Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Paras biisi ikinä????

Vierailija
14.10.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla edes kategoriat. Paras discobiisi, rock-kipale jne.



Mutta kaikkien aikojen paras.... Suzanne Vegan Blood makes noise.

Vierailija
2/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän nyt yhden : Dave A. Stewart feat Candy Dulfer : Lily was here

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on soinutkin YleX:llä tosi paljon, vaikka on vanha biisi.

Vierailija
4/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka vanhan vilkkusilmän biisi " Fly Me to the Moon"

Vierailija
5/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

progressiivista,kuunnelkaa ja yllättykää vaikkette normaalisti tälläistä kuuntelisi... on toooosi hyvä

Vierailija
6/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Ismo alangon kriisistä kriisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla voittanut kyseisiä skaboja ennenkin... :)

Vierailija
8/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

final countdown!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä myös aerosmithin jamie" s got a gun ja zen cafeeen uudet.

Vierailija
10/13 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai camp-asenteella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei kyllästy ikinä.

Vierailija
12/13 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten Metallicalta tuotanto ennen vuotta 1995 ja sitten Black Sabbathin koko tuotanto niiltä ajanjaksoilta, jolloin päävokalistina Ozzy tai Dio ja sekä Pink Floydin alkuvaiheen tuotanto... unohtamatta The Clashia, Motörheadia, The Beatlesia (hippivaiheen tuotanto), The Doors, Elvis, Hurriganes ja muistakaamme myös klassisen musiikin suuret nimet, kuten Vivaldi, Chopin, Mozart, Beethoven, Bach ja Sibelius jne.



NAUTITAAN MUSIIKISTA VAILLA RAJOJA! (mutta rap, nykyinen r' n' b ja hiphop saa mennä suoraan veskipönttöön...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin biisejä on kyl niin paljon maailmassa että vaikea sanoa mikä olis se ultimate best one. Varmaan sit tuo jos on pakko yks nimetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan