Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot,rojua magneetin lailla keränneet kirjahyllyt ovat nykyään ongelma joista koetetaan päästä eroon Roskalava-ryhmissäja kierrätyskeskuksissa

Vierailija
03.06.2022 |

Mutta kuka semmoisen rotiskon tahtoo?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin ison tiikkisen kirjahyllyn.

Vierailija
22/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjahylly ole ongelma vaan se että niihin kerätään rojua. Kirjahylly on kirjojen paikka, ei rojun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lundia on edleeen käytössä kirjahyllynä. T. Megaboomer

Sama täällä, vanhemmilta peritty! 

-milleniaali

Vierailija
24/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun pitää ostaa ensiasunnoksi yksiö 10000 euroa/neliö. Kuvitellaan jotenkin kapeasti, että välttämättömyys on hyve. Kyllä noita hyllyjä sitten rupeaa arvostamaan, kun asunnossa mahtuu kääntymäänkin.

Vierailija
25/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kirjastohuoneet kaupunkikodissa ja maalla. Hyllyjä kolmella seinällä. Maalla on yksi seinä lehtihyllyjä, koska se lehtien luku vain kuuluu kesään maalla 😀

Vierailija
26/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanissa on nyt vissiin kirjahyllyt muotia että sinne vaan kontti meneen.

Vierailija
27/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdään sitten kun kirjahyllyt tulee uudestaan muotiin? Kun kaikki asunnot on miniasuntoja joissa ei ole yhtä ainutta ehjää seinää?

Vierailija
28/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin hankit oikean kirjahyllyn?

Vierailija
29/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aloin katselee että voi alkaa raknetaa boknäs huonetta.

Saako noita siis nyt jostain edullisesti käytettynä?

Vierailija
30/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-milleniaali

Lundiaa sen olla pitää! Tyylikäs ja helppo purkaa/koota.

- toinen milleniaali

Vierailija
31/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään sitten kun kirjahyllyt tulee uudestaan muotiin? Kun kaikki asunnot on miniasuntoja joissa ei ole yhtä ainutta ehjää seinää?

https://imgflip.com/i/6iige2

Vierailija
32/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin maaseudun kirppiksil on ihan tanskalaistyyppistä tiikki hyllyä halvalla,sellasta mitä maailmal hipsterit kerää. tykkäisin kirjasto huoneesta mut ei ole varaa isonpaan asuntoon.

Vierailija
33/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu kuten on aina ollut ja kuten on normaalia. Nyt saa tiedon googlesta (esimerkiksi) ja äänikirjat ja musiikin ja lukemisenkin netistä. Kun minä olin nuori, oli iso ero perheissä, joissa ei ollut kirjahyllyä vaan pelkät koristehyllyt, valokuvineen ja kukkamaljakkoineen ja porsliiniastioneen. Mitä te meitä morkkaatte? Jokainen on oman aikansa lapsi. Kasvoin onneksi perheessä, jossa kirjat olivat tärkeitä. Minulla on 3 sisarusta ja olemme kaikki akateemisesti koulutettuja ja kielitaitoisia ja hyvin tienaavia. Väitän, että kirjat silloin olivat osaksi syynä. Ja miten paljon luulet minua (62) kiinnostavan, mitä minun jälkeeni lapseni tekevät 24-osaiselle Grimbergin Kansojen Historialle tai muille sellaisille teoksille (Waltari, Hemingway, Cronin, Tolstoi, tai myös Hietamies, Binchy, Caldwell, Phillips, Pilcher) joita olen aina uudelleen lukenut? Ei voisi vähempää kiinnostaa. Tehköön teoksille hat hyllyille mitä haluavat!

Vierailija
34/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kirjahylly joka on semmoinen avohylly ja siinä on pelkkiä kirjoja. Haaveena olisi oma oma kirjasto.

Semmoinen koko seinän täyttävä lastulevyhirvitys lasiovikaapilla (Jyskistä muistaakseni)lähti osina kaatopaikalle ,kun muutin nykyiseen asuntoon. Eipä se kyllä kolmatta purkamista ja kokoamista olisi kestänytkään..

Vierailija
35/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee kaupungin vuokrakämpissä pölyisinä ja täynnä kissapulloja, valotauluja,koulukuvia..

Kaverina petaamaton parisänky olkkarin nurkassa ja Ikean Lackpöytä jolla sätkävehkeet.

Vierailija
36/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvava B-luokka ei enää osaa lukea kirjoja.

Vierailija
37/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pianosta pääsee eroon? Onko pianot nykyään ihan kaatopaikkakamaa? Kannattaako tarjota esim. jonnekin koululle tai nuorisoseuralle?

Vierailija
38/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan isoja kirjahyllyjä! Ainoastaan, ne eivät sovi oikeastaan minnekään 70+luvun jälkeen rakennettuun. Unelmani on neliönmuotoinen kirjastohuone jossa myös iso ikkuna, takka ja nojatuoli ja viinikaappi.

Mulla on tuollainen, vain viinikaappi puuttuu, yritän jaksaa kävellä keittiöön asti kaapille, toistaiseksi.🤓

Vierailija
39/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-milleniaali

Lundiaa sen olla pitää! Tyylikäs ja helppo purkaa/koota.

- toinen milleniaali

Hirveen ruma se vaan on, ei sovi oikein kenenkään sisustukseen.

Vierailija
40/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, näitä näkee nyt lahjoiteltavan paljon. Vanhemmista aika jättää, eikä kukaan tarvitse. En tiedä onko nuoremmalla polvella jo omansa vai eikö nykyään sisustukseen sovi.

Toinen mitä jatkuvasti on tarjolla ilmaiseksi, on pianot. Eikö ne mahdu nykyajan 25 neliöisiin "kaksioihin" vai eikö soittoharrastus ole muotia?

Pianoille ei ole tilaa ja nykyään käytetään pieniä sähköpienoja tms. Painava epävireessä oleva piano on jätettä. Ei kukaan jaksa nähdä vaivaa sen kantamiseen uuteen asuntoon ja virittämiseen kun kevyen sähköpianon saa uutena parilla sadall.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi