinöörilogiikkaa, jossa yhdenlainen kosketus sulkee pois kaikki muut nautinnonlähteet. Seksissä on itse kullakin niitä juttuja siinä määrin mistä itse tykkää, eikä se ole itseltä pois jos toinen nauttii. 

ja taas katteeton väite. Sinä olet tässäkin ketjussa todennut näin "No sittenhän sen kalun imemisen, runkkauksen ja naimisenkin voi lopettaa kokonaan.

Tehkööt kumpikin sukupuoli sittenkaiken alusta loppuun itse.

Tämä on aivan oksettavaa, että joka tuutista mies sanoo, että panen omaksi ilokseni enkä välitä naisesta. Tai, mikset saa enemmän kuin yhden orgasmin, tai kysellään kaikkea typerää" sinä puutut kaikkien ihmisten tekemisiin. Olet kaikista alhaisin omalla mittapuullasi.

Vierailija
62/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääosa vastajista taaa näköjään miehiä

Mistä tällä kertaa päättelit?

Jokaisen, joka on eri mieltä tuon kanssa, on pakko kai olla mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekuille mies on pahin tietämänsä haukkumasana, jolla kuvittelee voivansa mitätöidä minkä tahansa kommentin, argumentin tai mielipiteen. Outoa mutta totta.

Vierailija
64/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekuille mies on pahin tietämänsä haukkumasana, jolla kuvittelee voivansa mitätöidä minkä tahansa kommentin, argumentin tai mielipiteen. Outoa mutta totta.

Tällä palstalla ei edes outoa.

Vierailija
65/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyksestä puuttui vaihtoehto: En saa yhdynnässä, klitoriksen koskettelulla, enkä ilman.

Vierailija
66/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas pappa yhden naisen tietämyksellään puhuu naisista! Juu tottakai kaikki naiset ovat kuin vaimosi...

Eivät ole joo samanlaisia.

Joku nainen olisi varmasti nalkuttanut siitä, kuinka pyyhkeet ovat väärissä koukuissa ja wc-paperirulla väärinpäin.

Uskon, että sinä kuulut heihin.

Vierailija
67/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestyksestä puuttui vaihtoehto: En saa yhdynnässä, klitoriksen koskettelulla, enkä ilman.

No tässä ei ehkä halutta ottaa toivottomia tapauksia laskuun?

Vierailija
68/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas et tiedä mistään mitään, etkä pysty vastaamaan kysymyksiin vaan kopioit toisten kirjoituksista ne kohdat jotka tukee onnettomia väitteitäsi.

Todennäköisyys, että vaimoni olisi harvinaisuus on erittäin pieni. Samankaltaista käytöstä on naisten kommentit, kertomukset ja kirjallisuus täynnä. Sattumaako, ei ole, vaan naisille ominaista käytöstä mitä todettu iät ja ajat. Lienee naisten liskoaivoihin kirjoitettu. Ihan samoin kuin miesten käyttäytymisissä.

Vierailija
69/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas et tiedä mistään mitään, etkä pysty vastaamaan kysymyksiin vaan kopioit toisten kirjoituksista ne kohdat jotka tukee onnettomia väitteitäsi.

Todennäköisyys, että vaimoni olisi harvinaisuus on erittäin pieni. Samankaltaista käytöstä on naisten kommentit, kertomukset ja kirjallisuus täynnä. Sattumaako, ei ole, vaan naisille ominaista käytöstä mitä todettu iät ja ajat. Lienee naisten liskoaivoihin kirjoitettu. Ihan samoin kuin miesten käyttäytymisissä.

Tää nainen on kyllä niin katkera jostain.

Voisikin kyllä kertoa, että mikä oikein ahdistaa?

Vierailija
70/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa on yhden naisen tiedoilla, mitähän se vaimo sanoisi miehensä kirjoituksista, mene ja tiedä.

Ja tämä toinen kiihkoilija, hänkin tietää naisista paremmin kin nainen itse, tai tutkijat tai seksologit tai ne naiset jotka ovat juttuin omia kokemuksiaan kirjoitelleet.

