Miksi naiset pärjää nykyään niin paljon paremmin kuin miehet?
Esimerkiksi vaikka yli 65% yliopistoista valmistuneista on naisia. Samaan aikaan todella iso osa miehistä kittaa kaljaa ja pelaa videopelejä Kelan almuilla Logged In -tyyliin tai ovat mielenterveyssyistä eläkkeellä alle kolmekymppisinä. Mutta en oikein ymmärrä, että miksi? Mikä meidän yhteiskunnassa on vikana, että miehet vaan heittää kirveen kaivoon? Tämä ei myöskään ole mikään miesvihaketju, vaan tuosta on myös naisille harmia, koska esim. kunnollista kumppania on yhä vaikeampi ja vaikeampi löytää, jos miehet vaan lyövät ne rukkaset naulaan. Tästä ehkä johtuu myös se, että lapsia syntyy joka vuosi vähemmän ja vähemmän. Ja jonkun lapsia ne syrjäytyneet miehetkin on. Ei ole hyvä sille miehelle, eikä sen äidille tai isällekään katsoa, kun nuori syrjäytyy.
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Naisilta vietiin oikeudet ja mahdollisuudet vuosi sadoiksi. Tämä aiheutti sen, että naisten on täytynyt olla erityisen vahvoja selviytyäkseen ja vastaavasti samalla miehet ovat päässeet helpolla luomansa etuoikeusjärjestelmän turvin. Tämän on aiheuttanut sen, että ajan saatossa miehistä on tullut heikkoja ja naisista vahvoja. Erot lävähtävät nyt kasvoille, kun oikeudet alkavat olemaan yhtäläisiä.
Tämmöstä naurettavaa paskaa peukuttaneet. Miettivätkö nämä naiset, että oma isä, isoisä, veli, poika, serkku, aviopuoliso jne. Kaikki suvun miehet ovat nauttineet jostain mystisestä "etuoikeusjärjestelmästä". Ne miljoona sodassa haavoittunutta tai kuollutta miestä, jotka rintamalta palattuaan rakensivat tämän maan olivat "etuoikeutettuja". Ei s-tana miten tyhmiä naisia tänne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä koen sen ongelmaksi että miksi menestyä työmarkkinoilla kun se tietää vaan enemmän veronmaksua, maksan nyt jo veroja noin 50% palkastani enkä oikeastaan mitään hyödy verojen maksamisesta joten miksi tienata enemmän ja maksaa enemmän veroja?
Elän myös melko vaatimattomasti ja en ole koskaan edes äänestäny missään vaaleissa koska ei kiinnosta ja suomessa ei ole hyvää puoluetta.
Olen oikeastaan jotenkin ulkopuolinen yhteiskunnasta ja en koe tätö yhteiskuntaa omaksi.
T:31v erakko ja ikisinkku miesOlisit valinnut jonkun pienipalkkaisen työn. Ainahan sinä voit vaihtaa ammattia johonkin osa-aikaiseen tai opiskella lähihoitajaksi.
Miksi? Olen jo pienipalkkaisessa työssä.
Minun palkasta menee veroihin noin 50% ellei enemmän, veroa menee aina kun käyn kaupassa.Suomalaiset jotenkin hirveän vähän tiedostaa, että verotus on meillä korkea myös esim. alv:n osalta. Saksassa alv 16%, Suomessa 24%. Siinä on jo ihan hirvittävä ero!
Saksa on Suomen kokoinen maa missä asuu 80 miljoonaa ihmistä. Suomi on levittäytynyt ihan liian laajalle ja siksi kaikki maksaa niin paljon ja perus infran ylläpitämiseenkin tällä väestöntiheydellä menee järjettömästi rahaa. Parasta olisi jos kaikki suomalaiset muuttaisi pk-seudulle ja pk-seudun ulkopuolinen alue myytäisiin vaikka Venäjälle. Sitten meilläkin voisi olla matalampi alv niin kuin Saksassa ja muutenkin korkeampi elintaso
Vierailija kirjoitti:
Miksi menestyvälle lääkärinaiselle tai naisjohtajalle ei kelpaa duunarimies?
