Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä varten yksi söpö mies bussipysäkillä lähtee aina pysäkin sisältä pois jos saavun sinne hänen jälkeensä?

Vierailija
04.06.2022 |

Kuljetaan siis usein samoilla bussivuoroilla kun ilmeisesti samat työajat ja samaan suuntaankin. Mutta olen kiinnittänyt huomiota tuohon että jos hän on pysäkillä ennen minua ja odottelee bussia, hän lähtee pysäkin alta pois vaikken ole vielä itse edes ko pysäkin sisälläkään niin hän jo ns. tekee tilaa. Vaikka kyseessä on iso pysäkki jonka alle mahtuu useampi matkustaja ihan reippaasti.

Toinen asia mitä tämä sama mies tekee, on se että jäädessään pois bussista ennen minua, hän siitä keskiovilta poistuessaan katsahtaa aina sinne bussin takaosaan ja minua kohti. Huomaan tämän liikeen syrjäsilmälläkin vaikken suoraan kohti itse katsoisikaan mitä pyrin nykyään välttelemäänkin kun en halua olla mikään bussistalkkeri :D

Mutta kun melkein joka aamu tällaista menoa niin väkisinkin siihen kiinnittää huomion.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisitko siis, että teillä olis jotenkin lämpimämmät välit vai miksi tämä asia mietityttää?

Voisithan sanoa hänelle, että "oot mun mielestä söpö, yritätkö päästä mua karkuun?" :-D

Vierailija
22/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen vuosi sitten kun matkustin (olen keski-ikäinen mies) eräällä samalla bussilinjalla samaan aikaan joka aamu duuniin, usein samaan bussiin tuli erittäin viehättävä hyväntuoksuinen nuori nainen joka tuli sitten useammankin kerran viereeni istumaan vaikka bussissa olisi ollut paikkoja esim. naisten vieressä. Ihmettelin hieman asiaa.

Jos olisin ollut sinkku, enkä onnellisessa suhteessa kuten olin, olisin kyllä saletisti yrittänyt jotain säätöä sen ihkun neidon kanssa...

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Välttelitkö häntä mutta katselit kaihoisasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisitko siis, että teillä olis jotenkin lämpimämmät välit vai miksi tämä asia mietityttää?

Voisithan sanoa hänelle, että "oot mun mielestä söpö, yritätkö päästä mua karkuun?" :-D

No olen kyllä itse ihan vapaa niin miksikäs ei jos tilaisuus tulisi. Mutta en mä itse häntä voi lähestyä kun hän käyttäytyy noin karkuun juoksevasti. En ikipäivänä menisi mitään tuollaista kommentoimaan.

Vierailija
24/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu..

Kyllä ihmisellä on murheet.

Vierailija
25/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vttu..

Kyllä ihmisellä on murheet.

Ei mulla ole mitään kynnystä kirjoitella tänne mistä vaan mieltä askarruttavista asioista. Noin niin kuin yleensä ottaen.

Vierailija
26/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kohteliaana sinulle tilaa bussikatoksen alle ja menee itse seisomaan vesisateeseen. Wanhan ajan herrasmies. Näin minäkin toimin, koska olen huomannut että naiset eivät halua seistä saman katoksen alla kanssani, niinpä väisyn pois jos edes menen koko katokseen.

Se, että hän vilkaisee aina sunua poistuessaa on merkki siitä että kiinnostat miestä, mutta näina metoo aikoina lähestyminen miehen puolelta on täysin poissuljettu vaihtoehto.

Vierailija
27/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kohteliaana sinulle tilaa bussikatoksen alle ja menee itse seisomaan vesisateeseen. Wanhan ajan herrasmies. Näin minäkin toimin, koska olen huomannut että naiset eivät halua seistä saman katoksen alla kanssani, niinpä väisyn pois jos edes menen koko katokseen.

Se, että hän vilkaisee aina sunua poistuessaa on merkki siitä että kiinnostat miestä, mutta näina metoo aikoina lähestyminen miehen puolelta on täysin poissuljettu vaihtoehto.

Vähän hassua kun kuitenkin suuntaan sinne katoksen alle aina, oli hän (tai muita) siellä valmiiksi tai ei. Ja tuo toinen kappale, voi kun arjen kohtaamiset olisivat helpompia. Tai nähtäisiin jossain joskus vaikka ravintolassa niin voisi mennä tervehtimäänkin että hei sinä olet se bussipysäkkimies.

Vierailija
28/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lähtisin katoksesta pois jos sinne änkeäisi samaan aikaan lihava tai ruma nainen.

Vierailija
29/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin lähtisin katoksesta pois jos sinne änkeäisi samaan aikaan lihava tai ruma nainen.

