Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, pystytkö saamaan yhdyntäorgasmeja ilman klitoriksen koskettelua?

Vierailija
08.06.2022 |

Kyllä vai ei? Ja tässä yhdyntäorgasmiksi lasketaan sellainen orgasmi, joka tulee emätinyhdynnässä ilman klitoriksen koskettelua.

Nainen, pystytkö saamaan yhdyntäorgasmeja ilman klitoriksen koskettelua?

Vaihtoehdot

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla 50:50 on tämän kyselyn tulokset, mitäs voidaan sitten päätellä? Ihmiset on erilaisia? Muuta, mitä? 

Se, ettei tämän yhden väite pidä paikkansa, että kaikki naiset vaativat klitoriksen hyväilyä saadakseen.

Vierailija
82/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla 50:50 on tämän kyselyn tulokset, mitäs voidaan sitten päätellä? Ihmiset on erilaisia? Muuta, mitä? 

Se, ettei tämän yhden väite pidä paikkansa, että kaikki naiset vaativat klitoriksen hyväilyä saadakseen.

Eipä ole tuollainen väite vielä tullut vastaan. Monen kohdalla varmasti pitää kuitenkin paikkansa,ja mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa on yhden naisen tiedoilla, mitähän se vaimo sanoisi miehensä kirjoituksista, mene ja tiedä.

Ja tämä toinen kiihkoilija, hänkin tietää naisista paremmin kin nainen itse, tai tutkijat tai seksologit tai ne naiset jotka ovat juttuin omia kokemuksiaan kirjoitelleet.

Juu kyllä nämä kaksi tietävät paremmin kuin kukaan, varsinkaan nainen itse.

Ihan hulluja.

Mistä sä muuten edes tiedät, kuinka monen naisen kokemuksen perusteella kyseinen pappa täällä kirjoittelee? Tai se toinen kiihkoilija? Kerrotko.

Pappa ihan itse kertonut  että ihan ensimmäinen leveälainteinan nainen oli ja viimeinen myös, eli yhden naisen  (miehen) kokemus.

Vierailija
84/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan miehen alla joka käy muhun kuumana ja liikkuu edestakaisin mun vartaloa vasten. Saan siinä joka kerta ilman kosketusta kädellä. Ihana vaikka kieltämättä se perinteinen. 

Vierailija
85/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa on yhden naisen tiedoilla, mitähän se vaimo sanoisi miehensä kirjoituksista, mene ja tiedä.

Ja tämä toinen kiihkoilija, hänkin tietää naisista paremmin kin nainen itse, tai tutkijat tai seksologit tai ne naiset jotka ovat juttuin omia kokemuksiaan kirjoitelleet.

Juu kyllä nämä kaksi tietävät paremmin kuin kukaan, varsinkaan nainen itse.

Ihan hulluja.

Mistä sä muuten edes tiedät, kuinka monen naisen kokemuksen perusteella kyseinen pappa täällä kirjoittelee? Tai se toinen kiihkoilija? Kerrotko.

Pappa ihan itse kertonut  että ihan ensimmäinen leveälainteinan nainen oli ja viimeinen myös, eli yhden naisen  (miehen) kokemus.

Ja tarkennatko vielä, monenko naisen kokemus itselläsi on?

Vierailija
86/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen jo sisälyy epäilys, ettei onnistu. Ei miehiltä kysytä "pystytkö saamaan yhdynnässä".

Vierailija
87/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman klitoriksen koskettelua en saa yhdynnässä orgasmia. Klitoris on orgasmin saannin kannalta tärkein elin. Parin minuutin klitoriksen hieronta aiheuttaa minulle orgasmin.

Saan helposti pyöräillessäkin orgasmin. Pyörän satula automaattisesti hieroo pilluani. Turvallisuus syistä olen jatkanut matkaani taluttaen pyörääni.

Vierailija
88/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää nyhväämistä on kun mies panee. Ei siinä saa muutakuin "lämmintä kättä" ja toki läheisyyttä.

Jos mies osaa oikein hieroa lantiollaan, voi kiihoittua kyllä, joskus.

Aina onneksi mies sitten auttaa kädellä loppuun, eipä ole vielä jättänyt tekemättä. Ei ole itsekäs mies.