Tässä on se suurin syy alhaiselle syntyvyydelle sekä sinkkujen suurelle määrälle.
Vähemmän koulutetuissa naisissa on hyvinkin miellyttäväkäytöksisiä, esim. palveluammateissa olevat (asiakaspalvelijoissa, liikkeiden myyjissä, hoitajissa jne.). Heillä ei ole kunnianhimoa, mutta osaavat käyttäytyä. Ei mikään ihme, että he kelpaavat koulutetuille miehille.
Sen sijaan matalammin koulutetut miehet ovat usein todella huonosti käyttäytyviä juntteja. Kiroilevat, polttavat tupakkaa, uhoavat tai muuten puhuvat vähemmän asiallisesti keskustelukumppaneilleen. Ei tietenkään lääkärinainen katsele sellaista.
ainahan naiset ovat pärjänneet paremmin kuin miehet. ennen naisten ei edes tarvinnut käydä töissä, vaan loisivat kotona miehen siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei taida riittää. Montako kertaa pitää vääntää rautalangasta, että naisten rooli yhteiskunnassa oli aivan eri vielä 50 vuotta sitten. Kuka mies olisi palkannut naisen insinöörifirmaan tai ostanut naisen tekemän keksinnön ja alkanut massatuottaa sitä joskus 1900-luvun alussa? Ei kukaan. Naisia ei huolittu mihinkään, kun heidän roolinsa oli kotiorja ja heitä muutenkin pidettiin niin arvottomina ja tyhminä, etteivät päässeet edes äänestämään pitkään pitkään aikaan.
No miksette te naiset ole vieläkään kiinnostuneita noista teknisen alan töistä ja vielä vähemmän suorittavan puolen raskaista töistä? On ollut kuitenkin mahdollisuus jo ainakin 50 vuotta.
No mä olen ollut jo 22 vuotta koodari. Ja yhä enemmän alkaa olla it-alalla naisia.
Ja taas, olet siis poikkeus. Se että on olemassa poikkeuksia, ei tee siitä sääntöä vaan se vanhan sanonnan mukaan vahvistaa sitä sääntöä. Naisten argumentit ovat aina tasoa: "mikäs minä sitten olen, jos kerran miehiä on enemmistö jossain?!?!?!?". Olet poikkeus.
En ole poikkeus. Olen ollut kolmessa it-alan yrityksessä töissä ja kaikissa työyksiköissäni puolet työkavereistani on ollut naisia.
Niin olet ollut kolmen it-firman hr:ssä tai markkinoinnissa?
Hohhoijaa. En itse osaa koodata, mutta olen usein ns. tilaajana koodarin töille ja voin sanoa, että naiskoodarit on usein todella huippuja. Yhdenkin ongelman parissa kolme mieskoodaria hakkasi päätä seinään pari viikkoa. Vihdoin saatiin irrotettua todella kysytty naiskoodari ongelman kimppuun, niin ratkaisi asian kahdessa päivässä.
Oikeesti oot aika yksinkertainen! Mitä kuvittelet todistavasi tällä kertomuksella? T. Naiskoodari itsekin
Olen eri, mutta tuohan oli vastine siihen, kun oletettiin, että IT-alalla naiset voivat työskennellä vain HR:ssä tai markkinoinnissa. Kyllä siihen minusta sopii tarina hyvästä koodarinaisesta vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkein väli on korvienväli.
Oma koulutus, oma ammatti, omat rahat ja oma huone.
