Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman sarvia ja hampaita: Mikä on töksäyttelevän ihmisen tavoite?

Vierailija
02.06.2022 |

Minua kiinnostaa ihan objektiivisesti kuulla, mikä saa ihmisen töksäyttelemään ns totuuksia täysin pyytämättä? Negatiivisia huomioita, vähätteleviä sanoja, muka huolestunutta kommentointia? Usein jopa asioihin mihin ei voi enää vaikuttaa. Turhaa kritiikkiä päin ihmisten naamaa.

Kumpuaako puhtaasti huonoista käytöstavoista, itsekeskeisyydestä, huonosta itsetunnosta vai mistä?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tällainen kaveri. Hänellä on muutenkin huonot sosiaaliset taidot ja on hyvin itsekeskeinen, häneltä puuttuu käsitys siitä, mitä voi sanoa, kenelle ja koska.

Vierailija
102/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys, käytöstapojen täydellinen puute. Tai sitten ihminen vain haluaa elää ilman kavereita.

Kavereitteni joukossa ei ole teitä kaikesta loukkaantuva. Kokemusteni mukaan teillä ei ole kavereita.

Itse juuri viime viikolla poistin yhden kaltaisesi yhteystiedot ja tiedän varmasti olleeni viimeinen kaveri. Nyt jää enemmän aikaa ihanille ystäville joiden kanssa voidaan keskustella positiivisesti ja rakentavasti kiinnostavista asioista. Kenelläkään ei ole tarvetta arvostella rumasti. Mielipiteitä annetaan vasta jos kysytään ja silloinkin kunnioittavasti. Mutta me nyt olemme tällaisia samettityynyllä samppanjaa juovia kermapeppuja. Elämä voi olla myös mukavaa, usko huviksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla ilkeä.

Vierailija
104/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys, käytöstapojen täydellinen puute. Tai sitten ihminen vain haluaa elää ilman kavereita.

Kavereitteni joukossa ei ole teitä kaikesta loukkaantuva. Kokemusteni mukaan teillä ei ole kavereita.

Itse juuri viime viikolla poistin yhden kaltaisesi yhteystiedot ja tiedän varmasti olleeni viimeinen kaveri. Nyt jää enemmän aikaa ihanille ystäville joiden kanssa voidaan keskustella positiivisesti ja rakentavasti kiinnostavista asioista. Kenelläkään ei ole tarvetta arvostella rumasti. Mielipiteitä annetaan vasta jos kysytään ja silloinkin kunnioittavasti. Mutta me nyt olemme tällaisia samettityynyllä samppanjaa juovia kermapeppuja. Elämä voi olla myös mukavaa, usko huviksesi.

Siinä on se kun noille sairaimmille elämä ei voi koskaan olla mukavaa tai hyvää, sehän niitä just kiukuttaa kun eivät kykene normaaleihin ihmissuhteisiin ja elämään

Vierailija
105/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden työkkärin eukon joka on käsittääkseni tuomittukin epäasiallisesta käytöksestä oikeudessa.paikallislehdis  usein juttua.

kuvio on tämä,vainoaa usein ujoja, kauniita tyttöjä ja naisia. haukkuu ulkoäköä ja muutenkin yrittää latistaa toisen täysin.on ajanut ihmisiä itsemurha aatoksissa, mielenterveyden hoitoon. yhden lähellä eläkeikää olevan miehen, huhutaan ajetun paikkakunnal itsemurhaan.

tyypin menneisyys on ikävä ilmeisesti vaikeuksia lapsuuden perhees,alkoi lapsena kiusata koulussa. riitantunu oman perheen kanssa jne. on melko sairaanloisen ylipainoinen ja romuluinen kasvoiltaa.menestyy työkkärin muijana, saanut ylennyksen. kuitenkin ajamansa pulju on miinuksella satoja tuhansia ja kuormittaa mielenterveyspuolen sairaanhoitoo,suomessa tämä käy. ketään  ei puutu.

eli on kateellinen toisille ulkonäöstä,toisten normaalista perheestä ja elämästä.heijastaa omaa psykologista maisemaansa uhreihin.

Vierailija
106/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä pari. Ovat hyvin itsekeskeisiä molemmat. Auta armias jos sanoisi vastaavaa heille niin eivät koskaan enää puhuisi sanaakaan!!

