Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan miehen, lapsia, auton ja omakotitalon

Vierailija
05.06.2022 |

Kärsin tällä hetkellä pienestä dilemmasta, sillä olen 26-vuotias sinkkunainen ja olen tehnyt opiskeluni ja nyt olen työelämässä. Valmistuin viime vuonna ja nyt olen sitten ollut töissä vuoden verran, ja koen tällä hetkellä elämäni todella keskinkertaiselle ja tylsälle kaiken nuoruuden ja opiskeluvuosien jälkeen. Joku voisi sanoa, että tervetuloa aikuisuuteen ja hyväksyn sen, mutta multa puuttuu otsikon asiat. Joten nyt olen viimeiset puolivuotta haaveillut vain omasta perheestä ja tavallisesta perhe-elämästä, johon kuuluisi rakastava aviomies ja lapset. Olen vielä suhteellisen nuori, joten minulla nyt ei ainakaan perheenlisäykselle ole kiire, puolison löytämiselle alkaa tulemaan jo vähän paineita. Onko muita kohtalontovereita?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan yhteyttä. Kaikki muut on jo valmiina, niin astun sinut vaan raskaaksi tammaseni....

Vierailija
42/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja mulla on kaikki noista paitsi kumppania ja lapsia.

On asuntolainaa ja on oma auto joka vie rahaa myös, onneks on kans työpaikka mistä saan palkkaa... Toki yli puolet palkasta menee asumiskuluihin ja autoon.

Jonkun kauniin naisen ehkä voisin haluta elämääni jos se antaa seksiä eikä se ole lihava, lapsia en halua.

M31

Ai että pitäisi saada kaunis nainen, jolta saisi seksiä? Ja sitten naisia haukutaan pinnallisiksi.

Ai eikö mies saa asettaa vaatimuksia naiselle kenen kanssa harrastaa seksiä? Pitääkö miehen siis harrastaa seksiä myös ei niin kauniiden naisten kanssa tai muuten on pinnallinen?

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso näitä kommentteja, et todellakaan tarvitse miestä. Pärjäät paremmin ilman.

Mulla on omakotitalo, kaksi upeaa lasta, harrastuksia ja ystäviä ja aivan ihana elämä. Miehiä voi käyttää seksiin, ei niitä nykynainen muuhun tarvitse. Ei ainakaan vakituiseksi riesaksi kannata ottaa.

Vierailija
44/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja mulla on kaikki noista paitsi kumppania ja lapsia.

On asuntolainaa ja on oma auto joka vie rahaa myös, onneks on kans työpaikka mistä saan palkkaa... Toki yli puolet palkasta menee asumiskuluihin ja autoon.

Jonkun kauniin naisen ehkä voisin haluta elämääni jos se antaa seksiä eikä se ole lihava, lapsia en halua.

M31

Ai että pitäisi saada kaunis nainen, jolta saisi seksiä? Ja sitten naisia haukutaan pinnallisiksi.

Ai eikö mies saa asettaa vaatimuksia naiselle kenen kanssa harrastaa seksiä? Pitääkö miehen siis harrastaa seksiä myös ei niin kauniiden naisten kanssa tai muuten on pinnallinen?

M31

Pahoittelut, en tarkoittanut olla törkeä. Olen vain lukenut liikaa "niceguys" tarinoita redditistä. Monet miehet siellä ovat haukkuneet kauniita naisia pinnallisiksi, koska eivät anna mahdollisuuksia rumemmille miehille.

Vierailija
45/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerilistasi on varmastikin naurettavan pitkä kun et ole löytänyt mukamas miestä joka haluaisi noita samoja asioita.

Jo tuo, että ilmoitat ettet vielä ole valmis lapsia tekemään saa kaikki järjissään olevat miehet etsimään vaimonsa muualta kuin sinusta.

Vierailija
46/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriteerilistasi on varmastikin naurettavan pitkä kun et ole löytänyt mukamas miestä joka haluaisi noita samoja asioita.

Jo tuo, että ilmoitat ettet vielä ole valmis lapsia tekemään saa kaikki järjissään olevat miehet etsimään vaimonsa muualta kuin sinusta.

Mitä vikaa siinä on, että ilmoittaa haluavansa lapsia heti kättelyssä? Ja kyllä jotkut miehetkin niitä lapsia haluaa.

Vierailija
47/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha, no sit seo just nii

Vierailija
48/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalo on kallis riippakivi. Onhan siinä hyviäkin puolia mutta remontit on kalliita ja kaikkia niitä harvoin kannattaa yrittää tehdä yksin vaikka olisi kuinka kätevä käsistään.

Kerrostalojako ei tarvitse koskaan rempata? Oletko ikinä kuullut kerrostalojen putki-, parveke-, hissi-, ulkoseinä- ja kattoremonteista, joihin osallistut, tahdot tai et, jos muut niin päättävät.

Tai vielä pahempaa, et osallistu, kun haudan partaalla keikkuvat ja mistään mitään tajuamattomat syntymäpihit eivät välitä siitä, että talossa pitäisi olla katto ja seinätkin. Sellaiset, jotka eivät päästä vettä läpi.

Vierailija
49/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on, että ilmoittaa haluavansa lapsia heti kättelyssä? Ja kyllä jotkut miehetkin niitä lapsia haluaa.

Nainen on 26-vuotias ja ilmoittaa ettei halua vielä lapsia, vaikka ne kannattaa nimenomaan tehdä mahdollisimman nuorena, 30-vuotiailla naisilla on jo 90% munista menny roskiin ja jäljelle jäävät todennäköisemmin viallisia.

Ei tuossa ole yksinkertaisesti mitään mikä menestyneelle ja perhettä haluavalle miehelle olisi houkuttelevaa, joten nämä päätyvät täysin loogisesti pariutumaan sellaisten naisten kanssa jotka nimenomaan haluaa lapsia heti ja jäädä kotiin niitä hoitamaan kuten kunnon vaimon kuuluukin.

Vierailija
50/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap kuten ketjusta jo huomaatkin. Pyyhi tuo mies listastasi. Et halua riipaksesi moista. Ei kun sitt3n vain kohti unelmia. Lapset voi ilmeisesti tehdä ilman että tarvitsee taakakseen miestä hommata. Suosittelen. Taas niin monta liittoa vierestä päättynyt ja kaikki samoin viitoin. Mies alkaa etsiä seuraavaa naista ja nainen on huomannut olevansa onnellinen ilman miestä murheena.

Vierailija
51/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin asunto, vaikka pienempikin, jotta on mahdollisuus sen unelmamiehen kanssa puoliksi ostaa se omakotitalo (paljon paljon myöhemmin) etkä jää siivellä asumaan niin että talo onkin sen miehen.

Sitten säästät - autottomana - muutaman vuoden rahaa talteen jotta sitä sitten autoon on, kun se vauva tulee.

Älä koskaan rakenna onneasi toisen ihmisen varaan. Oli kuinka rakastava mies hyvänsä, monet liitot päättyvät eroon, joten sinun pitää voida tulla itse toimeen. Älä unohda tätä!

Mielumminkin että älä rakenna onneasi materian varaan.

Vierailija
52/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26v on jo siinä iässä että enää niistä top tier alfoista on turha haaveilla, mutta kakkosluokan betoista löytyy joitain ihan hyviä tapauksia, jotka kyllä menee pian pois markkinoilta kun on muutkin naiset perhehaaveineen betojen kimpussa. Kannattaa nyt nopeasti laittaa Tinder tulille ja napata oma beta kun ehtii!

?? Itse olen 26v ja näytän ihan samalta kun 18v näytin, henkisesti olen vaan kypsempi ja fiksumpi ja menestyneempi. Ja mua tulee melkein viikoittain oikeassa elämässä iskemään jotkut 18v jonnet, koska ne luulee mua ikäisekseen. Tosin mulla on jo kiva mies, jonka kanssa aletaan parin kuukauden päästä tekemään vauvaa, joten mua ei ne pikku jonnet kiinnosta koska ne ei ois vielä kypsiä perheen tekoon.

Ja ap, jos olisin sinä alkaisin etsimään miestä joka on vakaa henkisesti ja jolla on tarpeeksi rahaa perheen tekoon. Sellaista kenestä näät että olisi hyvän isän ainesta.

Vierailija
53/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään noista.

Ei tässä nyt puhutakaan siitä, mitä sinä haluat.

Vierailija
54/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton, okt ja lapsetkin pystyt hannkimaan ihan itse. Miehen saaminen pakettiin mukaan edellyttää mieheltä yhteistyöhalua, kidnappaus on kiellettyä.

Aloita autosta ja asunnosta.

Vierailija
55/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi akka lisää, joka luulee itsestään liikoja ja luulee olevansa jumalan lahja sinkkumiehille. M27

Onpas taas ilkeitä kommentteja ketjussa... Jos nuo ovat unelmasi AP niin niitä sitten rohkeasti vaan tavoittelemaan sanoi muut mitä hyvänsä.

Vierailija
56/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain haluat tai toivot, niin tee asioita sen eteen. Ei ne muuten yleensä toteudu. 

Aina mietin, että haluaisin omakotitalon, mutta eihän meillä ole varaa, eihän sitä eihän tätä. Vaan sitten yksi päivä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta ajatus, että etsi netistä tontteja, ja sieltähän se löytyi. Ja kamala asuntolaina, mutta aivan ihana talo meillä nyt. Ja olemme onnellisia täällä. Toki tähän asumiseen menee paljon rahaa, mutta se on valintakysymys. 

Vierailija
57/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa sulle noi kaikki, hani.

Vierailija
58/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks?

Vierailija
59/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle. Minulla on taas mies, mutta ei rahaa ja vakityötä. Mies haluaa minulla olevan kaikkea tätä ja hänellä myös ennenkuin mitään tapahtuu. Aina on ilmeisesti joku este tai vääräaika lapsille, ei voi voittaa :)

Vierailija
60/67 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko järkeviä ja vaatimattomia toiveita. Jotkut luulevat oikeasti tulevansa itse miljonääreiksi, kunhan tarpeeksi pelaavat tietokonepelejä, tai naivansa miljonäärin, jos tarpeeksi postaavat sexyjä kuvia instaan. Eli ihan hyvät toiveet sulla on ap ja hyvät mahdollisuudet toteuttaa ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi