Uusi suhde ja seksi. Jos annat liian pian, mies jättää. Jos et anna tarpeeksi nopeasti, mies jättää. En todellakaan ymmärrä!
Edellisen tapailuni kaaduttua siihen että annoin jo toisilla treffeillä päätin, etten seuraavaa lupaa suhdetta pilaa ja pidän kintut ristissä. No mies jätti sitten kuukauden päästä kun kuulemma halusi muutakin kuin pussailla!
Kommentit (75)
Ei tuommoiseen kikkailuun kannata lähteä. "Annat" sitten kun siltä tuntuu, jos se siihen kaatuu, niin ei siinä mitään oikeaa olisi tullutkaan.
ei muuta kuin interpoloiden eteenpäin. ääriarvot olet jo löytänyt.
Koska ne miehet ei halua mitään suhdetta vaan seksiä ja sitten seuraavan.
Tajua nyt, ne ei halua suhdetta. Älä ala niitten pelikaluksi vasten tahtoasi
Minä en ymmärrä naisia, joille seksi on antamista. Ja avauksen keksit tuosta toisesta ketjusta.
Itselleni asia on ollut aina hyvin yksinkertainen: jos olen halunnut seksiä ja mies on sitä halunnut, seksiä on harrastettu. Täysin riippumatta siitä, jatkuuko/kehittyykö suhteemme vai ei. En joka tapauksessa olisi huolinut miestä, jonka mielestä miehen on ok harrastaa seksiä vaikka ensitapaamisella mutta naisen ei.
Avioliittoni alkoi yhden yön jutuksi tarkoitetusta kohtaamisesta.
Kumpikaan noista suhteista ei olisi muutenkaan kestänyt niin et menettänyt mitään.
Koita nyt tajuta että yksikään suhde ei ole koskaan kaatunut siihen että nainen "antaa" liian nopeasti.
Mitään suhdetta ei koskaan ollut syntymässäkään etkä sinä kiinnostanut miestä kuin sen jännityksen verran että millaista tuota on panna.
Ellei kipinää vain ole teidän välillänne niin yksi lysti harrastatteko seksiä vain siksi että se on kivaa vai ei koska mitään suhdetta ei ole kuitenkaan syntymässä.
Eikä yksikään aikuinen mies rupea tumputtamaan viikkokausia serlaliinaan jos samalla on seurustelevinaan kiinnostavan naisen kanssa. Jos naisen seksihalut ovat niin olemattomat ettei se halua seksiä miehen kanssa niin miksi haaskata aikaa kun suhde ei aseksuaalin kanssa kuitenkaan johtaisi mihinkään.
Minulla arvostus naista kohtaan nousee todella paljon, jos ei annakaan pimpukkaa heti alussa. Ja hyvän naisen kanssa ensimmäistä seksikertaa voi aivan hyvin odotella vaikka useamman kuukaudenkin. Jos saan ekana tai tokana iltana, niin rakkaudentunteeni naista kohtaan eivät joko syty ollenkaan tai hiipuvat pois.
Minun tarinani: Olin hyvin hämilläni deittailusta kun aloitin sen eroni jälkeen joten tein itselleni säännön: annan kolmansilla treffeillä. Se on klassinen tapa. Sitä ennen olin kainoa kukkaa ja annoin ymmärtää että vielä mietin ja pohdiskelen tätä asiaa ja olen ujo. Mies sai sitten tunteen että sai vähän metsästää. Ei kannata odottaa sitä että itse haluaa. Siinä voi mennä vaikka kuinka kauan. Anna kolmansilla treffeillä miehen näyttää taitonsa. Sitten jos pidät siitä menosta, niin jatka seurustelua. Miehille tuo kolme on juuri sopiva määrä siveyttä.
Et niin, kukaan mies ei ole jättänyt ketään koska saanut seksiä liian aikaisin.
Suostut seksiin sitten kun sitä itse aidosri haluat, se on tasavertaisesta eikä perustu painostukseen tai hyväksynnän hakemiseen. Jos mies lähtee ennen kuin suostut, niin teki sulle vaan palveluksen.
It's like trash taking itself out.
Ei, kyllä ne syyt suhteen loppumiseen on ihan muualla kuin "antamisessa". Kuulostat sen tason pölkyltä että miehet on nopeasti tulleet siihen tulokseen, että ei kannata.
Jos et ymmärrä niin seksi ei ole vielä sinua varten
Mulla on niin pieni että sillä ei ole niin suurta merkitystä ja siksi en jätä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt tajuta että yksikään suhde ei ole koskaan kaatunut siihen että nainen "antaa" liian nopeasti.
Mitään suhdetta ei koskaan ollut syntymässäkään etkä sinä kiinnostanut miestä kuin sen jännityksen verran että millaista tuota on panna.
Ellei kipinää vain ole teidän välillänne niin yksi lysti harrastatteko seksiä vain siksi että se on kivaa vai ei koska mitään suhdetta ei ole kuitenkaan syntymässä.
Eikä yksikään aikuinen mies rupea tumputtamaan viikkokausia serlaliinaan jos samalla on seurustelevinaan kiinnostavan naisen kanssa. Jos naisen seksihalut ovat niin olemattomat ettei se halua seksiä miehen kanssa niin miksi haaskata aikaa kun suhde ei aseksuaalin kanssa kuitenkaan johtaisi mihinkään.
höpöhöpö, miehille olisi hyvä oppia tumputtamaan, sitä se tulee avioliitossakin olemaan jos sinne asti pääsee.
Hoidan sen heti ns pois alta. Pääsee eroon pelkän seksin perässä olevista.
Mitä tästä opimme, mikä on miesten syy toiveelleen parisuhteesta? Se yksi ja sama. Joskus luulin, että näin ei olisikaan, mutta ainakin tätä palstaa lukemalla voi aina vaan todeta, että vanha totuus on täysin totta.
Siksipä olkoot parisuhteet osaltani ohi.
Sen kipinän kyllä tuntee. Eksän kanssa ensi suudelma selvinpäin( nähty baarissa)😁oli sellainen että toella sukat pyöri jalassa. Siihen tunteeseen voi vieläkin palata kun vaan sulkee silmänsä ja joo rakastan häntä vieläkin syvästi.
Sinulla ap on ehkä vääränlainen lähtökohta.Tulee mieleen, että teet mitä vaan päästäksesi suhteeseen,etsit vain oikeaa tapaa ja kun sellaista ei ole. Pysy omana itsenäsi ja kuuntele omia tunteitasi.Rakkaus on joskus yllättävän lähellä😊
n sivusta
Vierailija kirjoitti:
Taitaa harvassa olla naiset jotka haluaa suhteeseen miehen kanssa jolle se seksin saaminen on tärkeämpää kuin kummankin halut ja yhteinen suhde.
No jos määrittelit teidän seksin "antamiseksi" niin kuulostaa siltä ettei olisi kannattanut.