Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä luonteenpiirteet näette jo kasvoista/ulkonäöstä?

Vierailija
04.06.2022 |

Ilkeys, kateus, ja ahneus. Minä ainakin.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistettavuuden

Vierailija
2/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään varmuudella, ainakaan kasvoista. Yleinen habitus, pukeutuminen, siisteys, onko shokkiväriä/tatuointeja/lävistyksiä yms. kertoo enemmän.

Vierailija
4/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkaavuus, viiksienkasvattavuus/kasvattamattomuus, tussikulmakarvaisuus.... ja paskat sitä mitään oikeesti näkee. ehkä kiva luulla näkevänsä?

Vierailija
5/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistettavuuden

Miltä alistettava näyttää?

Vierailija
6/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistettavuuden

Pieni leuka ja lehmän mollosilmät

Vierailija
7/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut virnuilevat irvistelevät ihmiset olivat ennen ja nykyään samanlaista pskasakkii joten joskus sen näkee. Mutta olen oppinut kyllä huomaamaan sen muutenkin jos ihminen on jotenkin inhottava tai epäluotettava. Se on vaisto joka ihmiseläimilläkin on enemmän tai vähemmän.

Vierailija
8/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumaisuudeen ja perfektionismin. Myös siivousintoiljat. Lähinnä heidän käsistä. Ne ovat keskimääräistä kuluneemmat yleensä. Ellei he ole ulkonäkökeskeisiä ja käyttävät kumihanskoja. Mutta nämä ihmiset taas aina selittävät kuinka paljon siivoavat.

Miesten käsistä näkee kuka remppaa tai osaa tehdä asioita käsillä ja on ulkoilmaihminen.

Vierailija
9/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuisuuden

Vierailija
10/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että onko ihminen yleisesti (perus luonteeltaan) positiivinen, iloinen, optimisti, vai kiukkuinen, pessimisti valittaja.

Eteenkin aikuisiästä eteenpäin tämä ero näkyy kasvon piirteistä vaikka naama olisi kummallakin persoonallisuupiirteen omaavalla peruslukemilla.

Vierailija
11/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajun ja pilailutaipumuksen. Heillä on aina paljon naururyppyjä ja vahvat kasvot.

Vierailija
12/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt potilaan erotan <}}

Vierailija
13/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä uskaltaisi mitään luonteenpiirteitä päätellä puhtaasti ulkonäöstä. Iso riski että menisi metsään ja vetäisi ihan vääriä johtopäätöksiä.

Vierailija
14/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisuus paistaa joistakuista

Vierailija
15/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alistettavuuden

"anteeksi etttä olen olemassa"-ilme.  Huono etukumara ryhti, olkapäät eteen vedettynä. Leuka rintaan laskettuna, onneton anteeksipyytävä ilme.

Katsopa ympärillesi!

Vierailija
16/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että onko ihminen yleisesti (perus luonteeltaan) positiivinen, iloinen, optimisti, vai kiukkuinen, pessimisti valittaja.

Eteenkin aikuisiästä eteenpäin tämä ero näkyy kasvon piirteistä vaikka naama olisi kummallakin persoonallisuupiirteen omaavalla peruslukemilla.

Miten se näkyy? Ei näy ainakaan rypyistä eikä suunpielistä ainakaan, ihan kokemuksesta voin sanoa.

Vierailija
17/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvin varovainen ainakaan kenenkään luonteenpiirteitä päättelemään ulkonäöstä. - Vaikka koska itse olen kaljuuntunut niin tiedän kyllä erinomaisen hyvin, että osalle kaljuuntuminen on merkki hunoista elintavoista ja siitä, että korvein välissä huutaa tyhjyyttään kun on tällain kaljuuntunut alle 50 vuotiaana. Ja turha heitä on yrittää oikaista kun ovat vankasti sitä mieltä, että nyt vain pitäsi mennä kiireesti hårologille tai apteekkiin kiireesti hakemaan lääkettä että voi korjata tilanteen ja palata normaaliksi. Heille on ihan turha yrittää sanoa, että ei kaljuuntumien ole sairaus tai vamma, joka olisi kaikilla itse aiheutettu, vaikka toki on heitäkin jotka ajavat ihan iste päänsä kaljuksi mutta se on eri juttu.  

Vierailija
18/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että miten näete mitään luonteenpiirteitä pelkästään ulkonäöstä. Itse en pysty kertomaan, onko esimerkiksi meikkaava ihminen pinnallinen vai vaan erikoinen tai käsistä kulunut ihminen jotenkin mukamas ulkoihminen yms. 

Eikä sen puoleen, en halua liittää ulkonäköä luonteenpiirteisiin tyyliin "se on kaunis, pitkähiuksinen blondi, sen täytyy olla siis myös kiva luonteeltaankin tai sillä on iso leuka, sen täytyy olla dominoiva ja miehekäs". 

Vierailija
19/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni taitaa sekottaa ilmeen ja kasvonpiirteet

Vierailija
20/44 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti olen huomannut vttumaisen näköisen tyypin olevan aivan muuta luonteeltaan. Ja toisaalta iloinen tyyppi saattanut olla paskaluonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme