Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytän ihan narkkarilta

Vierailija
04.06.2022 |

Jotain tarttis tehdä. Olen luonnostaan kalpea, tummat silmänaluset, hoikka jne. Elämäntavat on hyvät, terveysjuttuja on mutta en usko et ne selittää tätä. Ärsyttää kun ihmiset kommentoi asiaa ikävästi etenkin jos olen ilman meikkiä. Meikillä musta saa kauniin ero on samaa luokkaa kuin Chisulla :D tosi hailakka siis olen, hiukset on hieman tummemmat kuin hänellä.
Miten saan eloa olemukseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko tarpeeksi? Elintavat muutoin kunnossa? Onko veriarvot ok?

Jos et itse pysty vaikuttamaan elintavoilla, niin onneksi kosmetiikka pelastaa. Itseruskettava voide, aurinkopuuteri, huulipuna, hiusvärit jne.

Vierailija
2/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narkkarin näköistä saa meikeillä kauniiksi. Itsepetosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki rusketus, rannalle makaamaan aina hyvän sään sattuessa.

Värjää hiukset vaaleiksi, se nuorentaa ja piristää ulkonäköä.

Hyvä silmänympärysvoide käyttöön https://anna.fi/glitz8glam/5-parasta/5-parasta-tummuutta-haivyttavaa-si…

Vierailija
4/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mustat silmänaluset, vaikka nukun riittävästi. Vaiva pahentunut vanhemmiten. Jos nukun liikaa 9-20 h, silmät ovat turvonneet puoli päivää.

Vierailija
5/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Sanna Marin?

Vierailija
6/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanna, tampereelta olen juu. Luulen että tullut vähän epäedulliset geenit äidillä samanlaiset silmänaluset yms. Enkä tosiaan ole enää mikään teini. Vaaleat hiukset sopii selkeesti paremmin, ruskeilla näytin entistä kalpeammalta. Rusketun aika huonosti mut yritetäån -ap