Enää ei tarvitse alistua pelkäksi synnytyskoneeksi, vaan voi toteuttaa itseään. Tehdä juuri sitä, mitä haluaa ja jaksaa eikä tarvitse etsiä elättäjää 😀
Mistä kumpuaa tämä äitiysviha? Puhutaan halveksivasti porsimisesta, jalkojen levittämisestä ja synnytyskoneista? Vihaatteko omia äitejänne myös? Viha on pelkoa eli pelkäättekö niin paljon äitiyttä ja femiinistä puolta itsestänne, että haluatte vihalla ja halveksunnalla tukahduttaa tämän puolen itsestänne? Luuletteko, ettei äitiydessä ja femiinisyydessä ole voimaa? Oletteko aidosti onnellisia? Luulen, että nämä äitiysvihaajat ovat myös miesvihaajia ja oikeastaan ihmisvihaajia kun vihaavat myös itseään.
T. Naisellinen nainen, joka osaa arvostaa itseään
On erittäin hyvä, että huonot äidit eivät tee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meistä miehistä, joilla on kaikki hyvin, ei puhuta koskaan mitään.
Tulee vahvistusharva että kaikki miehet ois tietokoneella istuvia sekopäitä läskimahoja.
Kyllä.
Olen itse valmistunut yliopistosta varsin naisvaltaisesta oppiaineesta varsin naisvaltaiselle alalle.
Samasta aineesta samalle uralle tähdänneet miehet ovat suurimmaksi osaksi pärjänneet paremmin kuin naiset: useampi edennyt urallaan paremmin, useampi suorittanut jatko-opintoja. Valmistumisvaiheessa olimme samalla viivalla, ja pääsimme samalla tavalla aluksi määräaikaisista tehtävistä vakituisiin tehtäviin / virkoihin, mutta siitä eteen päin alalla olevat mieskaverini ovat olleet urakierrossaan nopeampia ja menestyksekkäämpiä. Itselläni ylenemismahdollisuuksia ei ole ilman paikkakunnan vaihtamista, mutta melkein kaikki miespuoliset kaverini, jotka ovat valmistuneet samaan aikaan samasta aineesta, ovat tällä hetkellä edenneet esimiestehtäviin. Naisista vain muutama.
Tuosta oli jotain ylellä miksi niin käy, kun hakemuksia tutkittiin niin selvisi että paikan sai täysin kokematon mies suoraan koulusta kuin jo 10-15 vuotta alalla kokemusta hankkinut koulutettu nainen jolla oli osoittaa valtavasti osaamista. Eikä ollut yksittäistapaus vaan niitä oli monta mitä löydettiin. Miehillä on ihan oma järjestelmänsä joka nostaa niitä oli ne sitten osaavia tai ei. Naiset joutuu oikeasti puskemaan duunia, että saa saman mikä miehelle annetaan killuttimien omaamisen vuoksi. Ei sitten ihme että meillä on laiskoja ja näköalattomia johtajia, kun se paras vaihtoehto ei pääse edes yrittämään.
Tietää ne työnantajatkin, ainakin jos ovat ottaneet selvää, että naiset panostavat vähemmän työhön, ihan tunneissakin mitattuna, mikä on kiistatonta. Tuloksista voi sitten kiistellä, mutta tunneista ei.
Tämä nyt ei yllätä ketään. Lapset on haettava sieltä päiväkodista tiettyyn kellonaikaan, vaikka duuni olisi miten kivaa.
Nooh onneksi tuo ei ole jatkossa ongelma kun ette kelpuuta miehiä tekemään lapsia kanssanne :)
win-win: naiset saavat tehdä pitkää päivää töissä ja miehet saa pelailla yksiössään pleikalla yhteiskunnan tukien varassa.
Nauran naisille. Ovat aina haaveilleet, että pääsevät toimistorotiksi tekemään valkokaulusp*skaduunia:D Miten surkea haave. No nauttikaa nyt siitä Excelin ja Powerpointin pyörittelystä! Esimiehenä vielä joku RUK:in käynyt ex-koulukiusattu wannabe pomo. Itse olen jo tuon puolen elämästä nähnyt, nyt keskityn pelaamiseen ja runkkaamiseen yksiössäni.
m35
Sinun elämäsi kuulostaa minusta aivan kertakaikkiselta painajaiselta, johon kyllästyisin viidessä minuutissa. Otan todellakin excelit ja powerpointit toimistossa yksinäisen runkkaamisen ja pelien sijaan ihan koska vaan.
