Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei yhtään wilma-viestiä tänään! Ajattelin, että olisi joku kiva kevätjuhlatoivotus tms.

Vierailija
04.06.2022 |

Ehkä opettaja lähettää sitten huomenna jonkin kiitoksen tms.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, rasita sinäkin opettajia vaatimuksillasi. Se on kuule useamman tunnin työ etsiä netin syövereistä joku kiva toivotus. Ja samalla joutuu allekirjoittamaan todistuksia. Ja selvittelemään selvittelemättömä poissaoloja.

Akateeminen koulutus ja etsii tunnin nEtIn SyÖvErEiStÄ jotain toivotusta 🤣

Vierailija
42/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee, pääsit helpon koulun läpi! Luulet varmaan, että olet jotenkin erityinen nyt, kun olet ylioppilas, mutta näin ei ole! Nauti kesästä, kohta joudut taas päntätä lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, rasita sinäkin opettajia vaatimuksillasi. Se on kuule useamman tunnin työ etsiä netin syövereistä joku kiva toivotus. Ja samalla joutuu allekirjoittamaan todistuksia. Ja selvittelemään selvittelemättömä poissaoloja.

Akateeminen koulutus ja etsii tunnin nEtIn SyÖvErEiStÄ jotain toivotusta 🤣

Ihmettelin samaa. Siis kuka varastaa kevättoivotuksen jostain netistä? Miten w t joku voi olla, että tulee edes mieleen?

Vierailija
44/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnee, pääsit helpon koulun läpi! Luulet varmaan, että olet jotenkin erityinen nyt, kun olet ylioppilas, mutta näin ei ole! Nauti kesästä, kohta joudut taas päntätä lisää!

Toiset pänttäävät, toiset eivät.

Vierailija
45/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei tule yhtäkään viestiä ainakaan kahteen kuukauteen!

Vierailija
46/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajat aloittavat tänään 3 kk kesäloman, ei sitä kannata pilata millään wilma-viesteillä.

Missäs kunnassa alkaa peruskoulu syyskuussa? Meillä ainakin alkaa elokuun alussa.

No tietenkin siinä maailmankuulussa Provoon kunnassa.

Vierailija
47/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei annettu koko kouluaikana minkäänlaista Wilma-viestiä.

Vierailija
48/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa oudosti nimetty, Wilma-viesti. Meillä puhuttiin vain reissuvihkosta. Ei niitä vihkoja entisaikaan nimetty ihmisten nimillä.

Vierailija
49/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri viimeisen kerran ikinä peruskoulun wilmaa, kohta lähden kevätjuhlaan (lapsi meni jo). Mikä helpotuksen hetki. Wilma on saatanallinen keksintö. 3 lasta joilla yhdellä oli alakoulussa järkevä opettaja wilmaan liittyen. Kaikki muu tämän 16 vuoden aikana, voi elämä. Tai no, tuo yksi erityisopettaja, jonka tunneilla poika on yläkoulussa osassa aineista ollut, siinä on ihminen joka sai nuoresta parhaan irti. Eikä joka risausta merkinnyt wilmaan tai lährttänyt viestiä tyyliin lapsesi katsoi ulos ikkunasta.

Adios. Ei tuu ikävä. Enkä kaipaa mitään toivotuksia keneltäkään.

Jos lapsesi menee lukioon, wilma jatkaa piinaamistasi vielä kunnes lapsi täyttää 18.

Myös ammattikoulussa wilma laulaa.

Miksi minun vanhempana pitää wilmaa lukea? Jos lapsi on peruskoulusta päässyt ja kaikki on mennyt hyvin, hän pärjää aivan itse sen wilman kanssa.

Voisiko joku vastata tähän? Mitä sellaista jonkun 16-17-vuotiaan wilmassa on, mihin minun pitäisi reagoida?

Poissaolojen kuittaukset.

Vierailija
50/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa oudosti nimetty, Wilma-viesti. Meillä puhuttiin vain reissuvihkosta. Ei niitä vihkoja entisaikaan nimetty ihmisten nimillä.

Sen järjestelmän nimi on Wilma. Wilmassa pystyy lähettämään viestejä. Siksi WIlma-viesti.

Vierailija
51/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen järjestelmän nimi on Wilma. Wilmassa pystyy lähettämään viestejä. Siksi WIlma-viesti.

Mun järjestelmä on reppu. Ja siinä pystyy lähettämään viestejä. Niiden nimi on viesti.

Vierailija
52/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitte kevätjuhliin paikalle. Siellä toivotellaan mitä toivotellaan.

Itse olen laittanut kiitos ja hyvää jatkoa- viestin silloin kun ope vaihtuu. En joka lukuvuoden päätteeksi erikseen, ellen muuten siinä kohtaa jotain viestitä. Siinä tapauksessa tietysti samalla kiitän ja toivotan hyvää kesää ja jatkoa, kuten käytöstapoihin kuuluu.

Vierailija
53/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri viimeisen kerran ikinä peruskoulun wilmaa, kohta lähden kevätjuhlaan (lapsi meni jo). Mikä helpotuksen hetki. Wilma on saatanallinen keksintö. 3 lasta joilla yhdellä oli alakoulussa järkevä opettaja wilmaan liittyen. Kaikki muu tämän 16 vuoden aikana, voi elämä. Tai no, tuo yksi erityisopettaja, jonka tunneilla poika on yläkoulussa osassa aineista ollut, siinä on ihminen joka sai nuoresta parhaan irti. Eikä joka risausta merkinnyt wilmaan tai lährttänyt viestiä tyyliin lapsesi katsoi ulos ikkunasta.

Adios. Ei tuu ikävä. Enkä kaipaa mitään toivotuksia keneltäkään.

Jos lapsesi menee lukioon, wilma jatkaa piinaamistasi vielä kunnes lapsi täyttää 18.

Myös ammattikoulussa wilma laulaa.

Miksi minun vanhempana pitää wilmaa lukea? Jos lapsi on peruskoulusta päässyt ja kaikki on mennyt hyvin, hän pärjää aivan itse sen wilman kanssa.

Voisiko joku vastata tähän? Mitä sellaista jonkun 16-17-vuotiaan wilmassa on, mihin minun pitäisi reagoida?

Poissaolojen kuittaukset.

Mitään kuitattavaa ei tule, jos ilmoittaa poissaolosta etukäteen ja valitsee "Selvitys huoltaja/itse". Ja siinähän se lukee eli itse oppilas voi ilmoittaa poissaolon hyväksytyksi.