"Nainen saa aina, myös parisuhteen"
Nauratti, kun luin tätä palstaa ja joku mies oli kirjoittanut parisuhdekeskusteluun seuraavan kommentin:
"Nainen, vaikka olisi kuinka ruma, saa aina. Myös parisuhteen. Ei ehkä sen kanssa kenen kanssa haluaa, mutta aina löytyy joku mies, joka myös haluaa"
Ööh, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen jonkun kanssa, jota ei oikeasti halua? Tai seksiä joltain, jota ei oikeasti halua? Miksi miehet ovat niin katkeria naisille, eikö he ymmärrä, että seksi tai parisuhde ei anna naiselle mitään sellaisen ihmisen kanssa, jota nainen ei todellakaan oikeasti halua?
En ymmärrä noita miesten harhaluuloja naisista :D
Kommentit (2529)
Vierailija kirjoitti:
Oman miehen harrastukset ja mielenkiinnon kohteet saa näkyä meidän kodissa. Olen kyllä sanonut, että mies saa itse pitää huolen niistä. Nyt ne surkean näköisiä sentin pölykerros päällään. Minä en suostu imuroimaan tai pyyhkimään huiskalla niistä pölyjä, kun siinä on riski, että tulee vaurioita.
Kypsä ja fiksu nainen. Miehesi on onnekas kun hänellä on sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tulojen pienuus ei ole miehille ongelma.
Miesten tulojen pienuus on naisille ongelma.
Sinun ei tarvitse valita pienituloisempaa kahdesta miehestä, ei siitä ole kyse. Kyse on siitä että mies joutuu esimerkiksi kompensoimaan koulutustasoaan (tai sen puutetta) tuloillaan.
Naiset ovat parisuhteissa koulutetumpia kuin miehet. Yli kolmannes pareista on sellaisia, joissa nainen omaa korkeamman koulutuksen.
Mäenpää pitääkin jatkotutkimuksen aiheena kompensoivien tekijöiden selvittämistä. Yksi niistä on lapsuudenperheen sosioekonominen tausta, jonka samankaltaisuudella on todettu olevan vaikutusta puolisonvalintaan.
– Koulutuseroja voi kompensoida myös miehen parempi palkka. Hyvätuloinen, vähemmän koulutettu mies voi olla korkeastikoulutetulle naiselle sopiva valinta.
Ymmärrän tehneeni rikoksen naiseutta vastaan kun kyseenalaistin tämän asian.
Pahoittelut kaikille, oikeasti.
Naisena pitää kysyä sinulta, että mikä ongelma se miehen pienempituloisuus on ja miten se näkyy? Itse kun ihastuin mieheen itseensä enkä ole osannut kehittää hänen pienemmistä tuloistaan (tavatessamme oli työtön ja nykyään opiskelija - minä olen työssäkäyvä asuntosijoittaja) mitään ongelmaa. Eli mitä teen tässä nyt väärin, mikä asia pitää korjata että osaisin muodostaa hänen tuloistaan jotenkin ongelmallisen asian? Koska pitäähän mun nyt elää sinun sanomiesi mukaan, muutenhan menisi koko väitteeltä pohja. Hitto vie, ihan hävettää että en ole ottanut kaikkia aspekteja huomioon ja rakastan häntä niin valtavasti enkä ole suonut hänelle sitä mahdollistajan roolia. Nyt vasta tajuan, tämä tilannehan käy varmasti hänen miehisen itsetunnon päälle..
MIkä ongelma? En osaa sanoa mikä siinä on naisille se ongelma.
Argelen sen johtuvan siitä että miehen nyt vain pitää olla maksajan roolissa.
Miten se näkyy?
a. 51% parisuhteista ennen lapsia on sellaisia joissa mies tienaa merkittävästi naista enemmän. Vain 20% on sellaisia jossa nainen tienaa enemmän ja 29% on tasa-arvoisia (jokseenkin). Sattumaa?
b. korkeakoulutettu, suurituloinen nainen on mielummin yksin kuin pienempituloisen miehen kanssa. Sellainen huolii toki miehen kunhan se tienaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman miehen harrastukset ja mielenkiinnon kohteet saa näkyä meidän kodissa. Olen kyllä sanonut, että mies saa itse pitää huolen niistä. Nyt ne surkean näköisiä sentin pölykerros päällään. Minä en suostu imuroimaan tai pyyhkimään huiskalla niistä pölyjä, kun siinä on riski, että tulee vaurioita.
Kypsä ja fiksu nainen. Miehesi on onnekas kun hänellä on sinut.
Sanoisin samaa. Söpöä ja huomaavaista.
Vierailija kirjoitti:
Mutta palatakseni takaisin otsikkoon, voisiko tälläisten väitteiden esittäjät nyt vihdoin kertoa, että miksi minä naisena saan kuulemma aina halutessani parisuhteen, mutta en ole sitä koskaan saanut, vaikka olen vuosikymmeniä halunnut? Miksi tuo väite ja todellisuus eivät kohtaa?
Tuollaisten väitteiden esittäjät eivät voi kertoa asiaa. Tiedätkö miksi? Niitä ei ole olemassa.
Tämä ketju on miesvihaajan mielikuvituksen tuotetta, ja 663 naista on käynyt tykkäämässä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palatakseni takaisin otsikkoon, voisiko tälläisten väitteiden esittäjät nyt vihdoin kertoa, että miksi minä naisena saan kuulemma aina halutessani parisuhteen, mutta en ole sitä koskaan saanut, vaikka olen vuosikymmeniä halunnut? Miksi tuo väite ja todellisuus eivät kohtaa?
koska olet liian nirso.
Miten ihmeessä mä voin olla nirso jos haluan jotakin? Sun ajatusmaailma on yhtä paradoksia.
Koska sä haluat miehen mutta vain harva kelpaa.
Ei sillä ole mitään väliä, väitteessä "nainen saa aina" ei ole mitään ehtoja. Älä ala ladella jälkikäteen ehtoja. Minä haluan Tonin, ja se on se ja sama jos en halua Tonin lisäksi Kallea, Jannea, Sampoa, Joelia ja Markoa, nainen saa aina tarkoittaa että nainen saa aina. Tämä ei vaan toteudu.
Nepsyllä meni kuppi nurin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten väitteiden esittäjät eivät voi kertoa asiaa. Tiedätkö miksi? Niitä ei ole olemassa.
Tämä ketju on miesvihaajan mielikuvituksen tuotetta, ja 663 naista on käynyt tykkäämässä siitä.
Missäköhän kivenkolossa vietit päiväsi ja tulit jälleen kerran toistamaan papukaijamaisia mietteitäsi meidän kaikkien iloksi. No, se oli hypoteettinen kysymys. Emme halua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska olet liian nirso.
Miten ihmeessä mä voin olla nirso jos haluan jotakin? Sun ajatusmaailma on yhtä paradoksia.
Ei sillä ole mitään väliä, väitteessä "nainen saa aina" ei ole mitään ehtoja. Älä ala ladella jälkikäteen ehtoja. Minä haluan Tonin, ja se on se ja sama jos en halua Tonin lisäksi Kallea, Jannea, Sampoa, Joelia ja Markoa, nainen saa aina tarkoittaa että nainen saa aina. Tämä ei vaan toteudu.
EI. Väite on, että nainen saa aina halutessan parisuhteen. Ei sanota, kenen kanssa se suhde saadaan.
Esimerkki, minkä ehkä ymmärrät.
"Nainen saa aina käsilaukun". Tämä ei tarkoita sitä, että saat Cuccia vaan jonkun käsilaukun.
Okei, mennään tällä. Voitko sitten selittää miksi minulle ei ole jostain vain tupsahtanut parisuhdetta?
Ja by the way, tosta voidaan tiputtaa nainen pois, päteehän tuo ihan kaikkiin. Mieskin saa aina piparia ja parisuhteen ja töitäkin kun vaan haluaa.
Jep, tuo työesimerkki käytiin jo läpi pari päivää sitten.
Naiset ovat niitä miehiä jotka ovat nyt työttömänä ja ulìsevat kun ei töitä löydy, heille kelpaa vain Nokia pääjohtajan paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän kivenkolossa vietit päiväsi ja tulit jälleen kerran toistamaan papukaijamaisia mietteitäsi meidän kaikkien iloksi. No, se oli hypoteettinen kysymys. Emme halua tietää.
