Poikkeuksellisen Älykkäät nerot (yli 130 ÄO) tienaavat keskimäärin kymppitonnin kuussa
Kommentit (18)
Itse tienaan vain 8500€ kuukaudessa ilman lisiä, mutta en pidäkään itseäni fiksuna.
Ei taida pitää paikkansa. Tiettyyn rajaan asti älykkyys voi korreloida palkan kanssa, mutta tosiälykkäiden fokus on muussa kuin rahan keräämisessä
Vierailija kirjoitti:
Ei taida pitää paikkansa. Tiettyyn rajaan asti älykkyys voi korreloida palkan kanssa, mutta tosiälykkäiden fokus on muussa kuin rahan keräämisessä
nii pillussa
Vierailija kirjoitti:
Osa ehkä, suurin osa tuskin. Itsellä äö 147, mutta palkka 2000. Tunnen yhden mensan jäsenen, joka on pitkäaikaistyötön, koska ei oikein sopeudu normaaliin menoon.
Älykkyysösämäärä?
Jaa. Mulla on äo 135 enkä pidä itseäni mitenkään poikkeuksellisen älykkäänä. Ansiotulot on noin 4500/kk ja pääomatuloja vähän päälle.
Älykkäät nerot, jotka ovat saaneet tukea ja mahdollisuuden menestyä tienaavat. Osasta tulee alisuoriutujia ja päihdeongelmaisia.
Ei kai ne mitään huippuälykkäitä ole, itsellä 147 ja aivan tavallinen tallaaja.
Mulla aö 85 ja tienaan 6500€ kuussa ja ihan virallisessa testissä.
Mulla äo 135 ja tienaan 60k vuosi. Toki eläkeikään vielä melkein 30 vuotta eli palkka ehtinee nousta reippaasti.
Ihmiset (suurin osa) valehtelee täällä älykkyysosamääränsä mistä lie johtuu.
Jos kiinnostuksena on rahan teko, niin älykkäät kyllä pystyy tekemään asiat niin, ettei tarvitse käydä töissä ollenkaan. Itsellä palkka vain 3.5e/kk ja mensassa ollaan.
Ei siinä, olisin voinut myös ajautua narkiksi puiston penkille, jollei eräs sattuma olisi muuttanut asioiden suuntaa.
Parasta palkkaa saavat nämä 110-120 äo:n omaavat, jotka eivät yliajattele vaan toteuttaa kaikki asiansa ja eivät pelkää riskejä. Kun älykkyys nousee, tajuaa paremmin myös riskit ja ilman suurta riskiä ei sinusta tule koskaan rikasta.
En tiedä älystä mutta eräs kouluni huippuoppilas lukioajalta on rappioalkkis. Ihminen vou myös olla niin älykäs että selviää vähällä rahalla ja tekee vaatimatonta työtä ilman stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset (suurin osa) valehtelee täällä älykkyysosamääränsä mistä lie johtuu.
Ei pidä paikkaansa täällä kirjoitetaan vain totta.
Ei kai siitä älykkyydestä haittaa ole millään elämäalueella. Älykäskin ihminen voi eri syistä suuntautua alalle, jossa ei paljoa tienaa. Esimerkiksi kulttuuriala. Tyhmempi ihminen taas voi hyvinkin menestyä, kunhan perusasiat ovat suurinpiirtein kunnossa ja riskinottokykyä löytyy.
Mitä ne älykkäät tienaavat maassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ehkä, suurin osa tuskin. Itsellä äö 147, mutta palkka 2000. Tunnen yhden mensan jäsenen, joka on pitkäaikaistyötön, koska ei oikein sopeudu normaaliin menoon.
Älykkyysösämäärä?
Kirjoitin aika vauhdilla, kun oli tauko loppumassa. Hyvin huomattu. 🙂