Mitä varten yksi söpö mies bussipysäkillä lähtee aina pysäkin sisältä pois jos saavun sinne hänen jälkeensä?
Kuljetaan siis usein samoilla bussivuoroilla kun ilmeisesti samat työajat ja samaan suuntaankin. Mutta olen kiinnittänyt huomiota tuohon että jos hän on pysäkillä ennen minua ja odottelee bussia, hän lähtee pysäkin alta pois vaikken ole vielä itse edes ko pysäkin sisälläkään niin hän jo ns. tekee tilaa. Vaikka kyseessä on iso pysäkki jonka alle mahtuu useampi matkustaja ihan reippaasti.
Toinen asia mitä tämä sama mies tekee, on se että jäädessään pois bussista ennen minua, hän siitä keskiovilta poistuessaan katsahtaa aina sinne bussin takaosaan ja minua kohti. Huomaan tämän liikeen syrjäsilmälläkin vaikken suoraan kohti itse katsoisikaan mitä pyrin nykyään välttelemäänkin kun en halua olla mikään bussistalkkeri :D
Mutta kun melkein joka aamu tällaista menoa niin väkisinkin siihen kiinnittää huomion.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin lähtisin katoksesta pois jos sinne änkeäisi samaan aikaan lihava tai ruma nainen.
Vaikka siellä on tilaa yllin kyllin vaikka koko bussilastilliselle ihmisiä? Eikä ko. nainen ota sinuun mitään kontaktia vaan seisoo paikoillaan yleensä kuulokkeet korvillaan omissa maailmoisssaan. Okei.
Bussikatokset ovat yleensä aika pienikokoisia. Luulenpa että kyseinen mies on vaistonnut että ap stalkkeroi ja on kiinnostunut hänestä mutta tämä mies ei ole kiinnostunut ap:sta, siksi ottaa etäisyyttä ja vilkaisee bussissa että eikai se nainen taas tuijota minua. Mies voi kokea sen ahdisteluna. Veikkaan että tässäkin on taas tasoerot, eli ap on joku kutosen nainen joka iskenyt silmänsä ysin mieheen, naisilla on nykyään todellisuudentaju hukassa kaiken maailman tindereiden takia.
Jos itse tuijottaa bussissa että ei kai taas se toinen tuijota niin kumpi siinä stalkkeroi kumpaa?
Se mies kokee sen ahdisteluna kun nainen tulee aina katokseen ja bussissakin tuijottelee, kyllä siinä vähemmästäkin mies alkaa tarkkailemaan että eikai se taas tuijota.
Hän antaa sulle omaa tilaa, ei suomalaiset mene jonoon odottamaan bussia niinkuin Englannissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin lähtisin katoksesta pois jos sinne änkeäisi samaan aikaan lihava tai ruma nainen.
Vaikka siellä on tilaa yllin kyllin vaikka koko bussilastilliselle ihmisiä? Eikä ko. nainen ota sinuun mitään kontaktia vaan seisoo paikoillaan yleensä kuulokkeet korvillaan omissa maailmoisssaan. Okei.
Bussikatokset ovat yleensä aika pienikokoisia. Luulenpa että kyseinen mies on vaistonnut että ap stalkkeroi ja on kiinnostunut hänestä mutta tämä mies ei ole kiinnostunut ap:sta, siksi ottaa etäisyyttä ja vilkaisee bussissa että eikai se nainen taas tuijota minua. Mies voi kokea sen ahdisteluna. Veikkaan että tässäkin on taas tasoerot, eli ap on joku kutosen nainen joka iskenyt silmänsä ysin mieheen, naisilla on nykyään todellisuudentaju hukassa kaiken maailman tindereiden takia.
Jos itse tuijottaa bussissa että ei kai taas se toinen tuijota niin kumpi siinä stalkkeroi kumpaa?
Se mies kokee sen ahdisteluna kun nainen tulee aina katokseen ja bussissakin tuijottelee, kyllä siinä vähemmästäkin mies alkaa tarkkailemaan että eikai se taas tuijota.
Aika hermoheikon kuuloinen tulkinta tilanteesta. Ei hän pälyile. Yksi toinen mies sitten taas joka myöhemmin tulee saman bussin kyytiin, hän pälyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu sille saatanan aasi.
No kun se lähtee aina karkuun kun vilkaisenkin :D En mä nyt perässä voi juosta.
Anna miehen mennä ensin tyhjään bussiin ja sitten menet perässä ja kysyt onko tässä tilaa?
Hän päästää minut bussiin aina ensin.
Tällä kertaa viitot hänet ensin. Siinä kun kumartelette/niiailette/viitotte toisillene tovin ja bussi jatkaa matkan niin sulattaa pahimmankin jään.
Hän päästää minut bussiin aina ensin.