Duunissa oli tavallista kiireempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä nyt kerran on puhe siitä, että "miksi nainen ei saa parisuhdetta" osana keskustelua, niin oletteko naiset koskaan ajatelleet, mitä mies itse asiassa haluaa sitoutuessaan pitkään parisuhteeseen? Jos nyt sellainen on se, mitä nainen haluaa. Mies haluaa sitoutua naiseen, jotta nainen hoitaa oman tehtävänsä perheen muodostamisessa, ts. hoitaa lapsia ja huolehtii kotitaloudesta ja kasvattaa lapsia miehen kanssa yhdessä. Jos te naiset pidätte traditionaalista parisuhdetta kauhukuvana, alistavana suhteena, joka alentaa naisen arvoa, niin silloin te naiset typistätte oman potentiaalinne miehen näkökulmasta ainoastaan seksikumppaniksi ja jonkinlaiseksi seuranpitäjäksi tylsyyteen.
Sitten tullaan siihen, että mikä on sellaisen puolison arvo miehelle, ja miksi siitä pitäisi niin tolkuttomasti maksaa, ostella loputtomasti kaikkea, ja käydä töissä ja hankkia roinaa, ja käydä töissä ja hankkia lisää tavaraa, ja täyttää naisen tarpeita, jos se on pelkkää roinaa? Niin. Miksi miehen pitäisi pariutua naisen kanssa, joka ei halua pariutua konservatiivisessa mielessä, miksi siihen pitäisi panostaa, jos te itse ette halua panostaa siihen? Jos te itse panostatte siihen parisuhteeseen, haluatte syventää sitä, teette oman osanne, ettekä näe sitä alistavana, sellainen parisuhde on potentiaalisesti arvokas miehelle.
Oletteste koskaan miettineet sitä, että tämä itsenäisen vahvan naisen rooli, mies ei tarvitse sitä? Koska mies ei tarvitse itsenäistä vahvaa naista yhtään mihinkään muuhun kuin seksiin. Niin jospa tämä avaisi sitä, että kuka nainen tulee valituksi ja kuka ei.
Mä vastaan tähän vain lyhyesti, että nykyaikana nainen käy töissä ja tienaa itse rahat roinaansa. Itse olen maksanut sohvani, kirjahyllyni ja autonrotiskoni. Se kuuluu ihan normaaliin omasta elämästä vastuunottamiseen. Miehestä haluan kumppanuutta ja rakkautta. Sitä kun ei rahalla paikata.
Mäkään en naisena ihan ymmärrä, mistä roinasta tässä on kyse.
Perheen perustaminen tarkoittaa valtavasti roinaa ja työtunteja. Jotta mies sitoutuisi naiseen, tulisi naisen antaa miehelle jotain muuta kuin seksisuhdetta.
Ai perheen. Mutta ensinhän se parisuhde ollaan muodostamassa. Mitä roinaa se vaatii?
Roina, lomat ja kokemukset yhdistävät. Jo parisuhdevaiheessa. Jos sulle riittää pelkästään läsnäoleva mies, hienoa!
Roina on turhaa tavaraa, mitä ihminen ei edes tarvitse. En tarvitse sitä sinkkuna, miksi tarvitsisin parisuhteessa?
Lasten lelut on miehelle roinaa. Ei mies niitä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä nyt kerran on puhe siitä, että "miksi nainen ei saa parisuhdetta" osana keskustelua, niin oletteko naiset koskaan ajatelleet, mitä mies itse asiassa haluaa sitoutuessaan pitkään parisuhteeseen? Jos nyt sellainen on se, mitä nainen haluaa. Mies haluaa sitoutua naiseen, jotta nainen hoitaa oman tehtävänsä perheen muodostamisessa, ts. hoitaa lapsia ja huolehtii kotitaloudesta ja kasvattaa lapsia miehen kanssa yhdessä. Jos te naiset pidätte traditionaalista parisuhdetta kauhukuvana, alistavana suhteena, joka alentaa naisen arvoa, niin silloin te naiset typistätte oman potentiaalinne miehen näkökulmasta ainoastaan seksikumppaniksi ja jonkinlaiseksi seuranpitäjäksi tylsyyteen.