Vierailija
89/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää nyhväämistä on kun mies panee. Ei siinä saa muutakuin "lämmintä kättä" ja toki läheisyyttä.

Jos mies osaa oikein hieroa lantiollaan, voi kiihoittua kyllä, joskus.

Aina onneksi mies sitten auttaa kädellä loppuun, eipä ole vielä jättänyt tekemättä. Ei ole itsekäs mies.

Monestiko aiot vielä vastata?

Vierailija
90/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Enemmän sääntö kuin poikkeus. Harva nainen saa orgasmin yhdynnässä, ehkä ratsastaessa "isolla". Joskus tähdet ovat oikeissa paikoissa oikean ihmisen kanssa, ja se onkin hirveän helppoa. Harvoin. Synnyttämisen jälkeen sain ensimmäisen kerran yhdyntäorgasmin."

– Nainen, 29, naimisissa

Mainos

"Harvemmalle naiselle riittää pelkkä yhdyntä. Klitoriksen huomiointia ei voi painottaa liikaa. Eri asennoissa yhdyntä voi tuntua erilaiselta, mutta parhaimmillaankaan se harvoin yksin riittää. Pelkkä yhdyntä harvemmin räjäyttää kenenkään naisen maailmaa."

– Nainen, 38, sinkku

Kun ITSE ei saa, niin muutkaan ei voi saada usein tai pelkkä yhdyntä ei riitä.  Ei ainakaan niin, että räjäyttää naisen maailmaa. 

Vierailija
91/159 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tulee milloin huvittaa päälle, ja jypyttää minkä haluaa. Sitten pitäisi olla tyytyväinen siihen.

Vierailija
92/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies tulee milloin huvittaa päälle, ja jypyttää minkä haluaa. Sitten pitäisi olla tyytyväinen siihen.

Niin pitäisi jos kerran sellaisen on valinnut. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi niin moni on valinnut sellaisen miehen jonka kanssa seksi ri suju. Siis jos nämä ei ole yhden hullun kommentteja. Antaa naisista melko yksinkertasen kuvan, mutta jatka vain.

Vierailija
93/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet muttuvat ajansaatossa usein tuollaisiksi, niin se menee.

Miehet väittävät, että naisille käy samoin. Ja en ihmettele sitä lainkaan, kun ukot muuttuvat itsekkäiksi - ei sellaista seksiä kukaan halua,ihan järjellistä.

Vierailija
94/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet väittävät, että naisille käy samoin. Ja en ihmettele sitä lainkaan, kun ukot muuttuvat itsekkäiksi - ei sellaista seksiä kukaan halua,ihan järjellistä.

Puhut nyt ilmeisesti vain omista kokemuksistasi? Kannattaa tarkastella niitä omia toimintapoja jos aina käy noin. Vai väitätkö että kaikki miehet käyttäytyvät niin? Perustelut? On ihmeellistä että syytät kokonaista sukupuolta, eikö sinusta?

Vierailija
95/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Enemmän sääntö kuin poikkeus. Harva nainen saa orgasmin yhdynnässä, ehkä ratsastaessa "isolla". Joskus tähdet ovat oikeissa paikoissa oikean ihmisen kanssa, ja se onkin hirveän helppoa. Harvoin. Synnyttämisen jälkeen sain ensimmäisen kerran yhdyntäorgasmin."

– Nainen, 29, naimisissa

Mainos

"Harvemmalle naiselle riittää pelkkä yhdyntä. Klitoriksen huomiointia ei voi painottaa liikaa. Eri asennoissa yhdyntä voi tuntua erilaiselta, mutta parhaimmillaankaan se harvoin yksin riittää. Pelkkä yhdyntä harvemmin räjäyttää kenenkään naisen maailmaa."

– Nainen, 38, sinkku

Kun ITSE ei saa, niin muutkaan ei voi saada usein tai pelkkä yhdyntä ei riitä.  Ei ainakaan niin, että räjäyttää naisen maailmaa. 

Tätä ihmetellyt pitkään, että mistä nämä naiset tietää, että harvemmat naiset saa? Eivät mistään, mutta sillä yritetään perustella sitä, ettei itse saa. Naiset itse vähättelee eniten omia orgasmejaan, vedoten, ettei muutkaan naiset voi saada. Käsittämätöntä kateutta.  Näitä sitten lehdet täynnä ja toki ovat seksuaaliterapeuteille etu ja potentiaalisia asiakkaita, joille sitten jaelle mitä ihmeellisempiä neuvoja. 