Vierailija
107/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvästi persoonallisuushäiriöisen kokemukset asioista eivät kyllä paljoa paina

Vierailija
108/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se kun noille sairaimmille elämä ei voi koskaan olla mukavaa tai hyvää, sehän niitä just kiukuttaa kun eivät kykene normaaleihin ihmissuhteisiin ja elämään

Sääli. Olen joskus vieraillut sattumalta kaverin tuttujen porukoissa ja siellä ilmapiiri oli hyytävä. Nokittelua, asioista valittamista, muille nauramista ja hammasten kiristelyä. Päihteitä kului eivätkä vaikuttaneet kovinkaan elämässä eteenpäin pyrkiviltä. Se mikä oli juuri nyt, oli peestä, mutta asialle ei tehty mitään. Näköalattomuus ja negatiivisuus.

Vierailija
109/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ensimmäisten kommenttien peukkuja. Ilmeisesti suurimman osan mielestä on oikein töksäytellä. Ei millään pahalla, mutta...

Syy töksäyttelyyn on joko puhdas ilkeys tai sitten sosiaalinen tyhmyys. Ei tajuta miten käyttäytyä loukkaamatta toisia.

Vierailija
110/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ensimmäisten kommenttien peukkuja. Ilmeisesti suurimman osan mielestä on oikein töksäytellä. Ei millään pahalla, mutta...

Syy töksäyttelyyn on joko puhdas ilkeys tai sitten sosiaalinen tyhmyys. Ei tajuta miten käyttäytyä loukkaamatta toisia.

Joku juniori tykittää proxyn avulla läjän peukkuja haluamiinsa kommentteihin. Joillekin nämä asiat on niin tärkeitä :D

Vierailija
111/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toteuttavat ihannetta olla aidosti ja rennosti oma itsensä, ilman pingottunutta itsesensuuria ja poroporvarillisen ulkokultaista käytöstä.

Eip, vaan haluavat tahallisesti loukata mutta sitten nopeasti sanovat vaikka "anteeksi, en tarkoittanut mitään". Tyypillinen manipulaattori, heittää yhtäkkisen liian henkilökohtaisen kysymyksen ja nauttii sitten kun vastapuoli on hämillään.

"vitsi, vitsi!"

Vierailija
112/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"et sä oikeasti voi tykätä tästä"

Vierailija
113/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun kyllä suoraan, mutta en koskaan töksäyttele, nolaa tai alista ketään. Piikittelijät ja töksäyttelijät juuri eivät osaa suoraa ja rehellistä kommunikointia. He oksentavat patoutunutta aggressiota, eivätkä osaa kommunikoida ristiriitaisita ja negatiivisista asioista ilman vastapuolta häpäisevää ja alistavaa otetta.

Vierailija
114/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ihmettelen esim.työpaikalla jotain ilkeilyä kahvihuoneessa,haukutaan sitä, joka ei ole paikalla,ruoditaan mistä jonkun kivat vaatteet on ostettu ja maksoiko paljon tms. mitä ihminen saa henkisesti siitä, että se huomaa toisen pahan mielen, kun sanoo jotain ilkeesti.luulen et ilkeilijät ei huomaa paljastavansa itsestään asioita. näkee heti, että ilkeilijän perheessä on ollut jotain häikkää,parisuhde ei ole onnellinen,henkilö ei ymmärrä omia kieroutumiaan jne.oikeastaan ilkeä ihminen vahingossa paljastaa itsestään asioita.kun vaan tarkkailee,kelle ja millaisia ilkeyksiä ja töksäyttelyja tulee.

Vierailija
115/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää repiä ja pudottaa toiset omalle alhaiselle tasolleen.

Vierailija
116/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen Asperger ja usein syyllinen töksäyttelyyn... Perimmäisenä syynä on se, että olen aika huono kommunikoimaan ja pelkään hiljaisia hetkiä. Sitten keksin väen vängällä jotain typerää puhuttavaa, joka usein vielä väärinymmärretään huonon kommunikaation takia. Sitten ihmiset pitää minua tökerönä.

Vierailija
117/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole erittäin sovelias tämän ketjun erityisherkille vanhoille tädeille:

Vierailija
118/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teillä sielä marttakerhossa näin.

Vierailija
119/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on sanonut että kannattais laihduttaa ja tällainen itkuisten akkojen armeija heti paikalla 😆

Vierailija
120/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autsh, töks töks.

Tsori luulin sua roskakorix.

Faijas on Helkama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän