Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vapaaehtoisesti lapseton, kysy mitä vain

Vierailija
08.06.2022 |

:)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku ja onko sinulla pcos?

Vierailija
22/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi, ihank oikeasti joku ei halua omia lapsia?

Itse olen 34-vuotias velanainen ja kävin treffeillä 37-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa, joka sanoi, että hän haluaa joskus omia lapsia, kunminä sanoin, etten halua ollenkaan omia lapsia, oli tämä mies aivan äimän käkenä ja sanoi: "Mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystävilläsi lapsia? Jos on, niin onko teidän välinne muuttuneet lasten saannin myötä? Minun muutama kaveri katosi kun sain lapsia. No ehkä eivät sitten hyviä kavereita olleet alunperinkään

Vierailija
24/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi vitsi, ihank oikeasti joku ei halua omia lapsia?

Itse olen 34-vuotias velanainen ja kävin treffeillä 37-vuotiaan lapsettoman miehen kanssa, joka sanoi, että hän haluaa joskus omia lapsia, kunminä sanoin, etten halua ollenkaan omia lapsia, oli tämä mies aivan äimän käkenä ja sanoi: "Mä luulin, että kaikki naiset haluavat lapsia".

Noin oli ehkä ennen, nykyään ei todellakaan.

Vierailija
25/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuli jos ei pystynytkään?

Vierailija
26/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet ajatellut tehdä perinnöllesi? Onko sinussa jotain hyviä puolia joiden periytymättä jääminen harmittaa?

Vierailija
27/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vela , voin antaa vertaistukea, sillä itsekin olen nyt vela, kun nuorimmainen lähti omille teilleen kotoamme. Mun vela - aikakaudet ovat tässä:

0 v - 26 v

46 v ---> 

Vierailija
28/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Votko lyhyesti selittää mulle Heisenbergin epätarkkuusperiaatteen. Parilla sanalla.

Vierailija
29/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekö vastailet itsellesi noita lastensaantiin painostavia typeryyksiä? Ketä, helvetti, kiinnostaa muiden ihmisten lisääntymiset tai -mättömyydet.

Vierailija
30/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin huhtikuussa 1976 luokkasormukseni Kempeleen Shellin vessaan, kun unohdin sen pesualtaan reunalle . Sisäpuolella teksti "Luokkakokous Juh. 1980"

-Tuleeko takaisin?

Vierailija
31/32 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela-nainen täälläkin ja vankasti sellainen.

Oletko huomannut miten varsinkin miehiä v-tuttaa kun nainen päättää jäädä lapsettomaksi? Mistä johtuu, mitä arvelet?

Siinäkin asiassa yritetään omistaa naisen kroppa ja päättää sen yli.  Onneksi ei onnistu!

Vierailija
32/32 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinua arvosteltu vapaaehtoisesta lapsettomuudestasi?