Vierailija kirjoitti:
ainahan naiset ovat pärjänneet paremmin kuin miehet. ennen naisten ei edes tarvinnut käydä töissä, vaan loisivat kotona miehen siivellä.
Koskas tällainen aika on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä koen sen ongelmaksi että miksi menestyä työmarkkinoilla kun se tietää vaan enemmän veronmaksua, maksan nyt jo veroja noin 50% palkastani enkä oikeastaan mitään hyödy verojen maksamisesta joten miksi tienata enemmän ja maksaa enemmän veroja?
Elän myös melko vaatimattomasti ja en ole koskaan edes äänestäny missään vaaleissa koska ei kiinnosta ja suomessa ei ole hyvää puoluetta.
Olen oikeastaan jotenkin ulkopuolinen yhteiskunnasta ja en koe tätö yhteiskuntaa omaksi.
T:31v erakko ja ikisinkku miesOlisit valinnut jonkun pienipalkkaisen työn. Ainahan sinä voit vaihtaa ammattia johonkin osa-aikaiseen tai opiskella lähihoitajaksi.
Minun palkasta menee veroihin noin 50% ellei enemmän, veroa menee aina kun käyn kaupassa.Suomalaiset jotenkin hirveän vähän tiedostaa, että verotus on meillä korkea myös esim. alv:n osalta. Saksassa alv 16%, Suomessa 24%. Siinä on jo ihan hirvittävä ero!
Saksa on Suomen kokoinen maa missä asuu 80 miljoonaa ihmistä. Suomi on levittäytynyt ihan liian laajalle ja siksi kaikki maksaa niin paljon ja perus infran ylläpitämiseenkin tällä väestöntiheydellä menee järjettömästi rahaa. Parasta olisi jos kaikki suomalaiset muuttaisi pk-seudulle ja pk-seudun ulkopuolinen alue myytäisiin vaikka Venäjälle. Sitten meilläkin voisi olla matalampi alv niin kuin Saksassa ja muutenkin korkeampi elintaso
Vai pitäisikö mieluummin ratkoa tämä syntyvyysongelma ja kansoittaa maa?
Missä on kokonaan naisten perustaman ja 100% naistyövoimalla pyöritetyt teknologia-alan firmat joita naiset johtaa ja mitkä menestyy? Ei yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Missä on kokonaan naisten perustaman ja 100% naistyövoimalla pyöritetyt teknologia-alan firmat joita naiset johtaa ja mitkä menestyy? Ei yhtään missään.
Koska naiset eivät ole niin omituisia, että palkkaisivat vain toisia naisia. Ihmeellisempää se on, että jotkut miehet palkkaavat vain miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset eivät ole niin omituisia, että palkkaisivat vain toisia naisia. Ihmeellisempää se on, että jotkut miehet palkkaavat vain miehiä.
Naiset ei osaa muuta kuin kävellä valmiiseen pöytään vaatimaan johtajanpaikkoja tasa-arvopykälien avulla. Miehet on ensin uhranneet koko elämänsä startupin menestyksen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvistä teknologiayrityksistä 99% on miesten perustamia, siinä oikea syy.
Ap on väärässä.
Todellisuudessa syrjäytyneitä naisia on noin saman verran kuin syrjäytyneitä miehiäkin.
Miehistä huomataan vain huiput ja luuserit. Naisista huomataan myös keskikasti, mutta syrjäytyneitä naisia ei koskaan haukuta kuten syrjäytyneitä miehiä. Vanha perinne elää yhä: miehen on saatava aikaiseksi.
Toisekseen, syrjäytyneellä naisella on mahdollisuuksia joita vastaavalla miehellä ei ole. Parisuhde tekijämiehen kanssa, tai jopa kotiäidiksi. Jos katsotte tilastoja, huomaatte että syrjäytyneet naiset ovat monin verroin todennäköisemmin parisuhteissa kuin syrjäytyneet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei osaa muuta kuin kävellä valmiiseen pöytään vaatimaan johtajanpaikkoja tasa-arvopykälien avulla. Miehet on ensin uhranneet koko elämänsä startupin menestyksen eteen.
Noh, niillä start-up-miehillä joko ei ole paljoa pelissä (eli ei perhettä eikä kuluja tai vaihtoehtoisesti vanhaa rahaa) tai heillä on se nainen kotona, joka mahdollistaa tuon. Siis hoitaa kodin ja lapset sillä välin, kun mies tekee ympäripyöreitä päiviä start-upinsa eteen. Kuinka moni mies olisi valmis vastaavasti tukemaan puolisonsa start-up pyrkimyksiä? Varsinkin jos perheessä lapsia, niin aika moni mies kyllä varmasti vastustaisi naisensa start-up-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oikeasti syntyvyyden laskussa on varmasti paljonkin kyse siitä, että niin moni mies on ns. luovuttanut. Ja nämä ei varmasti missään tilastoissa varsinaisesti näy, mutten tarkoita pelkästään työttömiä ja alkoholi/huumeongelmaisia, vaan myös ihan perustapauksia, joilla voi olla koulutus ja ihan ok duuni, mutteivät huolehdi esimerkiksi ulkonäöstään. Lihavia, risupartaisia, huonostipukeutuvia nuoria miehiä on Suomi täynnä. Ne miehet ei naisia houkuta.
Naiset kuitenkin useammin panostavat ulkonäköönsä, vaikka lihavia naisissakin tietysti on.Lihavuus ei tarkoita sitä etteikö ihminen panostaisi ulkonäköönsä. Ulkonäköön panostaminen tarkoittaa rahanmenoa. Palaan tuohon kohta, mutta ensiksi otan esiin asian mistä ei oikeastaan puhuta lainkaan.
Suurin osa työttömistä on miehiä. Syystä että palvelualoille otetaan aina ennemmin nainen töihin kuin mies. Nainen halutaan edustajaksi ja "hoitajaksi". Tämä tarkoittaa että myös kesätöissä palvelualoille otetaan ennemmin nainen tai tyttö kuin mies. Lähialueen (siis kaupunkien tai kuntien keskusta-alueen) kesätöistä suurin osa menee nuorille naisille ja tytöille. Nuorille miehille ja pojille lähialueen kesätöitä ei ole tarjolla, vaan he joutuvat kulkemaan kesätöihin mopolla, linja-autolla tai omalla autolla. Jostain syystä tuosta ei puhuta kuinka paljon esimerkiksi kesätyöläisten työmatkat eroavat sukupuolen perusteella. Esimerkiksi pojat joutuvat kulkemaan kaupunkien raja-alueille kesätöihin, kun taas tytöt tulevat aina kaupunkien keskustojen suuntaan kesätöihin.
Tuo hyödyttää kokonaisuudessaan tyttöjä ja nuoria naisia enemmän, kun taas osa pojista joutuu tyytymään siihen ettei kesätöitä saa tai voi ottaa vastaan kun ei ole varaa tai keinoa matkustamiseen!
Tämä ilmiö vähentää käytettävän rahan määrää sukupuolten välillä, ja vaikka puhutaan että nyt on tasa-arvon aika, niin siitä huolimatta nuoret miehet kertovat siitä kuinka heillä on valtava paine käydä treffeillä ja joutua maksamaan treffit vaikka rahaa ei ole. Tytöillä ja nuorilla naisilla on huomattavasti enemmän käyttörahaa keskimäärin kuin pojilla tai nuorilla miehillä!
Tämä tarkoittaa käytännön elämässä sitä että suurella osalla pojista tai nuorista miehistä harrastuksia ei ole, eikä rahaa käydä parturissa tai salilla tms. kun taas naiset käyvät salilla ja laittamassa hiukset ja meikit. Kun naiset ovat edustavia, he menestyvät työmarkkinoilla hyvin, kun taas vähemmän edustavan näköiset miehet eivät menesty.
Tässä täytyy muistaa myös se ilmiö kuinka köyhyys periytyy. Eli kun perheellä on varaa ostaa pojalle kulkupeli, silloin poika pääsee keskustasta ulospäin töihin ansaitsemaan ja oppimaan selviytymistä ja verkostoitumaan. Samaan aikaan poika jonka vanhemmilla ei ole varaa ostaa pojalle kulkupeliä, joutuu tyytymään joko jatkuvaan opiskeluun vailla sosiaalisia taitoja, tai sitten jämähtämään kehityksessä paikoilleen.
Ei itseen panostaminen ole vaan rahallista. Aikakin lasketaan.
Itseen panostaminen on nykymaailmassa aika paljon rahasta kiinni. Toki voit mennä ilmaiseksi yksin lenkille jos huvittaa. Kuten näet kun ulos katsot, että se huvittaa aika vähän ihmisiä ja sen sijaan kun katsot paikalliseen saliin, niin siellä on suurin osa nuoria naisia.
Sen sijaan jos yrität ilmaiseksi panostaa esimerkiksi hankkimalla uusia vaatteita niin silloin loppuu keinot hyvin lyhyeen. Sama juttu jos aiot saada kauniin meikin tai hyvän kampauksen. Nuo vaativat rahaa, tai sitten olet niitä ihmisiä joilla on erittäin hyvä tuuri ja mainiot sosiaaliset taidot että saat ilmaiseksi jonkun tekemään nuo sinulle.
Omasta ikkunasta näkee pururadalle vievälle tienpätkälle. Siinä on koko ajan ihmisiä tulossa tai menossa. Samoin kevyenliikenteen väylällä on jatkuvasti kävelijöitä, hölkkääjiä ja pyöräilijöitä.
Vaatteita saa alennusmyynneistä, kirpparilta ja itse tehden. Kuinka monen tiedät jatkuvasti teettävän itselleen kampauksia? En ymmärrä kommenttiasi, mutta ainahan voi yrittää vaihtokauppaa. Sen kun pyydät kampaajakaveriasi tekemään sinulle kampauksen, kun lupaat pestä hänen kotinsa ikkunat.
Jotain tuollaista kommenttia odotinkin. Minä puhun tilastoista, sinä puhut taas pelkästä omasta kokemuksesta ja luulet että se pätee koko Suomeen.
Jos tuo mitä puhut olisi totta, niin Suomessa ei olisi esimerkiksi ylipainoa.
Toiseksi, montako kertaa olet nähnyt viikonloppuisin naisilla kirppareilta hankittuja pikkumekkoja, laukkuja tms.?
Mitä sä luulet kirppareilla myytävän? Ihan niitä tavallisia vaatteita, mitä naiset viikonloppuisinkin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaiset asuisivat liian tiheästi, niin aika harvalla olisi mahdollista hankkia omaa kesämökkiä järven rannalta tai meren ääreltä sen kaupunkiasunnon rinnalle.
Nykyään menestymiseen ei tarvitse älyä eikä kunnianhimoa joten siksi naiset menestyy nykyään. Nykyisin johtajat,asiantuntiat ja asioista päättävät ihmiset on pääosin tyhmiä sukupuolesta riippumatta.
Hyvin usein tuntuu siltä että mitä enemmän ihminen lukee niin sen tyhmempi hän on.
Ne ihmiset on menestyviä ketkä pystyy perustamaan firman tyhjästä ja että se firma on vielä menestyvä, näistä pääosin lähes kaikki on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tämä ei myöskään ole mikään miesvihaketju, vaan tuosta on myös naisille harmia, koska esim. kunnollista kumppania on yhä vaikeampi ja vaikeampi löytää, jos miehet vaan lyövät ne rukkaset naulaan."
Naisten pitää laskea standardejaan, jos haluavat miehen. Akateemisesti koulutettuja miehiä ei yksinkertaisesti riitä kaikille akateemisille naisille, joten kannattaa myös katsella amk- ja ammattikoulutuksen käyneitä miehiä. Akateemisella miehellä on yleensä hyvin valinnanvaraa ja akateemiselle miehelle voi kelvata myös alemmin kouluttautunut nainen.
Heippa
Miehen saaminen ei ole naisten elämän tärkein asia, kuten miehille vakipil lunta saaminen. Sinkkunaiset ovat onnellisimpia ja terveempiä, seuraavaksi tulevat parisuhteessa olevat miehet, ja vasta sitten parisuhteessa olevat naiset. Onnettomimpua ja sairaimpia ovat sinkkumiehet. Eli parisuhde sopii miehille, mutta ei naisille. Naisen ei kannata uhrata vapauttaan kuin priimamiehen takia tai jos lapsia haluaa- muuten ei kannata. Ja tasoa EI TODELLAKAAN KANNATA LASKEA- mieluummin yksin ja onnellinen kuin parisuhteessa jonkun juopon sohvaperunan kanssa.Heippa vaan sinnekin. Miten osasinkaan arvata, että joku tulee heti selittämään juoposta sohvaperunasta, vaikka en ole sellaisesta maininnutkaan? Kyse oli KOULUTUKSESTA, ei alkoholin käytöstä.
Naimisissa olevat, myös miehet ja naiset ovat onnellisimpia. On myös sellaisia tuloksia, eronneetkin ovat sinkkuja onnellisimpia.
Eikä pidä unohtaa sitäkään että esimerkiksi työelämässä sinkkumies tai avosuhteessa elävä mies on uraputkessaan huomattavasti heikommassa asemassa kuin naimisissa oleva mies ( ja tämä ei riipu miehen iästä!) Tämän lisäksi myös lasten määrä on merkittävä tekijä uraputkessa menestymiseen. Mies joka on naimisissa ja jolla on vaimonsa kanssa lapsia, on todennäköisesti menestynyt myös työelämässään, kun taas avoliitossa elävä mies jolla on lapsia, tulee menestymään vieläkin huonommin kuin mies joka elää avoliitossa tai jopa sinkkuna mutta jolla ei ole lapsia.
Tuota korrelaatiota voi selittää myös sillä tavoin että mies joka on saanut lapsia, on yleisestikin paremman tason mies kuin mies jota ei ole kelpuutettu isäksi tai rengastetuksi puolisoksi.
Ette edes ite usko tuohon, miks suomalaiset uskoo sos.mediaa nii sinisilmäisenä. Itse olen asunnut ulkomaalaisena Suomessa lähes koko ikäni ja olen huomannu minun ikäisissä naisissa 25-38v todella useat käyttää masennus lääkkeitä jne. Kun vertaa esim meidän kulttuurissa et mennään nuorina naimisiin vs länsimaalaisessa kulttuurissa 32vuotiaana ja siihen asti villiä sinkkuaikaa vaikka se on ajoittain rankkaa mut sos.media maalaa sen ''Mahtavaksi''. Itse naisena olen iloinen että pariuduin nuorena (22v) enkä asettanut miehille pinnallisia kriteereitä kuten pituusvaatimksia mitä nyt joka naisella nykyään on ja kiltti mies on arvostettu meijän piireissä muttei länsimaalaisessa kulttuurissa.
Psykologiassa puhutaan projisoinnista. Projisoidaan oma huonous ja kelpaanattomuus siihen, jota eniten halutaan, mutta ei saada- naisiin. Nämä on repoanoita, täysiä luusereita, jotka eivät kekpaa minkekkään, eivätkä kenellekkään, eivätkä saa huomiota missään eivätkä keneltäkään. Ainoa tapa saada edes joltain naiselta jotain huomiota on tämän Sannan suoltaminen täällä.