Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajien lahjat

Opettaja
04.06.2022 |

Antakaapas nyt opet tulla kaikki lahjukset niin, että kaikki voi kauhistella.

Itsellä saldo:
5 kpl suklaalevyjä
8 kpl kukkia
2 kpl kynttilöitä ja pieni lyhty
Karkkipussi
+ Sekalainen seurakunta ihania itse tehtyjä kortteja/lappusia lasten itse kirjoittamana.

Ja kyllä, oli tosi kiva saada niitä. Tuli hyvä mieli. Kaikkia lapsia halasin, oli lahjoja tai ei.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun alakouluikäiset lapset teki kortit opettajilleen ja lisäksi ostin jonkin makean syötävän (suklaata tai keksejä) lahjakassiin, ei kovin arvokkaita mutta toivottavasti opettaja arvostaa kuitenkin.

Mietin että kukkia en uskalla ostaa kun itse olen allerginen ja opettajille varmasti on kaikkea säilyvää tullut jo monina vuosina aiemminkin muiden taholta. Itse suosin syötäviä jotka voi aina antaa edelleen jos ei omaan makuun ole. 

Lapset kovasti kapinoi ensin kortin askartelua ja olisivat halunneet että ostetaan kaupasta. En voi ymmärtää tuollaista kun tarkoitushan on kortilla heidän osoittaa arvostusta opettajalle näyttämällä mitä ovat oppineet. Sakset pysyy kädessä ja osaavat kirjoittaa korttiin tekstin nätisti ja piirtää sekä värittää.

Itse harmittelen sitä miten vähän lapset saa nykyään itsetehtyjä synttärikortteja. On vaan jokin lahja lahjakassissa ja ehkä joillakin kaupan onnittelukortti, eikä jää sellaista pysyvää muistoa. 

Kyllä itse arvostaisin ihan yksinkertaistakin itsetehtyä korttia. 

Vierailija
62/65 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei alkoholia ja jos annetaan vielä lapsen viedä koululle pullo

Siinä on silloin vaara, että lapsi vetää pullon konjakkia kavereiden kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, teetä, lakritsaa ja suklaata :) Ihan tosi kivoja lahjoja. Tee oli kaikista mieluisin lahja, koska sitä kuluu paljon!

Vierailija
64/65 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ala-asteella ostanut jotain lasten opettajille. Yleensä olen ostanut leffaliput, lahjakortin kahvilaan tai jätskibaariin. Yhdelle super ihanalle opettajalle ostettiin kirjakaupan lahjakortti.

Vierailija
65/65 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko opet teille ok, vaikka lahjaa ei tulisikaan? Arvostamme teitä silti.

On todella ok ainakin minulle. Huoltajilta saadut sanalliset tai Wilman kautta tulleet kiitokset kyllä lämmittävät aina kovasti :)