Mitä teille tulee mieleen Italiasta ja italialaisista?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Maailman 10 suurimman talouden joukossa ja silti höpläytti köyhältä Suomelta miljardeja, jotka käytetään asukkaiden talojen parannustöihin.
Ei suomelta vaan sannamarionetilta, joka nyt on hakemassa ohjeet suomen kansan johtamiseen sisällöltään salassa pidettävältä bildenberg pankki mafialta.
Assassin's Creed II ja Brotherhood.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on italialainen ja melkolailla täydellinen. Hoitaa kodin, kokkaa ja tienaa. Itse saan näperrellä omia juttujani.
Kuulostaa aika ovimatolle.
Mahtavat vuorimaisemat Pohjois-Italiassa (Dolomiitit) ja hyvä ruoka. Eikä gelatoa saa unohtaa.
Rumat ja epäkohteliaat ihmiset, huijaaminen, epärehellisyys, kateellisuus.On sääli,että niin monella on vielä niitä typeriä kliseitä Italiasta. Itselläni vain negatiivisiä kokemuksia heistä.
Rantagigolo ja Suomalaisten veronmaksajien rahojen kuppaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Rantagigolo ja Suomalaisten veronmaksajien rahojen kuppaaminen.
Hölmöltä syödään aina eväät ensin.
Eros Ramazzotti. Mikä mies! Ja aina kun kuulen jonkun hänen biisinsä, niin ei voi mitään, tulen hyvälle tuulelle.
Huonosti käyttäytyvät, ylemmyysentuntoiset, rasistiset ihmiset. Ovat yleensä hieman yksinkertaisia eivätkä tiedä muista maista mitään. Silti keksitään älyttömiä väitteitä niistä.
Hienot maisemat, paitsi tietenkin slummeissa. Hyvä ruoka, paitsi turistirysissä.
Ihan ok lomalla, en ikinä enää muuttaisi sinne.
Huonosti käyttäytyvät, ylemmyysentuntoiset, ra.istiset ihmiset. Ovat yleensä hieman yksinkertaisia eivätkä tiedä muista maista mitään. Silti keksitään älyttömiä väitteitä niistä.
Hienot maisemat, paitsi tietenkin slummeissa. Hyvä ruoka, paitsi turistirysissä.
Ihan ok lomalla, en ikinä enää muuttaisi sinne.
Jäätelö, Rooma, kuumuus, ilo, Milano, Fellini, pizzat, perhe, äänekkyys, vespat, muoti, katolilaisuus, punaviini ja Ferrari, Berlusconi, Mafia, meri, piazza, taide, kirkot, Pisa jne...Mussolini ja fasismi.
Sairaat koronapakot, rokottamattomat ei saa tehdä edes etätöitä. 😕
"You pay for Kookka Kooola, you get no Ferraaari!"
Näin mulle sanoi paikallinen torimyyjä, kun tingattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on italialainen ja melkolailla täydellinen. Hoitaa kodin, kokkaa ja tienaa. Itse saan näperrellä omia juttujani.
Kuulostaa aika ovimatolle.
Kerron terveisesi! Itse jumaloin ja kiitän moukantuuriani, että sain mokoman. Komean ja kokkaavan insinöörini.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja epäkohteliaat ihmiset, huijaaminen, epärehellisyys, kateellisuus.On sääli,että niin monella on vielä niitä typeriä kliseitä Italiasta. Itselläni vain negatiivisiä kokemuksia heistä.
32v reissannut siellä ja nyt osittain asummekin eikä vieläkään ole tuollaista kokemusta.
Koskaan ei ole huijattu (no olemme kyllä aika valveutuneita joten huijaaminen ei ole helppoa). Kateellisuuteenkaan emme ole törmänneet, päinvastoin kaikki ovat todella ystävällisiä ja avuliaita. Ottivat heti osaksi kyläyhteisöä.
Eikä nuo ole sen rumempia kuin suomalaisetkaan
Huono ruoka, törkeät käytöstavat, kova meteli, mauton tyylitaju ja liian kuuma. Joku Tanska on noin 2 000 0000 00000 kertaa tyylikkäämpi paikka kuin likainen Italia.
Vierailija kirjoitti:
Sairaat koronapakot, rokottamattomat ei saa tehdä edes etätöitä. 😕
Aivan loistavaa ettei rokottamattomat pääse kahviloihin eikä ravintoloihin kuin ulkoterassille. Juuri siksi Italiassa on hyvä koronatilanne nyt.
Mulle ei ole ongelma skannauttaa ovella koronatodistustani, muutaman sekunnin homma
Hyvä kahvi, pizza, risotto. Laadukkaat espressokoneet.
Bologna, Italian ruokapääkaupunki jossa on maailman vanhin toimiva yliopisto. Paljon fiksuja nuoria. Sivistys suorastaan hehkuu siellä!