Vaikka siellä on tilaa yllin kyllin vaikka koko bussilastilliselle ihmisiä? Eikä ko. nainen ota sinuun mitään kontaktia vaan seisoo paikoillaan yleensä kuulokkeet korvillaan omissa maailmoisssaan. Okei.

Vierailija
30/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tuijottelee miestä niin innolla, että tämä luulee AP:n olevan stalkkeri

Vierailija
31/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tuijottelee miestä niin innolla, että tämä luulee AP:n olevan stalkkeri

Kirjoitin kylläkin että suhtaudun häneen ennemmin kuin ilmaan mutta silmänurkastani huomaan kyllä hänen tuijottelevan kuten vaikka tuossa kun lähtee pois bussista. Kunpa lukisitte mitä kirjoitetaan niin ei tarvitsisi jankuttaa.

Vierailija
32/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka siellä on tilaa yllin kyllin vaikka koko bussilastilliselle ihmisiä? Eikä ko. nainen ota sinuun mitään kontaktia vaan seisoo paikoillaan yleensä kuulokkeet korvillaan omissa maailmoisssaan. Okei.

Bussikatokset ovat yleensä aika pienikokoisia. Luulenpa että kyseinen mies on vaistonnut että ap stalkkeroi ja on kiinnostunut hänestä mutta tämä mies ei ole kiinnostunut ap:sta, siksi ottaa etäisyyttä ja vilkaisee bussissa että eikai se nainen taas tuijota minua. Mies voi kokea sen ahdisteluna. Veikkaan että tässäkin on taas tasoerot, eli ap on joku kutosen nainen joka iskenyt silmänsä ysin mieheen, naisilla on nykyään  todellisuudentaju hukassa kaiken maailman tindereiden takia.

33/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää muita ihmisiä ja hän toimisi samoin kenen tahansa henkilön kohdalla.

Vierailija
34/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla samassa tilassa, siis siellä katoksessa ja lähtiessä varmistan, että sinä jäät autoon. Näytät stalkkerilta.

T. Minä, joka katoksesta lähden

Vierailija
35/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussikatokset ovat yleensä aika pienikokoisia. Luulenpa että kyseinen mies on vaistonnut että ap stalkkeroi ja on kiinnostunut hänestä mutta tämä mies ei ole kiinnostunut ap:sta, siksi ottaa etäisyyttä ja vilkaisee bussissa että eikai se nainen taas tuijota minua. Mies voi kokea sen ahdisteluna. Veikkaan että tässäkin on taas tasoerot, eli ap on joku kutosen nainen joka iskenyt silmänsä ysin mieheen, naisilla on nykyään  todellisuudentaju hukassa kaiken maailman tindereiden takia.

Jos itse tuijottaa bussissa että ei kai taas se toinen tuijota niin kumpi siinä stalkkeroi kumpaa?

Vierailija
36/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ihastunut sinuun mutta liioittelevan kohteliaasti antaa tilaa tai jopa suorastaan pelkää lähempää kontaktia tai nolaavan itsensä. Vilkaisee sinua bussista lähtiessään varmistaakseen, että oletko yhä kiinnostunut. Haluaisi kovasti tutustua mutta pelkää liikaa. Hirveä tunne.

Näin minä olen toiminut aina ja varmasti aiheuttanut hämmennystä. Pahaa en koskaan tarkoittanut kellekään.

Vierailija
37/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla samassa tilassa, siis siellä katoksessa ja lähtiessä varmistan, että sinä jäät autoon. Näytät stalkkerilta.

No mutta nythän te tunnette toisenne, menkää yhdessä vaikka kahville :)

Vierailija
38/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään en kiinnitä juuri häneen juuri mitään huomiota vaan huomaan / vilkaisen samalla tavalla kuin muutkin samoissa vuoroissa usein kulkevat ihmiset. Niitä on pari muutakin miestä, yksi vaalea nainen, teinipoika, keski-ikäinen nainen jonka kanssa muutaman sanan vaihdammekin.

Vierailija
39/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu sille saatanan aasi.

No kun se lähtee aina karkuun kun vilkaisenkin :D En mä nyt perässä voi juosta.

Anna miehen mennä ensin tyhjään bussiin ja sitten menet perässä ja kysyt onko tässä tilaa?

Vierailija
40/45 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ihastunut sinuun mutta liioittelevan kohteliaasti antaa tilaa tai jopa suorastaan pelkää lähempää kontaktia tai nolaavan itsensä. Vilkaisee sinua bussista lähtiessään varmistaakseen, että oletko yhä kiinnostunut. Haluaisi kovasti tutustua mutta pelkää liikaa. Hirveä tunne.

Näin minä olen toiminut aina ja varmasti aiheuttanut hämmennystä. Pahaa en koskaan tarkoittanut kellekään.

Olipa kauniisti kirjoitettu, kiitos :)