Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lapsirakas? Oletko eläinrakas?

Vierailija
14.10.2006 |

Mietin sitä, korreloivatko asiat keskenään, eli jos on lapsirakas olisi myös eläinrakas. Itse en ole kumpaakaan. Omia kersoja tietenkin rakastan, mutten haluaisi esim. hoitaa työkseni lapsia, enkä tykkää olla kavereitten lasten vahtina, ja eläintä en ottaisi vaikka maksettais.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omia lapsia ja olen alalla, jossa ollaan paljon tekemisissä lasten kanssa, mutta en pidä itseäni perinteisen pullantuoksuisena, posket rusottavana lapsirakkaana naisena. Pidin eläimistä lapsena paljon ja mulla oli vaikka mitä elukoita ja hoidin niitä hyvin, mutta kiinnostuksen kohteet ovat vaihtuneet enkä jaksaisi enää lemmikkiä minkäänlaista ja koiria pelkään. Kissat ois ok, mutta lapsi allerginen.

Vierailija
2/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita lapsia en minäkään hoitaisi, mutta eläimiä voisin kyllä hoitaa.

En kuitenkaan pidä mistä vain eläimistä, enkä kotiinkaan liikaa halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki joistain eläimistä voi jopa pikkasen pitää mutta osaa en voi sietää..kuten kissoja yök

Vierailija
4/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen äärimmäisen eläinrakas.

Vierailija
5/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole ns. lapsirakas vaikka kin omia lapsia on ja niitä tietysti rakastan mutta en ole mikään yletön lapsirakas. Eläimet ovat minulle taas sellainen rakkaus etten oikeen osaa sitä edes selittää, voisin ottaa eläimiä niin paljon että hoitaisin niitä jopa työkseni jos se vain olisi mahdollista ja toivottavasti jos kus jopa olisi=)

t. 3-vuotiaan pojan ja 3 koiran äippä

Vierailija
6/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty niin vierasta eläintä kuin vierasta lastakaan ilman jotain painavaa syytä, enkä ole innoissaan hieromassa tuttavuutta kummankaan kanssa.

Elän mainiosti mieheni lemmikkien ja sukulaisten ja kavereitten lasten kanssa, mutta en erityisemmin himoitse itselleni kumpiakaan.

Vierailija
7/30 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia on neljä ja eläiminä on koira, 2 kissaa ja marsu. Ammatiltani olen hoitaja joten työksenikin hoidan lapsia...

Vierailija
8/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläinrakas. Tosin mulla on tiettyjä koirarotuja, joita pelkään. En ole mitenkään erityisen lapsirakas enkä halua lapsia itselleni. Joistakin lapsista voin sanoa pitäväni mutta en ole sellainen, että kaikki lapset olisivat mielestäni aivan ihania.

Vierailija
9/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsirakas, vaikka veljen lapset ovatkin minulle erittäin rakkaita. Mutta muuten lapset ovat minulle jotakuinkin yhdentekeviä, eivätkä todellakaan herätä mitään ihastuksen tunteita. Sen sijaan olen erittäin eläinrakas ja lähes kaikki eläimet (ehkä jotain käärmeitä yms. lukuunottamatta) aiheuttavat lämpimän läikähdyksen sydämessä ja saavat "oih, miten suloinen/ihana/mahtava/upea" -reaktion aikaan.

Vierailija
10/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻Suksikaa lapsirakkaat helvettiin ja palosireenit/kotihälyttimet kans tai mä ammun teidät koska mä vihaan teitä yli kaiken 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Vierailija
11/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsista, mutta en voi sanoa olrvsni lapsirakas. Oma lapsi on tietenkin rakas. Eläimistä en ole koskaan pitänyt.

Vierailija
12/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläinrakas. Tosin mulla on tiettyjä koirarotuja, joita pelkään. En ole mitenkään erityisen lapsirakas enkä halua lapsia itselleni. Joistakin lapsista voin sanoa pitäväni mutta en ole sellainen, että kaikki lapset olisivat mielestäni aivan ihania.

Nyt ollaan jännän äärellä vastaako aloittaja vielä 13 vuoden jälkeen aloituksesta.

Vierailija
13/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläin- mutten lapsirakas. Tai en ylipäätään kamalasti pidä ihmisistä muutenkaan.

En silti lapsia mitenkään vihaa, itselläni on 3 kpl ja he ovat rakkaita toki.

Vierailija
14/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en erityisesti ole kumpaakaan. Mutta omia lapsia tietysti rakastan yli kaiken ja monet muutkin lapset ovat suloisia ja kivoja, varsinkin ihan pienet vauvat, sen ihanampaa ei taida tässä maailmassa ollakaan. Tykkään omista eläimistämme myös ja ne ovat myös hyödyllisiä (kanoja, lampaita, vuohia), mutta kissoja vihaan ja suurin osa koirista on ällöttäviä ja erittäin vastenmielisiä, jotkut on ihan ok ja koiranpennut useinkin sööttejä. Hevonen on hieno eläin ja laiduntavat lehmät on piristävä näky. Luonnoneläimet on mielenkiintoisia, linnut, ketut, sammakot, oravat, lumikot, karhut jne ja hirvenliha on hyvää ruokaa ja onhan hirvi myös komea eläin. 

Vierailija
15/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsirakas. En ole koskaan halunnut omia lapsia. Mielestäni vauvat eivät ole suloisia, vaan lähinnä ällöttäviä.

Sen sijaan olen hyvin eläinrakas. Minulla ei ole omia lemmikkejä, eikä tule, mutta olen vegaani ja toimin vapaaehtoisena eläinsuojelujärjestössä.

Vierailija
16/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen/olen.

Vierailija
17/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsirakas: ei. Ei ikinä. Hyi. Inhoan lapsia.

Eläinrakas: kyllä. Rakastan eläimiä enemmän kuin ihmisiä.

Vierailija
18/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan eläimiä mutta en pidä lapsista. Osaan kyllä leikkiä "normaalia" lasten lähellä mutta en mene lääppimään vauvoja, koiranpentuja taatusti menen. 

Vierailija
19/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsirakas. En tahdo omia lapsia, enkä tunne lapsia kohtaan sen enempää hellyyttä kuin inhoakaan. He ovat minulle vain pieniä, kömpelöitä ihmisiä, jotka eivät vielä ole oikein oppineet käyttäytymään.

Olen eläinrakas, tunnen kaikkia eläimiä kohtaan hellyyttä ja kiinnostusta. Haluan kuitenkin itse olla tekemisissä vain kissojen kanssa, koska ne kiehtovat minua lajina. Muita eläimiä mieluummin ihastelen kaukaa.

Vierailija
20/30 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsirakas.  En tunne lapsia kohtaan mitään. Mieluiten välttelen kokonaan.

Eläinrakas olen henkeen ja vereen.