Sitten tullaan siihen, että mikä on sellaisen puolison arvo miehelle, ja miksi siitä pitäisi niin tolkuttomasti maksaa, ostella loputtomasti kaikkea, ja käydä töissä ja hankkia roinaa, ja käydä töissä ja hankkia lisää tavaraa, ja täyttää naisen tarpeita, jos se on pelkkää roinaa? Niin. Miksi miehen pitäisi pariutua naisen kanssa, joka ei halua pariutua konservatiivisessa mielessä, miksi siihen pitäisi panostaa, jos te itse ette halua panostaa siihen? Jos te itse panostatte siihen parisuhteeseen, haluatte syventää sitä, teette oman osanne, ettekä näe sitä alistavana, sellainen parisuhde on potentiaalisesti arvokas miehelle.
Oletteste koskaan miettineet sitä, että tämä itsenäisen vahvan naisen rooli, mies ei tarvitse sitä? Koska mies ei tarvitse itsenäistä vahvaa naista yhtään mihinkään muuhun kuin seksiin. Niin jospa tämä avaisi sitä, että kuka nainen tulee valituksi ja kuka ei.
No ei näin. Itsenäinen vahva mies haluaa vahvan ja älykkään naisen ystäväksi, kumppaniksi, rakkaakseen ja mm kasvattamaan älykkäitä ja vahvoja lapsia. Yksi monista syistä, miksi naisen pitää olla kranttu. Hyvä mies arvostaa naisen älyä ja ystävyyttä.
Mieti uudelleen vielä. Miten niin "ei näin"? Kaikki asiat, joita mainitsit on totta myös. Miten niin ei? Kun valitaan puolisoa ja perhettä, elämän vaatimukset ovat sellaiset.
Oon eri, mutta kun mä ainakaan en halua tuollaista miestä enkä halua olla tuollainen nainen. Siksi kysyntä ja tarjonta ei kohtaa kumpaankaan suuntaan.
Jos mies haluaa ostaa mulle jotain niin ostakoon sen kotisiivouksen! Ja sitten me voidaan yhdessä keskittyä muuhun sen miehen kanssa. Mutta jos mun pitää duunin jälkeen siivoamaan sitä 20 neliötä isompaa tai 5 kilsaa enemmän eri lähiössä sijaitsevaa "miehen mahdollistamaa" asuntoa ja mies lähtee salille tai golfaamaan kavereiden kanssa niin ei mua sellanen diili kiehdo yhtään. Mielummin ollaan sinkkuja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Sinulla on yhtä paljon duunia kuin naisseuraakin. Taisit käydä päivittämässä mielialalääkereseptisi. Toivottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miesten siis opetella paremmin tuntemaan naiset, joiden kanssa perustavat perheen? Tai jopa muuttamaan kriteerejään, joilla valitsevat puolisonsa?
sanothan tuon myös naisille jotka valittavat täällä ettei mies osallistu kotitöihin??
Todellakin sanon. Olen lukemattomia kertoja esittänyt kysymyksen, miten se kodinhoito yhtäkkiä muuttui. Että mies seurusteluvuosina asui siistissä kodissaan ja hoiti kotityöt kunnolla, mutta yhteenmuutettua yhtäkkiä kodin siisteys ja puhtaus lakkasikin kiinnostamasta? Useimmiten en saa mitään vastausta, koska todellisuudessa ei ole luultavasti seurusteltu pitkään ennen yhteenmuuttoa, ja se miehen koti on ollut poikamieskämppä eikä siisti, kivasti sisustettu koti.
Hei, tämä menee vähän aiheen ohi, mutta on mielestäni mielenkiintoinen. Miksi yhteisessä taloudessa noudatetaan juuri naisen siisteyskäsitystä ja standardeja?
Ja miksi noita vastauksia on poistettu välistä? Kuinka tuo tummennettu rikkoo keskustelun sääntöjä?
Vastaus ei miellyttänyt naisia joten siitä valitettiin tarpeeksi?
On tämä mielenkiintoista.
Kyllä miehet yleensä osaakin siivota, ei se ole ongelma. Mutta kun muuttavan naisen kanssa yhteen, eivät sitten enään jaksa vaan olettavat naisen siivoavan.
