Lue keskustelun säännöt.
Myötähäpeätkö? Miten se ilmenee?
03.12.2006 |
Minä en pysty yleensä katsomaan tositv-ohjelmia, koska alan niin kovasti hävetä joidenkin ihmisten puolesta. Posket alkavat punottaa ja tunnen häpeää aivan kuin se kohdistuisi itseeni. Haluaisin niin tukkia tyhmiä puhuvien ihmisten turvat ennen kuin he täysin nolaavat itsensä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla