G:Paras biisi ikinä????
Kommentit (13)
Heitän nyt yhden : Dave A. Stewart feat Candy Dulfer : Lily was here
Se on soinutkin YleX:llä tosi paljon, vaikka on vanha biisi.
mutta vaikka vanhan vilkkusilmän biisi " Fly Me to the Moon"
progressiivista,kuunnelkaa ja yllättykää vaikkette normaalisti tälläistä kuuntelisi... on toooosi hyvä
Mun mielestä Ismo alangon kriisistä kriisiin.
taitaa olla voittanut kyseisiä skaboja ennenkin... :)
Hyviä myös aerosmithin jamie" s got a gun ja zen cafeeen uudet.
ja sitten Metallicalta tuotanto ennen vuotta 1995 ja sitten Black Sabbathin koko tuotanto niiltä ajanjaksoilta, jolloin päävokalistina Ozzy tai Dio ja sekä Pink Floydin alkuvaiheen tuotanto... unohtamatta The Clashia, Motörheadia, The Beatlesia (hippivaiheen tuotanto), The Doors, Elvis, Hurriganes ja muistakaamme myös klassisen musiikin suuret nimet, kuten Vivaldi, Chopin, Mozart, Beethoven, Bach ja Sibelius jne.
NAUTITAAN MUSIIKISTA VAILLA RAJOJA! (mutta rap, nykyinen r' n' b ja hiphop saa mennä suoraan veskipönttöön...)
hyvin biisejä on kyl niin paljon maailmassa että vaikea sanoa mikä olis se ultimate best one. Varmaan sit tuo jos on pakko yks nimetä.
Pitäis olla edes kategoriat. Paras discobiisi, rock-kipale jne.
Mutta kaikkien aikojen paras.... Suzanne Vegan Blood makes noise.