Kannattaa tutustua mieheen paremmin. Kuka nuo miehet naisille valitsee? Ajatteletteko vulvallanne? Ohjaako sykkivä vulvanne noin paljon toimintaanne?
Haista sinä pervopena sykkivä paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska olet liian nirso.
EI. Väite on, että nainen saa aina halutessan parisuhteen. Ei sanota, kenen kanssa se suhde saadaan.
"Nainen saa aina käsilaukun". Tämä ei tarkoita sitä, että saat Cuccia vaan jonkun käsilaukun.
Okei, mennään tällä. Voitko sitten selittää miksi minulle ei ole jostain vain tupsahtanut parisuhdetta?
Ja by the way, tosta voidaan tiputtaa nainen pois, päteehän tuo ihan kaikkiin. Mieskin saa aina piparia ja parisuhteen ja töitäkin kun vaan haluaa.
Sun pitää ensin sanoa, että haluat sen parisuhteen. Jollekin muullekin kuin peilikuvallesi.
Olen sanonut. Kerro nyt kerralla koko juonikuvio ettei tartte tuhlata aikaansa lypsämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on tullut siihen pisteeseen, jossa kenelläkään ei ole enää mitään annettavaa. Alkaa tämä turha jankkaus. Poistuu pian, ja hyvä niin.
Ei tämä mitään poistu. Teillä on täällä on ylläpidon siunaus haukkua miehiä.
Aloitus on saanut 582 tykkäystä
Katso peiliin, jos "haukut" noin ottavat koville...
Anteeksi nyt vaan, tällä naisten pyörittämällä palstalla on kielletty useita aivan tavallisiakin sanoja ja palsta menee kiinni klo 23.00
En tiedä olenko koskaan törmännyt internetissä näin sensitiiviseen keskustelupalstaan.
Täältäkin jo ketjun naiset ilmeisesti useamman kommentin jo poistattaneet kun on mennyt tunteisiin. Ei löydy CTRL-F noita kommentteja.
Kannattaa ketjun naiset hommata jotain muutakin tekemistä niin ei sitten ehkä mene internetin kommentitkaan niin tunteisiin.
ohis
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Sinulla on yhtä paljon duunia kuin naisseuraakin. Taisit käydä päivittämässä mielialalääkereseptisi. Toivottavasti.
Pitää paikkansa.
Yksi työpaikka, yksi vaimo.
Vaihjailu terveydentilastani kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miesten siis opetella paremmin tuntemaan naiset, joiden kanssa perustavat perheen? Tai jopa muuttamaan kriteerejään, joilla valitsevat puolisonsa?
sanothan tuon myös naisille jotka valittavat täällä ettei mies osallistu kotitöihin??
Todellakin sanon. Olen lukemattomia kertoja esittänyt kysymyksen, miten se kodinhoito yhtäkkiä muuttui. Että mies seurusteluvuosina asui siistissä kodissaan ja hoiti kotityöt kunnolla, mutta yhteenmuutettua yhtäkkiä kodin siisteys ja puhtaus lakkasikin kiinnostamasta? Useimmiten en saa mitään vastausta, koska todellisuudessa ei ole luultavasti seurusteltu pitkään ennen yhteenmuuttoa, ja se miehen koti on ollut poikamieskämppä eikä siisti, kivasti sisustettu koti.
Hei, tämä menee vähän aiheen ohi, mutta on mielestäni mielenkiintoinen. Miksi yhteisessä taloudessa noudatetaan juuri naisen siisteyskäsitystä ja standardeja?
Ja miksi noita vastauksia on poistettu välistä? Kuinka tuo tummennettu rikkoo keskustelun sääntöjä?
Vastaus ei miellyttänyt naisia joten siitä valitettiin tarpeeksi?
On tämä mielenkiintoista.
Kyllä miehet yleensä osaakin siivota, ei se ole ongelma. Mutta kun muuttavan naisen kanssa yhteen, eivät sitten enään jaksa vaan olettavat naisen siivoavan.
Kannattaa tutustua mieheen paremmin. Kuka nuo miehet naisille valitsee? Ajatteletteko vulvallanne? Ohjaako sykkivä vulvanne noin paljon toimintaanne?
Haista sinä pervopena sykkivä paska.
Miten sulle voi olla noin vaikeaa vastata rikkomatta lainauksia?
