Jos mä alan seurustelemaan yh naisen kanssa, niin joudunko ostelemaan hänen lapsilleen joulu ja synttärilahjoja?
Lapset viettää isänsä luona joka toinen viikonloppu.
Kommentit (76)
Ei ole pakko ostaa lahjoja, mutta usein naisystävä katsoo pahasti, jos miesystävä ei ole ostanut lahjoja naisystävän lapsille.
Joo ja joudut tekemään myös ruokaa heille. Josset tee, tulee ero ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ainakaan oo ruukattu ostella lahjoja muiden lapsille
Lapsille se lahjojen osto kertoo usein välittämisestä. Toki eri asia jos ei ole rahaa ostaa, niin voisi siitä äidille suoraan puhua
Varmaankin pitää paikkansa, jos lapsi on kasvatettu mittaamaan välittämisen tasoa saamiensa lahjojen määrällä.
voi kuule. lahjojen lisäksi joudut elättämään naisen ja toisen miehen/miesten lapset
Vierailija kirjoitti:
voi kuule. lahjojen lisäksi joudut elättämään naisen ja toisen miehen/miesten lapset
Vaikka sinun äitisi olisi ollut toistaitoinen työssäkäymätön typerys, niin voithan itse valita kumppanisi toisin. Katso vakavaraisuutta, koulutusta, vastuullisuutta ja tuloja.
Ai ei kiinnosta? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole äidin miesystävän tehtävä elättää naisystävän lapsia.
Ei tarvitse ostaa ensimmäisenä syntymäpäivänä, jolloin olet kutsuttuna, ja toista vuotta ei sitten tulekaan.
Hyviin tapoihin kuuluu ostaa lapsille lahjat, jos seurustelet heidän äidin kanssa. Synttärit on vaan kerran vuodessa.
Olin 14-vuotias kun äitini muutti yhteen erittäin rikkaan miehen kanssa. Saimme sisarusteni kanssa todella paljon lahjoja ja luksusta häneltä ja elimme sellaista elämää mitä emme ikinä olisi muuten edes nähneet. Äiti oli pienituloinen yh ja hänen oli paljon vaikeampi ottaa vastaan näitä lahjoja, kun oli tottunut pärjäämään omillaan ja sen verran ylpeä.
Olen nykyään keskituloinen itse, puolisoni hyvätuloinen ja voimme elellä melko huolettomasti, mutta ajattelen edelleen että oli hienoa päästä kokemaan myös se ihan oikea rikkaan elämä, näkemään mitä se on kun muutaman uuden sijoitusasunnon osto tai uusi Mersu ei tunnu juuri missään.
Mutta ap:lla ei taida ihan tällainen tilanne olla...
Joudut olla maksaja ja myös elämään seksittömässä liitossa, koska naisen motivaatio alhane. Ne ei yleensä halua enempää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella yh naisen kanssa jos se lapsi ei asuisi saman katon alla. Omia lapsia voisin myös tehdä kunhan se lapsi ei asuis mun luona.
Lapsissa ei ole mitää vikaa eli en vihaa niitä, lapset on hauskoja kunhan ne ei ole liikaa häiritsemässä/rajoittamassa elämääni.
Älä pliis lisäänny koskaan. Seuraavaksi vain puhelua vasektomiaklinikalle. (Ellet ole 20-25-v sitten jotenkuten ymmärtää tuon ajatusmaailman.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yh:n lapset ovat aina tärkeämpiä yh:lle kuin mikään uusi elättäjämies. mies kelpaa kunhan tuo rahaa. muuta käyttöä sille ei ole alkuhuuman seksin kuihduttua
Ei tuo pidä paikkaansa. Edes alkuperäisessä avioliittossani mies ei elättänyt minua edes äitiyslomalla tai hoitovapaalla, vaan otin velkaa maksaakseni kaikesta puolet. Sain maksettua ne korttivelat, kun palasin töihin. Erossamme maksoin itseäni paljon varakkaammalle exälleni vapaaehtoisesti monta tonnia, hän ei maksanut mitään, enkä kyllä pyytänytkään mitään. Ei ollut edes avioehtoa.
Uutta miestä en ole eroni jälkeen etsinyt tai löytänyt, mutta edelleen maksaisin omat/lasteni kuluni 100% ja mies maksaisi 100% omansa ja jos päätettäisiin maksaa aikuisten kulut puoliksi, niin itse olisin valmis maksamaan sen 50% palkkatasostani riippumatta.
T. Yh-(saasta)nainen
tyypillistä. ne harvat naiset, jotka eivät etsi elättäjää, eivät etsi miestäkään. miehiä etsivät yh:t sitävastoin etsivät vain miehen rahapussia
En etsi elättäjää, enkä miestä. Toki jos sattuu joku vastaan tulemaan ja rakastun niin sit voin miehen huolia, mutta pitkään menisi että suostuisin saman katon alle. Itse myös ennen eroa ja eron jälkeen elättänyt itseni ja lapseni. Lapsen isä eli ex mies ei koskaan maksanut lapsen kuluja mitään kaikki meni mun pussista, kuten myös valtaosa elämiseen käytettävistä rahoista. Aika moni nainen tulee toimeen omillaan eikä etsi elättäjää vaan tasavertaista kumppania ja kukaan järkevä ei ketään lasten kanssa ota ihan helposti saman katon alle asumaan. Johan täältäkin palstalta on saanut lukea kuinka ärsyttäviä lapset monien mielestä on kun eivät ole omia. En sitä kohtaloa lapselleni haluaisi, että joutuisi kokemaan olevansa tiellä. Monelle äidille se lapsi on nro.1 aina ja siihen ei yksikään mies tuu paikkaa viemään.
Miten niin pienen? Mammat ovat ahneita, jos vain sopivan hölmö elättäjä löytyy.