Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpypalju naapurin näkösälle

Vierailija
08.06.2022 |

Saanko sijoittaa kylpypaljun minun ja naapurin tontin rajalle, tietysti omalle puolelle. Haluisin sen siihen, pensasaita noin metrin korkuinen ja naapurin puolella samalla kohtaa trampoliini.
Tontti oma, ei vuokra.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000008867786.html

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä kahdesta karmeampi on se trampoliini.

Mikä siinä trampoliinissa on niin karmeaa?

Jatkuva liike, pomppiminen ja kilujvat äänet.

Miten suuren osan päivässä ne lapset jaksavat siinä trampalla pomppia?

Huomattavan suuren osan. Liian suuren osan. Pahimmassa tapauksessa trampoliineja on useammalla kuin yhdellä pihalla. Silloin jommasta kummasta suunnasta tulee koko ajan häiriköintiä, ja pahimmillaan stereona.

Helvetin itsekästä ja piittaamatonta asennetta ilmentää trampoliinin hommaaminen, jos naapureita on kilometriä lähempänä.

Kaikillahan niitä trampoliineja on, jos on lapsia. Meidänkin asuinalueella useammassa kuin joka toisessa pihassa. Jos muuttaa lapsiperheiden suosimalle alueelle niin pitää vaan sietää lasten äänet, jos ei kestä ääniä niin muuttaa itse korpeen. Jos ei olisi tramppaa niin ne lapset juoksisi, pelaisi palloa, skuuttailisi jne. Trampalla ne ei kuitenkaan aiheuta vaaratilanteita juoksemalla autotiellä tai potkaisemalla palloa ikkunaan...

Lapsista vaan lähtee ääntä, ei niitä voi (eikä pidä) sulkea neljän seinän sisään tuijottamaan ruutua koko päiväksi.

Sinulla taitaa itselläsi olla lapsia, ja teidän pihassanne taitaa olla trampoliini? Ja taidat olla sitä mieltä, että on ihan okei, että teidän lapsenne saavat metelöidä, kun lapsistahan lähtee ääntä ja se on normaalia ja koko universumin pitää se hyväksyä?

Ihan ohiksena, pitäisikö ruohonleikkuu ja trimmeröinti myös kieltää alueeltasi?

Ei tietenkään. Siitä hommasta syntyy ääntä puolisen tuntia pari kertaa kuussa. Lisäksi kukaan ei voi itse vaikuttaa siihen, kasvaako nurmikko vai ei.

Ja eikös viimeistään kaupungin julkisivulautakunta puutu asiaan, mikäli piha muistuttaa enemmän heinäpeltoa?

Vierailija
82/84 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naurettavin suomalainen nykyilmiö on mölytoosien raivostuminen ja häiriintyminen toisten hiljaisuudesta.   Esimerkkejä näkyy tässäkin ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun naapuri tekisi noin, niin laittaisin oman paljun samaan kohtaan, aidan omalle puolelle. Siinä voisi sitten molemmat lillua puolen metrin päässä toisistaan.

Siinä mulkoiltaisiin molemmin puolin kulmien alta eikä oltaisi tuntevinaankaan.

Vierailija
84/84 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fun for all the family!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä