Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?
En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.
Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.
Kommentit (391)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin täällä on sanottu, että yksin oleva nainen kahvilassa/terassilla haluaa olla yksin eikä kaipaa ainakaan mies seuraa. Tällainen kuva minulla on heistä, enkä siksi lähesty, vaikka olen pitkä ja komea ja uskoisin, että seurani voisi kelvatakin. Nämä on näitä tilanteita, joista kirjoitetaan avoimesti netissä ja olisi mahdollista seuranhakutilanteita, mutta kun livetilanne tulee niin nainen tokaisee:"Odotan seuralaista." tjms. Eli te naiset, jotka olette avoimia, että voisi liittyä seuraan niin miten te teette sen selväksi esim. eleillä? Sen tiedän, että silmäpeli toimii, mutta onko jotain muita merkkejä?
Eli väite, että naisilla on helppoa koska naisia lähestytään kaikkialla jne ei pidä paikkaansa? Että naisten ei tarvitse kuin mennä ovesta ulos, niin saa miehiä? Siitähän tässä ketjussa keskustellaan.
Joo, ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä mitkään lautanaiset innosta.
Päinvastoin. Mitä laihempi sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein vaivan väärtiä miehen kannalta. Sadasta iskuyrityksestä 1-2 onnistuu eikä niistäkään seuraa sen kummempaa ainakaan pitkäaikaista suhdetta. Aikani hakkasin päätä seinään, sitten totesin että pitäkää tunkkinne.
Että ihan vaan hetkellinen juttuseura kauniin naisen kanssa ei yhtään kiinnosta, jos tietää ettei siitä seuraa pimperoa tai suhdetta? Ei siis sillä että se naisen kauneus nyt mikään huikean juttuseuran merkki olisi, mutta olen antanut itseni ymmärtää että heteromiehet ihan viihtyy kauniiden naisten seurassa. Eikö voi muuten vaan vai pitääkö siinä olla aina joku master plan taustalla tai muuten kokee hävinneensä jotain?
Mua ainakin ilahduttaa kauniin ja mukavan ihmisen juttuseura ihan vaan päivän piristykseksi.Uskotko todella tuota itsekään?
Jos lähtisin kahvilaan/terassille yms. ja haluaisin juttuseuraa, hakeutuisin ensimmäisenä jonkun rennon näköisen miehen kanssa juttelemaan (olen siis itse heteromies).
Miksi ihmeessä menisin jututtamaan jotakuta yksin istuvaa, kireän näköistä naista? Eihän siitä saa kuin vaikeuksia. Jos ei muuta, niin näyttää naurettavalta muiden silmissä. En menisi, jos ei olisi ihan ns. blue balls. Joskus olen tosin pyrkinyt tutustumaan sosiaalisen oloisten naisten kanssa, koska heillä on laaja kaveripiiri > pääsee mahdollisesti tutustumaan naisen sinkkukavereihin.
Yleensä nuoret tai nuorehkot miehet ovat hauskinta juttuseuraa, välillä myös keski-ikäiset äijät, jos ovat ns. tarinointituulella. Olen mieluiten muiden miesten seurassa, yksinäinen nainen pelkkänä juttuseurana ei kiinnosta yhtään.
Ai niin, lisään tähän vielä: jos näen kahvilassa, terassilla, baarissa alkuillasta jne. esimerkiksi siilitukkaisen, tatuoidun, lävistetyn, ylipainoisen; ns. "räväkän" oloisen naisen, menen mieluiten jututtamaan tällaista naista. Heillä on usein hyvät jutut, roisiakin läppää, jos siis olen juttuseuraa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä asiaan vaikuttaa että tällä palstalla on 10+ vuotta huudettu kurkku suorana ettei naisia tule lähestyä missään?
Eli väite, että naisilla on helppoa, koska heidän ei tarvitse kuin mennä jonnekin ja miehet heti piirittävät, ei pidä paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvailemasi kaltainen nainen ja kun asuin Jenkeissä niin miehet lähestyivät tuolla lailla todella usein, mutta Suomessa olen kyllä aina saanut kanssa olla 'rauhassa' miesten lähestymisiltä kahviloissa jne.
Jenkkien punapillerisivustoilla kerrotaan, että naisia lähestytään jatkuvalla syötöllä ja suomijonnet hikikomeroissaan uskovat, että se pätee täälläkin.
Tämä tuli nyt todellakin toteen näytetyksi.
No ei kai se ole mikään ihme kun me naiset järjesteään kaikenmaailman miituuta ja haukutaan joka foorumulla miehiä, syytetään heitä ahdistelusta, haadtetaan oikeuteen jne....
kuka siinä nyt enää uskaltaa oikeasti face to face ketään enää lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltaiset naiset luulevat itsestään liikoja.
Luulette olevanne perusnättejä, mutta todellisuudessa ette ole. Katkeroidutte ja syytätte miehiä. Olisiko aika katsoa peiliin?
Joo, syy on kaikissa miehissä. Ei missään nimessä naisessa itsessään. Ehei!
Nimenomaan kyselen tässä ketjussa, että mistä tilanne johtuu. Syyttelemättä ketään - ja katkeroitumatta, koska en koe ongelmaksi sitä, ettei ympärilläni pörrätä. On tuntunut siltä, että suhteita ja kiinnostuneita miehiä löytyy ilman jatkuvaa pörräämistäkin, eli ei ole syytäkään katkeroitua. Kiinnostaa vain ihan vilpittömästi tämä, että jos muiden naisten ympärillä jatkuvasti pörrätään, niin mikä juttu MINUSSA ITSESSÄNI on se syy, miksi juuri minun ympärilläni ei pörrätä. Ja en oikeastaan edes kaipaa muutosta tilanteeseen, kiinnostaa vain ymmärtää tätä ilmiötä vähän paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta: miten näytetään heterolta? Vai tarkoitatko, ettet näytä butchilta? Eli oot enempi femme vai mitä v?
Olen eri, ilmeisesti näytän heterolta, olen lesbo. Minä saan näitä aloitteita vieläkin, en nyt joka kerta kun istun jossain, mutta aina silloin tällöin. Neljäkymppiä on jo lasissa.
On tatuointeja, tissit, enemmän pyöreyttä kuin hoikkuutta. Tukkakin usein lyhyt, vaikka olen aikalailla femme. Naama on ihan ok, en ole mikään missi! Perusilme on hymy, olen joutunut opettelemaan naaman peruslukemille asettamista, ettei nyt koko maailma luule, että olen tekemässä aloitteita heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisessa kulttuurissa on se perusperiaate, että mies tekee aloitteen. Muunlaista ei edes oikeasti haluta. Ja hyvä niin. Naisen ei koskaan tule tehdä aloitetta, se täysin moukkamaista toimintaa Suomessa.
Harmittaa, kun tällaisia heitellään. Joku voi ottaa tosissaan. Minä olen naisena aina tehnyt aloitteen, ja miehet ovat olleet imarreltuja ja kiinnostuneita.
Sama mulla ja ottanut muutenkin aktiivisen roolin tutun miehen kanssa pienessä maistissa tapahtuneen yhdenillan jutun jälkeen niin että on edetty suhteeseen. Jos tämän olisi jättänyt hänelle niin mitään ei olisi tapahtunut. Samanlainen illanvietto seuraavissa yhteisissä juhlissa kun hän humalassa olisi uskaltanut taas lähestyä. Hän on silti innoissaan tässä ja kaikki etenee mukavasti, on vaan aika suomalainen jäyhä ja hitaasti lämpiävä eikä todellakaan flirtti.
En käsitä mistä tämä tulee että nainen ei voisi aloitetta tehdä
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se ole mikään ihme kun me naiset järjesteään kaikenmaailman miituuta ja haukutaan joka foorumulla miehiä, syytetään heitä ahdistelusta, haadtetaan oikeuteen jne....
Sittenhän se väite miehistä jatkuvasti pörräämässä naisten ympärillä voi voi pitää paikkaansa...?
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka väittävät että naisia isketään koko ajan kaikkialla tarkoittavat oikeasti niitä pahimpia menomestoja lähellä valomerkkiä jossa porukka on melkoisessa maistissa. Ei oikeasti ketään jatkuvasti tulla iskemaan tavallisessa kahvilassa tai siistissä baarissa alkuillasta.
Ei nykyään enää eikä Suomessa koskaan kovin paljon, mutta parikymmentä vuotta sitten kun itse olin nuorehko niin kyllä sitä tapahtui vähän siellä täällä (enemmän ulkomailla tosin). Nykyään kukaan ei edes katso päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein vaivan väärtiä miehen kannalta. Sadasta iskuyrityksestä 1-2 onnistuu eikä niistäkään seuraa sen kummempaa ainakaan pitkäaikaista suhdetta. Aikani hakkasin päätä seinään, sitten totesin että pitäkää tunkkinne.
Että ihan vaan hetkellinen juttuseura kauniin naisen kanssa ei yhtään kiinnosta, jos tietää ettei siitä seuraa pimperoa tai suhdetta? Ei siis sillä että se naisen kauneus nyt mikään huikean juttuseuran merkki olisi, mutta olen antanut itseni ymmärtää että heteromiehet ihan viihtyy kauniiden naisten seurassa. Eikö voi muuten vaan vai pitääkö siinä olla aina joku master plan taustalla tai muuten kokee hävinneensä jotain?
Mua ainakin ilahduttaa kauniin ja mukavan ihmisen juttuseura ihan vaan päivän piristykseksi.Uskotko todella tuota itsekään?
Jos lähtisin kahvilaan/terassille yms. ja haluaisin juttuseuraa, hakeutuisin ensimmäisenä jonkun rennon näköisen miehen kanssa juttelemaan (olen siis itse heteromies).
Miksi ihmeessä menisin jututtamaan jotakuta yksin istuvaa, kireän näköistä naista? Eihän siitä saa kuin vaikeuksia. Jos ei muuta, niin näyttää naurettavalta muiden silmissä. En menisi, jos ei olisi ihan ns. blue balls. Joskus olen tosin pyrkinyt tutustumaan sosiaalisen oloisten naisten kanssa, koska heillä on laaja kaveripiiri > pääsee mahdollisesti tutustumaan naisen sinkkukavereihin.
Yleensä nuoret tai nuorehkot miehet ovat hauskinta juttuseuraa, välillä myös keski-ikäiset äijät, jos ovat ns. tarinointituulella. Olen mieluiten muiden miesten seurassa, yksinäinen nainen pelkkänä juttuseurana ei kiinnosta yhtään.
Ai niin, lisään tähän vielä: jos näen kahvilassa, terassilla, baarissa alkuillasta jne. esimerkiksi siilitukkaisen, tatuoidun, lävistetyn, ylipainoisen; ns. "räväkän" oloisen naisen, menen mieluiten jututtamaan tällaista naista. Heillä on usein hyvät jutut, roisiakin läppää, jos siis olen juttuseuraa vailla.
Sulla on hyvä meininki, soisi muidenkin ottavan mallia. Ja naiset turhaan istuu nätiksi laittautuneina tuppisuina. Läpänheittäjänä tiedän, että ei se miehiä karkota vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka siinä nyt enää uskaltaa oikeasti face to face ketään enää lähestyä.Sittenhän se väite miehistä jatkuvasti pörräämässä naisten ympärillä voi voi pitää paikkaansa...?
Suomalainen mies on alistettu ja painettu lokaan hiljaiseksi. Onhan siellä baarissa ne muut miehet, jotka hoitavat pokailun, joilla ei ole kielitaitoa lukea tämän palstan miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska #metoo.
Ei miehet tulleet ennen metoo:kään juttelemaan ym. Hoikka itsekin, mutta miehiä ei kiinnostanut.
Syy on todennäköisesti, että ei ole tarpeeksi seksikäs, on liian kunnollinen ja miehet tajuavat, että tuo ei lähde mukaan seksiseuraksi. Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta mikään muu kuin seksi.
On ihan puhdas urbaanilegenda, että naisten ympärillä pörräävät miehet koko ajan.
Tiedätkö: naiset kiinnostavat miehiä myös ihmisinä. Mutta ehkä et ole ollut kiinnostavan oloinen tyyppi. Sori siitä. Kuten aikaisemmin useampikin kirjoitti: jos olisit tyyliltäsi maskuliinisempi ja avoimempi - tai jollakin tavalla kiinnostava; vaikka hyvin persoonaallinen tyyli - miehet tulisivat ihan varmasti heittämään avoimesti läppää.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ongelmaahan ei koskaan olisi ollutkaan, jos miehet osaisivat lähestyä asiallisesti ja suhtautuisivat myös mahdolliseen torjuntaan asiallisesti. Moni mies varmasti osaakin, mutta kuitenkin on tietty porukka joka ei osaa, ja heidän takiaan ainakin itse olen alkanut kammoamaan miesten lähestymisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä me? Jompikumpi meistä nyt tässä ei ole nainen, ja se en ole minä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen = lättyperse ja semi rapamaha = ei kiinnosta. Naisen pitää olla hoikka tai urheilullinen. Muuten ei jatkoon.
Eli hoikkia ja urheilullisia, joilla on hyvä perse, lähestytään, mutta muita ei? Sitten menee vähän uusiksi palstalla väitetyt "totuudet".
Mä en ainakaan jaksa tehä enää yhtään alotetta kun se ei kuitenkaan johda vähintään 75 vuoden pyhään avioliittoon...
Jenkkien punapillerisivustoilla kerrotaan, että naisia lähestytään jatkuvalla syötöllä ja suomijonnet hikikomeroissaan uskovat, että se pätee täälläkin.