Harvemmin on tälläisia kommentteja missään, minkä kirjoitin näytiksi vaimon sanoin. 

Sain jo heti ekalla kerralla nuorena yhdynnässä orgasmin mieheni kanssa. Tätä jatkui liki koko ikä, sain viikoittain 2-4 orgasmia yhdynnöissä, useimmat ison päällä ratsastettaessa. Miehelläni on juuri sopivan täyttävä kalu minulle.  Useat synnytyksetkään eivät haitanneet yhdyntäorgasmien saantia. Tätä jatkui onneksi lähelle eläkeikää ja saan vieläkin joka viikko, kun mies antaa ihanaa suuseksiä. 

-nainen 64v. naimisissa. 

Vähän luulen, ettei noihin tutkimuksiin vastaa edes he, joilla menee hyvin.

Vierailija
96/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää nyhväämistä on kun mies panee. Ei siinä saa muutakuin "lämmintä kättä" ja toki läheisyyttä./quote]

Huokaus sun kanssasi.

Etkö sä saa millään suutasi auki ja kerrottua sille miehelle, että mitä haluat ja mikä tuntuu hyvältä. Mikä siinä nyt oikein on aikuiselle naiselle näin vaikeaa?

Vierailija
97/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäisi jos kerran sellaisen on valinnut. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi niin moni on valinnut sellaisen miehen jonka kanssa seksi ri suju. Siis jos nämä ei ole yhden hullun kommentteja. Antaa naisista melko yksinkertasen kuvan, mutta jatka vain.

Puhut täyttä asiaa.

Mutta jos ei itse kykene asioihinsa vaikuttamaan eikä pysty kertomaan mitä haluaa, niin ottakoon vastaan sitten mitä ikinä saakaan.

Vierailija
98/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt ilmeisesti vain omista kokemuksistasi? Kannattaa tarkastella niitä omia toimintapoja jos aina käy noin. Vai väitätkö että kaikki miehet käyttäytyvät niin? Perustelut? On ihmeellistä että syytät kokonaista sukupuolta, eikö sinusta?

Tää lienee se sama prinsessa, jonka mielestä vika on aina miehessä. Eiku korjaan miehissä. Kannattaisi nimenomaan tutkia joskus omaa käytöstäänkin, jos aina jää Musta Pekka käteen. Mutta omien virheiden tunnustaminen on paljon vaikeampaa, kuin miesten syyllistäminen kaikesta.

Ei ole kaikki henkisestä ihan tasapainossa tällä henkilöllä. Ammattiapu voisi olla paikallaan. Jo ihan oman hyvinvoinnin kannalta.

Vierailija
99/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän yhdynnässä klitoris saa aina hyväilyä, niitä sisäisiä osiahan voi peniksellä hyväillä.

Vierailija
100/159 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllähän yhdynnässä klitoris saa aina hyväilyä, niitä sisäisiä osiahan voi peniksellä hyväillä.

Minusta väite klitoriksen jatkumisestä emättimen sisään on ihan puutaheinää. Tutukimusten mukaan naisen sukupuolielimet turpoavat yhtä paljon kuin miehillä, samoin paisuvaiset ovat elimissi yhtä suuret kuin miehilläkin, mutta sisälle kääntyineinä. Joten rakenne samanlainen kuin miehillä, vain käänteisenä ja reikä keskellä, kuten miehen vastakappaleen pitääkin olla. Ei kukaan väitä, että miehen terska jatkuu kalun vartta pitkin tyveen asti. Siten ei voi  jatkua terskaa vastaava klitoriskaan.

Kun kerran emättimen paisuvaiset voivat olla  tutkimuksen mukaan yhtä isot tai jopa isommat kuin miehillä, niin onkohan paisuvaisten kokovaihtelu samaa kuin miesten peniksillä?  Tämä voi vaikuttaa siihen, että isoimmilla paisuvaisilla olevilla naisilla pillu turpoo eniten ja on siten tiukin puristus miehen kaluun.