Juu kyllä nämä kaksi tietävät paremmin kuin kukaan, varsinkaan nainen itse.

Ihan hulluja.

Vierailija
71/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa on yhden naisen tiedoilla, mitähän se vaimo sanoisi miehensä kirjoituksista, mene ja tiedä.

Ja tämä toinen kiihkoilija, hänkin tietää naisista paremmin kin nainen itse, tai tutkijat tai seksologit tai ne naiset jotka ovat juttuin omia kokemuksiaan kirjoitelleet.

Ihan hulluja.

Yhtä paljon tai vähän he tietävät kuin sinä. 

Mikä on sun asiasi, mitä haluat sanoa? 

Vierailija
72/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikää tää yks nainen on joka keksii väitteet omasta päästä, eikä perustele mitään?? Keksii argumentteja päästänsä vailla todellisuutta ja niiden perusteella haukkuu muita. ONNEKSI hän on poikkeus. Valtaosa naisista on järkeviä.

Vierailija
73/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hulluja.

Jokainen nainen tietää itsensä, tietenkin. Ja kun tuntee itsensä, niin pitää puhua omalle kumppanilleen. Ei omat ongelmat netissä ratkea. 

.

.

.

Mitä pitäisi nyt tapahtua että olisit tyytyväinen tähän keskusteluun? Kirjoita sellainen mieleisesi mallivastaus vaikkapa. 

Vierailija
74/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hulluja.

Mistä sä muuten edes tiedät, kuinka monen naisen kokemuksen perusteella kyseinen pappa täällä kirjoittelee? Tai se toinen kiihkoilija? Kerrotko.

Vierailija
75/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hulluja.

Mistä sä muuten edes tiedät, kuinka monen naisen kokemuksen perusteella kyseinen pappa täällä kirjoittelee? Tai se toinen kiihkoilija? Kerrotko.

Juuri tuo kanssakeskustelijoiden lyttääminen on se mitä hän tekee sitten kun argumentit loppuvat. Ei ole selkeästikään halua oikeasti keskustella, vaan aina sitten väistetään hankalat kysymykset kun joutuisi oikeasti perustelemaan näkemyksiään. Hän ei oikein pysty keskustelemaan asiasta, vaan aina pitää personoida se kommentin kirjoittaja ainakin mieheksi tai naiseksi. Kyvytön abstraktiin ajatteluun selvästikin.  Mitä väliä sillä kommentin kirjoittajalla tai sen sukupuolella on tässä tapauksessa? 

Vierailija
76/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla 50:50 on tämän kyselyn tulokset, mitäs voidaan sitten päätellä? Ihmiset on erilaisia? Muuta, mitä? 

Vierailija
77/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän tuloshan erilainen kuitenkin kuin finsexin tekemän, liekkö vastaajina ollut myös miehiä. Tässähän ei kukaan kontrolloinut kuka vastaa.

Jokatapauksessa noiden "oikeiden" tutkimusten mukaan alle puoletnaisisat saa yhdynnässä, ja siinä ei oltu eroteltu onko samalla saanut muuta stimulaatiota vai ei.

Vierailija
78/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämän tuloshan erilainen kuitenkin kuin finsexin tekemän, liekkö vastaajina ollut myös miehiä. Tässähän ei kukaan kontrolloinut kuka vastaa.

Jokatapauksessa noiden "oikeiden" tutkimusten mukaan alle puoletnaisisat saa yhdynnässä, ja siinä ei oltu eroteltu onko samalla saanut muuta stimulaatiota vai ei.

Eli jos tulos on eri, niin sitä ei tule noteerata. Miksi sitten kukaan edes vastaa kyselyyn?

Vierailija
79/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan ihan sama mitä kirjoittaa vaikka kuinka oikean tutkimuksen mukaan, se väännetään joksikin muuksi.

Vierailija
80/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finsex tutkimus on vain yksi ainoa tutkimus, eikä mikään totuus niinkuin jotkut luulevat.