Onko sulla vaikeuksia selvitä arjesta noin muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska olet liian nirso.
Sun pitää ensin sanoa, että haluat sen parisuhteen. Jollekin muullekin kuin peilikuvallesi.
Sun ei tarvi kun tehdä tinderiin profiili ja odottaa. Saat satoja yhteydenottoja miehiltä. Valkkaat niistä yhden.
Minulla on ollut ilmoitus deittipalstalla vuoden verran. Ei tullut yhden yhtä yhteydenottoa. Ja miksi pitäisi "valkkaa yksi", eikö se ole juuri sitä nirsoilua mistä meitä naisia on syytetty. Ja jos minä valitsisin yhden, niinkuin maitopurkin kaupasta, niin tarkoittaako se todellakin sitä että minulla on siinä parisuhde, kemiat, elämät ja me kohtaamme sen valitun maitopurkkimiehen kanssa? Musta vähän tuntuu, että sä tiedät vielä vähemmän parisuhteen muodostumisesta kuin minä ja minä olen sentään ikisinkku. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska olet liian nirso.
Jep, tuo työesimerkki käytiin jo läpi pari päivää sitten.
Naiset ovat niitä miehiä jotka ovat nyt työttömänä ja ulìsevat kun ei töitä löydy, heille kelpaa vain Nokia pääjohtajan paikka.
Yhyy hyviä työpaikkoja ei vain ole tarpeeksi! Miksi kaikki työpaikat on niiin paskoja!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei näin. Itsenäinen vahva mies haluaa vahvan ja älykkään naisen ystäväksi, kumppaniksi, rakkaakseen ja mm kasvattamaan älykkäitä ja vahvoja lapsia. Yksi monista syistä, miksi naisen pitää olla kranttu. Hyvä mies arvostaa naisen älyä ja ystävyyttä.
Mieti uudelleen vielä. Miten niin "ei näin"? Kaikki asiat, joita mainitsit on totta myös. Miten niin ei? Kun valitaan puolisoa ja perhettä, elämän vaatimukset ovat sellaiset.
Oon eri, mutta kun mä ainakaan en halua tuollaista miestä enkä halua olla tuollainen nainen. Siksi kysyntä ja tarjonta ei kohtaa kumpaankaan suuntaan.
Jos mies haluaa ostaa mulle jotain niin ostakoon sen kotisiivouksen! Ja sitten me voidaan yhdessä keskittyä muuhun sen miehen kanssa. Mutta jos mun pitää duunin jälkeen siivoamaan sitä 20 neliötä isompaa tai 5 kilsaa enemmän eri lähiössä sijaitsevaa "miehen mahdollistamaa" asuntoa ja mies lähtee salille tai golfaamaan kavereiden kanssa niin ei mua sellanen diili kiehdo yhtään. Mielummin ollaan sinkkuja molemmat.
Ymmärrän. Ei kannata kuvitella nyt mitään erityistä päässään, mitä "diili" sisältää, koska se on aina tapauskohtaista. Mut hyvä lähtökohta, että puhutaan kuitenkin siitä, mitä nainen saa, mies saa, ja mitä odotuksia on.
Mutta jos palaisi lähtöpisteeseen, ja tuosta diilistä, niin kannattaa hyvin tarkkaan keskustella etukäteen niitä rooleja, kaikkihan on ihan lastenleikkiä niin kauan, kunnes lapsia tulee ja tarvitaan tilaa. Se pitää jotenkin rahoittaa ja kaikki se roina. Sitten se mies joutuu töihin, ja sitä ei näy ja jonkun tarttee hoitaa muksuja ja sitten on kaksi uraihmistä aivan kusessa, koska nainen haluaa tehdä töitä yöt ja päivät, ja muksuja pitäis jonkun hoitaa. Golfauksesta ei tartte edes haaveilla...valitsin väärän naisen, kaikki oli ihanaa parina 15 vuotta, ja se katosi kuin kusi lumeen se muisto muutamassa vuodessa. Ei niin mitään saumaa perustaunolla. Sen kun pelaatte pleikkaa.
Niin, miksi naiset valittavat täällä palstalla miehistään?
Miksi suostutte olemaan hakattavana kotona?