Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman sarvia ja hampaita: Mikä on töksäyttelevän ihmisen tavoite?

Vierailija
02.06.2022 |

Minua kiinnostaa ihan objektiivisesti kuulla, mikä saa ihmisen töksäyttelemään ns totuuksia täysin pyytämättä? Negatiivisia huomioita, vähätteleviä sanoja, muka huolestunutta kommentointia? Usein jopa asioihin mihin ei voi enää vaikuttaa. Turhaa kritiikkiä päin ihmisten naamaa.

Kumpuaako puhtaasti huonoista käytöstavoista, itsekeskeisyydestä, huonosta itsetunnosta vai mistä?

Kommentit (125)

Vierailija
61/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku räkänokka alapeukuttelee vpn-yhteydellä näitä :') Jotkut no-lifet triggeröityy tähän aikaan vuodesta pahasti kun muilla on lakkiaisia, valmistujaisia sun muita kesälomasuunnitelmia meneillään

Vierailija
62/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee vahingossa sanottua, mitä ajattelee.

Toisinaan taas haluaa vähän piristää muutoin tylsähköä keskustelua.

Onko okei, jos neppaan sua nenänpäähän aina kun sun jutut ei viihdytä mua tarpeeksi?

Tollanen kiukuttelu ei johda mihinkään! Pilaat kommentillasi vain oman iltasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku räkänokka alapeukuttelee vpn-yhteydellä näitä :') Jotkut no-lifet triggeröityy tähän aikaan vuodesta pahasti kun muilla on lakkiaisia, valmistujaisia sun muita kesälomasuunnitelmia meneillään

Luultavasti toi mEniX TuNtEiSiiN -jonne 🤡

Vierailija
64/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkastelee asioita jostakin eri vinkkelistä kuin ap. Jonka otsikosta muuten huomaa, että todellakaan ei ollut ilman sarvia ja hampaita ;) Kumpi pahempi, sosiaalisesti hyväksytympi mikroaggressio ja narina vai suora töksäyttely?

Vaihtoehto C eli kehittyminen sosiaalisena toimijana pyrkien seuraan, jossa ei tarvita mitään mikro- eikä makroaggressiota. Maailmankuvansa työstäminen joviaalimmaksi.

Kyllä, samaa mieltä.

Niin mikäs tässä suututti? Aloittaja oli ihan yhtä antisosiaalinen kuin ihmiset, joista valittaa. Tarjottu vaihtoehto C on noista vaihtoehdoista paras, olen siitä samaa mieltä. 

Vierailija
65/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut vaan on juntteja joilla ei ole perus käytöstapoja eikä kykyä arvostaa muita ja ovat ehkä ottaneet ylimielisen asenteen että voivat aukoa päätään muille kuten lystää ja se on muiden ongelma jos siitä loukkaantuu.

Vierailija
66/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on oudon paljon töksäyttelyn kannattajia, mutta ei ehkä ihme, kun ollaan av:lla. Töksäyttelijä haluaa rehellisyyden ja huumorin varjolla loukata.

Vierailija
67/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee vahingossa sanottua, mitä ajattelee.

Toisinaan taas haluaa vähän piristää muutoin tylsähköä keskustelua.

Onko okei, jos neppaan sua nenänpäähän aina kun sun jutut ei viihdytä mua tarpeeksi?

Tollanen kiukuttelu ei johda mihinkään! Pilaat kommentillasi vain oman iltasi!

Gaslightingia. Ei onnaa tässä tapauksessa. Parempi onni ensi kerralla.

Vierailija
68/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänistä päätellen täällä taitaa olla paljonkin ihmisiä pikkupaikkakunnilta? Nimittäin tuo töksäyttely ja kehnot sosiaaliset taidot (ja varsinkin sen ihannointi) on ympäri Suomea asuneena juurikin maakuoppien kulttuuria.

Minkäslaisen metropolin asukas itse olet? Onko Suomi sinulle liian pieni!

No tällä hetkellä Helsinki, mutta jep elinpiirini ei rajoitu pelkästään Suomen sisälle.

Onnea tuleville kiertueille!

Vierailija
69/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomuutta, tyhmyyttä ja käytöstapojen puutetta. Töksäyttelijät ovat hieman yksinkertaista porukkaa.

Vierailija
70/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä voi itsellä olla paha olo ja/tai kompensoivat omaa huonoa itsetuntoa loukkaamalla tietoisesti muita. Näin he saavat itselleen ylemmyyden tunteen toisiin nähden.

Eikös nämä ole klassisia koulu ja työpaikkakiusaajien alkuja!

Vierailija
71/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on oudon paljon töksäyttelyn kannattajia, mutta ei ehkä ihme, kun ollaan av:lla. Töksäyttelijä haluaa rehellisyyden ja huumorin varjolla loukata.

Ei välttämättä. Kaikki ei vaan koe suoraan sanomista ongelmana. Kuten jo todettua aiemmissa viesteissä, myös valittaminen ja samalla oman aggressionsa kieltäminen on huonoa käytöstä. Se on vaan erilaista kuin suoraan laukominen.

Vierailija
72/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan. Itse en pidä yhtäkään pahaa mieltä tuottavaa ihmistä eli töksäyttelijää ja katkeraa piikittelijää ystäväpiirissäni.

Vierailija
73/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää lässytystä, mitä tarhatätejä te oikein olette? Kasvattakaa paksumpi nahka tai menkää hoivakotiin.

Vierailija
74/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä voi itsellä olla paha olo ja/tai kompensoivat omaa huonoa itsetuntoa loukkaamalla tietoisesti muita. Näin he saavat itselleen ylemmyyden tunteen toisiin nähden.

Eikös nämä ole klassisia koulu ja työpaikkakiusaajien alkuja!

Jostain ne lapsetkin vaan oppii kiusaamaan. Esimerkki kotoa luultavasti.

Vierailija
75/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikille tulis mahdollisimman huono fiilis. Tykkää levittää negatiivisuutta ympärilleen. Itse selittää tämän itselleen yleensä niin, että on rehellinen tai että tykkää väittelystä. Jotkut nauttii siitä, että muut kärsii.

Vierailija
76/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun antaa kerran kohteliaan rauhallisesti töksäyttelijälle takaisin. Aivan rauhallisesti ja hillitysti. Rauhallisen maireasti. Ellei jopa kohteliaasti. On kuulkaas mukava katsoa niitä ilmeitä kun hän tajuaa, että oho mullehan vittuillaan. Kiitos sinulle ja ole hyvä. :)

Vierailija
77/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kaikkea suunsoittoa jaksoikin, mutta näin vanhempana haluan rauhaa. Jos et voi olla rauha minun seurassani niin voit mennä sotimaan muualle. 

Vierailija
78/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on moneen junaan. Itse en pidä yhtäkään pahaa mieltä tuottavaa ihmistä eli töksäyttelijää ja katkeraa piikittelijää ystäväpiirissäni.

Enkä minä hienovaraisia ruikuttajia, jotka uhriutuvat ja valittavat selän takana. 

Vierailija
79/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hirveää lässytystä, mitä tarhatätejä te oikein olette? Kasvattakaa paksumpi nahka tai menkää hoivakotiin.

Muiden syy jos sinä et osaa leikkiä hiekkalaatikolla kilisti, vaan potkit toisen rakennelmia.

Vierailija
80/125 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan on joku sysmäläinen Veeti, iskän maksamat laitteet ja peräkammarius

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan