Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monissako sellaisissa häissä olette olleet, joiden pari on myöhemmin eronnut?

Vierailija
08.06.2022 |

Arvasitteko sen jo häissä? (Tai ennen häitä)

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 6 häissä. 3 paria eronnut.

Vierailija
2/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parit, joiden häissä olen ollut, ovat eronneet. Tai miten sen nyt sitten laskee. Neljät häät, joista kaksi omiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 6 häissä. 3 paria eronnut.

Tilastokamaa...

Vierailija
4/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksissa häissä ja toinen pareista jo eronneet.

Vierailija
5/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksissa. Toisen arvasi, toinen tapahtui 22v vihkimisestä, joten häissä sitä ei nähnyt tulevaksi, toki ei se sitten aikanaan mikään yllätys ollut.

Vierailija
6/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt häissä jo lapsena perheeni kanssa, näiden parien "kohtalosta" ei ole mitään hajua. Paitsi että enoni erosi (tai enon vaimo otti eron, oletan).

Aikuisena sitten käyty omien häiden lisäksi vain 4 häät, näistä pareista kaksi on naimisissa (itsekin olen eronnut).

Vierailija
7/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljässä.  Kaksi niistä oli oman veljen häät, siis sama veli 2 kertaa naimisissa ja eronnut.

En arvannut.

Vierailija
8/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut yhden kaverin häissä jo kolme kertaa. Kaikki liitot päättynyt eroon.

Muut kaverit pysynyt aviossa, mutta tuo yksi eronnut jo useammankin edestä.

Vierailija
9/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni yksikään pari, jonka häissä olen ollut, ei ole eronnut. Taitaa johtua enimmäkseen siitä, että minulla ei ole isoa sukua ja kavereitakin vain muutama, joten kovin monissa häissä en ole käynyt. Viidet häät käytynä.

Vierailija
10/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kymmenet häät olen aikuisiällä lusinut omat mukaan lukien. Neljä paria näistä on eronnut. En arvannut etukäteen, vaikka yksi pari erosi jo vuoden päästä. Tosin en heitä niin läheisesti tuntenut.

Vierailija
11/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa muistaa ihan kaikkia häitä, missä olen ollut, mutta jos aikuisiältä vaikka miettii, niin äkkiseltään 10 pariskunnasta ainakin 6 on eronnut. Yhdestä parista muistan jo häissä ajatelleeni, että saapas nähdä, kauanko kestää... Morsian oli varsinainen bridezilla ja naljaili tyttökavereineen kiltille sulhaselle ihan huolella. Nämä olivat omalla kohdallani myös ensimmäiset sellaiset häät, joiden kutsussa aika suoraan sanottiin, että lahjaksi tervetullutta on ainoastaan raha. Loppuillasta morsmaikku oli myös ihan lärvit ja huojui itkien tanssilattialla. Ihan klassikkokamaa siis. 

Vierailija
12/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tasan yksissä häissä ja tämä pari on edelleen yhdessä. Tosin, näistä häistä on vasta viikko.

Vierailija
13/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista häistä missä olen ollut on yksi pari jäljellä jossa nainen ei ole jättänyt ja vaihtanut miestä

Vierailija
14/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan puolet pareista, joiden häissä olen ollut viimeisen 20 vuoden sisään, on eronnut. Yksi pariskunta heti häämatkan jälkeen. Mikä ei tullut, tai ei ainakaan olisi pitänyt tulla, kenellekään yllätyksenä.

Vierailija
15/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 häät ja näistä pareista 1 eronnut.

Vierailija
16/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikuisena tainnut osallistua kuin 2 häihin. Molemmat parit erosivat noin 6kk jälkeen. :D Toisista tiesi jo kilometrin päähän etukäteen ettei tule kestämään kuin korkeintaan tuon ajan, ja kihlaus oli solmittu hyvin impulsiivisesti vain viikkoja alusta asti myrskyisän ja epävakaan seurustelun aloittamisen jälkeen. Toinen pari oli vähän parempaa väkeä ja lopputulos yllätti, koska olivat kuitenkin ennen häitä olleet vuosia yhdessä. Morsian menikin sitten lopulta uusiin naimisiin ex-sulhasen kaverin kanssa. Mitä lie tapahtunut sitten.

Vierailija
17/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä. Ei arvannut etukäteen. Paitsi että kohta kaksissa, kun olen itse eroamassa. Saattoi sen etukäteen arvatakin. Ei muut ihmiset, mutta minä itse. Mieskin on autuaan tietämätön, vaikka olen jankuttanut samoista asioista vuosia, minkä pitäisi muuttua.

Vierailija
18/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuon parempaa väkeä lainausmerkkeihin, mutta ne eivät näköjään toimi enää palstalla...

Vierailija
19/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olen ollut sukulaisten häissä joista kukaan ei ole eronnut. Omista kavereistani olen ollut parissa häissä ja molemmat vielä yhdessä. Eli ei sitten yksikään eronnut.

Vierailija
20/79 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viidestä parista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän