Haluan miehen, lapsia, auton ja omakotitalon
Kärsin tällä hetkellä pienestä dilemmasta, sillä olen 26-vuotias sinkkunainen ja olen tehnyt opiskeluni ja nyt olen työelämässä. Valmistuin viime vuonna ja nyt olen sitten ollut töissä vuoden verran, ja koen tällä hetkellä elämäni todella keskinkertaiselle ja tylsälle kaiken nuoruuden ja opiskeluvuosien jälkeen. Joku voisi sanoa, että tervetuloa aikuisuuteen ja hyväksyn sen, mutta multa puuttuu otsikon asiat. Joten nyt olen viimeiset puolivuotta haaveillut vain omasta perheestä ja tavallisesta perhe-elämästä, johon kuuluisi rakastava aviomies ja lapset. Olen vielä suhteellisen nuori, joten minulla nyt ei ainakaan perheenlisäykselle ole kiire, puolison löytämiselle alkaa tulemaan jo vähän paineita. Onko muita kohtalontovereita?
Kommentit (67)
Ehdoton turn off on lapsia haluavat naiset. Minkä näköinen sä ap olet kun tuollaisia asioita haluat?
Hyvä ap, että tiedät nyt mitä haluat. Sitten vain tavoittelemaan unelmaasi. Kun tapaat sen mukavan tuntuisen miehen, niin muista heti suhteen alkuvaiheessa kertoa, että haluat nimenomaan perustaa perheen. Ei sitten tule sitä tilannetta, että vuosien kuluttua itket, kun mies ei sitten koskaan oikein halunnutkaan niitä lapsia. Tältä palstalta tulee usein aika vääristynyt kuva miehistä (ja naisista), mutta oikeasti useimmat miehet haluavat vaimon, lapsia ja mahdollisesti omakotitalonkin. Eli älä anna ilkeiden kommenttien hämätä itseäsi.
Aviomies ja lapset on ihan hyvä haave. Mutta kuka nyt jostain talosta tai autosta haaveilee? Miksi et vaan etsi jotain kivaa tyyppiä ja elä onnellisena hänen kanssaan, ei se laina-bemari sua onnelliseksi tee.
Mieti nyt haluatko noita oikeasti vai vaan siksi että koet elämäsi keskinkertaiseksi. Kun ei nuo mitään onnea tai mitään muutakaan takaa. No rahanmeno on varmaa.
Minulla oli tuo kaikki jo 24-vuotiaana. Tosin parisuhde oli huono ja mies alkoholisti. Eikä miestä kiinnostanut talon ylläpito tai edes lapsensa, kuin vasta kaikkien muiden "tärkeiden" juttujen jäljeen. Erosin 27-vuotiaana olinkin vuokrakaksiossa tytön kanssa kahdestaan ja paljon tyytyväisempi. Ei tuo perisuomalainen tavoite ole aina oikotie onneen.
Sikäli tiukka breikki että atleettisen kropan ja tavista paremman naamakomeuden omaavia yli 180cm joukkuelajia aktiivisesti harrastavia sinkkumiehiä joilla on iso premium-auto ja design-asunto melkein maksettuna on mitättömän vähän tarjolla edes niille parhaille sinkkunaisille ikäluokissa.
Voi toki löytää helpommin sellaisen maanläheisen duunarismiehen jolle muksut+duuni+timanttisormus-vaimo on Elämän Tarkoitus ja sillä menee loppuun saakka.
Ankea ajatus ettei vanhemmuus onnistuisi ilman autoa. Kulutetaan vaan kaikki luonnonvarat.