Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus RAIVO. Mikä avuksi? Lapset ja puoliso kärsii.

Vierailija
07.06.2022 |

Pakko laihtua, näytän oksettavalta.
Nyt olen 4 päivää laskenut kalorit, 1800kcal päivässä, olen vihainen, kiukuinen ja itkuinen.

Sain lapset taas itkemään ihan tyhjästä ja mies ei enää puhu mitään, sekin hermostui mun käytökseen.

Kuinka saan nopeasti 35kg pois? Ei tällaista perhe - elämää voi kestää kukaan vuoden päivät.
N 98kiloa ja 162cm

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry "nälkää pitäviin" ruokiin. Niitä ei tarvitse syödä paljon. Joillekin se on kaurapuuro, jollekin toiselle joku muu puuro aina mieltymysten mukaan. Tee itsellesi lista niistä, mitkä sinulla toimivat. Liha, kala, broileri, kananmunat, viljatuotteet: näitä vähemmän. Kaikki kasvikset ja juurekset, esimerkiksi uunissa paahdettuina ja haudutettuina oikein hyviä.

Ajattele, mihin voisit ehkä päästä puolen vuoden tai vuoden päästä, ei ole niin kiire. Nälkäkiukkuun porkkanoita, juures-parsakaalipataa, tuoretta kaalia tms. Voit myös käyttää apuna kaurajuomaa, jossa on siis viljaa.

Pitkäaikainen rasitus on aina hyväksi. Retkeile kolme-neljä tuntia mahdollisimman usein. Voit kokeilla myös sokerittomia tai vähäsokerisia valmiita välipaloja, varsinkin retkiolosuhteissa, esimerkiksi vaikka Nutrilet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän