Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos normaalipainoinen nainen istuu yksin baarissa/terassilla/kahvilassa, mistä johtuu että miehet eivät tulekaan juttelemaan?

Vierailija
02.06.2022 |

En tarkoita, että edellyttäisin edes miehiltä aloitteiden tekemistä, ja teen kyllä itse aina aloitteen, jos olen kiinnostunut jostakin. Mutta todella monessa ketjussa on väitetty, että naisia tullaan jatkuvasti pyytämään treffeille ja iskemään, eikä tarvitse kuin istua jossain niin aina joku tulee juttelemaan. Itselleni tällaista ei käy melkein koskaan, ja haluaisinkin kuulla niitä syitä, mistä se johtuu. Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen, mutta niin on suurin osa muistakin naisista, ja kuulemma pääsääntöisesti naisia isketään aina ja kaikkialla. Olen normaalipainoinen, pikemminkin hoikka kuin mitenkään roteva/tukeva/pyöreä. Näytän heterolta, on pitkät hiukset, kevyesti meikkiä, tavalliset naiselliset vaatteet, ei tätimäistä tyyliä, ei myöskään mitään kovin paljastavaa. Esim. tiukat farkut ja t-paita, tai joskus hamekin. Ei ole sormusta vasemmassa nimettömässä.

Ja siis tarkennus: en millään lailla valita tai koe ongelmaksi, että minua ei lähestytä. En ole ikisinkku enkä epätoivoinen. Kiinnostaa vain tietää, että jos kerran naisilla on yleensä niin kauheasti vientiä, niin mitkä ovat sitten ne syyt, miksi juuri minun kohdallani ei koko ajan satele treffipyyntöjä eikä tule juttuseuraa ovista ja ikkunoista.

Kommentit (391)

Vierailija
141/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin täällä on sanottu, että yksin oleva nainen kahvilassa/terassilla haluaa olla yksin eikä kaipaa ainakaan mies seuraa. Tällainen kuva minulla on heistä, enkä siksi lähesty, vaikka olen pitkä ja komea ja uskoisin, että seurani voisi kelvatakin. Nämä on näitä tilanteita, joista kirjoitetaan avoimesti netissä ja olisi mahdollista seuranhakutilanteita, mutta kun livetilanne tulee niin nainen tokaisee:"Odotan seuralaista." tjms. Eli te naiset, jotka olette avoimia, että voisi liittyä seuraan niin miten te teette sen selväksi esim. eleillä? Sen tiedän, että silmäpeli toimii, mutta onko jotain muita merkkejä?

Tää ei nyt varmaan sua auta, mutta mä teen selväksi sen että mua saa lähestyä menemällä sinne baariin yksin istumaan. Jos en haluaisi seuraa niin mulla olisi varmaan jotain tekemistä mukana, kirja, muistivihko tms. tai jos käyttäisin älypuhelinta niin räpläisin sitä tympeän näköisenä.

Vierailija
142/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulisin häiritsemään kenenkään kahvirauhaa ja änkeämään pöytään juttusille, kun en sellaista itsellenikään haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta: miten näytetään heterolta? Vai tarkoitatko, ettet näytä butchilta? Eli oot enempi femme vai mitä v?

Olen eri, ilmeisesti näytän heterolta, olen lesbo. Minä saan näitä aloitteita vieläkin, en nyt joka kerta kun istun jossain, mutta aina silloin tällöin. Neljäkymppiä on jo lasissa.

On tatuointeja, tissit, enemmän pyöreyttä kuin hoikkuutta. Tukkakin usein lyhyt, vaikka olen aikalailla femme. Naama on ihan ok, en ole mikään missi! Perusilme on hymy, olen joutunut opettelemaan naaman peruslukemille asettamista, ettei nyt koko maailma luule, että olen tekemässä aloitteita heille.

Olet ilmeisesti avoimen, hieman maskuliinisen, räväkän ja ronskin läpänheittäjänaisen näköinen.

Miehet hakeutuvat takuuvarmasti seuraasi, uskaltavat tulla rennosti juttelemaan ja iskemäänkin, kun huomaavat, että olet avoin ja rento. Jos nainen on rento, mies voi puolileikillään yrittää iskeäkin, koska uskoo, että et aloita #metoo -showta, jos sinulle jotakin sellaista läppää puolileikillään heittääkin.

Vierailija
144/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmassa tullaan juttelemaan niitä näitä, jos juttu luistaa, saattaa mies pyytää naista kahville. Siinä kohdin voi sitten nainen sanoa, että ei kiitos, jos ei halua.

Suomessa ei kukaan tule juttelemaan muuten kuin ympäripäissään baarissa. Ei kaupoissa, kirjastoissa, kahviloissa, harrastuksen parissa. Johtuu siitä, ettei Suomessa ole treffailukulttuuria eikä toisaalta osata small talkia eikä aina käytöstapojakaan.

Tuon kun tietää se onkin noloa jos joku tulee, tai itse menisi.  Se on suoraan metoon paikka sitten.

Vierailija
145/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein vaivan väärtiä miehen kannalta. Sadasta iskuyrityksestä 1-2 onnistuu eikä niistäkään seuraa sen kummempaa ainakaan pitkäaikaista suhdetta. Aikani hakkasin päätä seinään, sitten totesin että pitäkää tunkkinne.

Että ihan vaan hetkellinen juttuseura kauniin naisen kanssa ei yhtään kiinnosta, jos tietää ettei siitä seuraa pimperoa tai suhdetta? Ei siis sillä että se naisen kauneus nyt mikään huikean juttuseuran merkki olisi, mutta olen antanut itseni ymmärtää että heteromiehet ihan viihtyy kauniiden naisten seurassa. Eikö voi muuten vaan vai pitääkö siinä olla aina joku master plan taustalla tai muuten kokee hävinneensä jotain?

Mua ainakin ilahduttaa kauniin ja mukavan ihmisen juttuseura ihan vaan päivän piristykseksi. 

Uskotko todella tuota itsekään?

Jos lähtisin kahvilaan/terassille yms. ja haluaisin juttuseuraa, hakeutuisin ensimmäisenä jonkun rennon näköisen miehen kanssa juttelemaan (olen siis itse heteromies). 

Miksi ihmeessä menisin jututtamaan jotakuta yksin istuvaa, kireän näköistä naista? Eihän siitä saa kuin vaikeuksia. Jos ei muuta, niin näyttää naurettavalta muiden silmissä. En menisi, jos ei olisi ihan ns. blue balls. Joskus olen tosin pyrkinyt tutustumaan sosiaalisen oloisten naisten kanssa, koska heillä on laaja kaveripiiri > pääsee mahdollisesti tutustumaan naisen sinkkukavereihin.

Yleensä nuoret tai nuorehkot miehet ovat hauskinta juttuseuraa, välillä myös keski-ikäiset äijät, jos ovat ns. tarinointituulella. Olen mieluiten muiden miesten seurassa, yksinäinen nainen pelkkänä juttuseurana ei kiinnosta yhtään.

Mistä sä revit sen että se yksinäinen nainen istuu siellä kireän näköisenä?

Vierailija
146/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni tietää jonkun alle 40-vuotiaan pariskunnan, joiden suhde olisi alkanut jotenkin randomisti jossain kadulla, kahvilassa, kaupassa tms.? Itse en ainakaan tunne yhtään ja olen 37v.  Tuntemani pariskunnat ovat tavanneet tinderissä tai muussa deittisovelluksessa, opiskeluriennoissa nuorena, töissä tai harrastuksessa ja deittisovelluksia lukuunottamatta noissa muissa em. paikoissa siten, että ensin ovat tutustuneet muuten vain ja suhde alkanut vasta myöhemmin opiskelu-, työ- tai harrastusporukan illanvietossa.

Ei Suomessa kukaan iske ketään randomia tuntematonta ainakaan selvinpäin. Yökerhossa joskus voi käydä näin silloinkin, kun ei tunneta ennestään.

Vierailija
147/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkia naisia isketään jatkuvasti. Naisen pitää ainoastaan olla hoikka mutta oikeista kohdin pehmeä, kiva naama, sisältä kumpuava hymy, persoonallinen tyyli mutta ei lepardikuviota eikä lävistyksiä väärissä paikoissa. Mielellään aloittaa itse ensimmäisen signaalin katsomalla tuntemattomia silmiin."

/Keskustelu

Vierailija
148/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin täällä on sanottu, että yksin oleva nainen kahvilassa/terassilla haluaa olla yksin eikä kaipaa ainakaan mies seuraa. Tällainen kuva minulla on heistä, enkä siksi lähesty, vaikka olen pitkä ja komea ja uskoisin, että seurani voisi kelvatakin. Nämä on näitä tilanteita, joista kirjoitetaan avoimesti netissä ja olisi mahdollista seuranhakutilanteita, mutta kun livetilanne tulee niin nainen tokaisee:"Odotan seuralaista." tjms. Eli te naiset, jotka olette avoimia, että voisi liittyä seuraan niin miten te teette sen selväksi esim. eleillä? Sen tiedän, että silmäpeli toimii, mutta onko jotain muita merkkejä?

Esim baaritiskillä notkuva henkilö on todennäköisemmin avoin juttuseuralle kuin nurkkapöydässä kännykkää näpräävä. Joku vastuu meillä naisillakin täytyy olla jos olemme oikeasti haku päällä.

Kiitos tästä. Mä olen mennyt vaan sinne mukavimman näköiseen paikkaan istumaan enkä ole yhtään ajatellut että olisi pitänyt jäädä tiskille. Ei sitä missään ole mulle ennen kerrottu, mutta opinpahan uuden asian tänään täältäkin :D Mulla on itsellä ajatuksena se, että ne juopoimmat lojuu siinä tiskillä enkä halua niiden kanssa jutella kun ne on kuitenkin liian kännissä ja siksi olen hakeutunut muualle. Mutta pistetäänpä mieleen ja kokeillaan.

Vierailija
149/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se ole mikään ihme kun me naiset järjesteään kaikenmaailman miituuta ja haukutaan joka foorumulla miehiä, syytetään heitä ahdistelusta, haadtetaan oikeuteen jne....

kuka siinä nyt enää uskaltaa oikeasti face to face ketään enää lähestyä.

Sittenhän se väite miehistä jatkuvasti pörräämässä naisten ympärillä voi voi pitää paikkaansa...?

kuka semmoista on väittänyt. ei metoon jälkeen kukaan mies enää lähesty naisia. jokainen nainen sitävastoin saa halutessaan helposti miehen. ja se helposti ei tarkoita kotona odottamista, kirjojen lainaamista kirjastosta, ruokien maksamista ruokakaupan jonossa tai kahvin juontia kahvilassa. pitää edes alotteita tehdä.

Vierailija
150/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein vaivan väärtiä miehen kannalta. Sadasta iskuyrityksestä 1-2 onnistuu eikä niistäkään seuraa sen kummempaa ainakaan pitkäaikaista suhdetta. Aikani hakkasin päätä seinään, sitten totesin että pitäkää tunkkinne.

Että ihan vaan hetkellinen juttuseura kauniin naisen kanssa ei yhtään kiinnosta, jos tietää ettei siitä seuraa pimperoa tai suhdetta? Ei siis sillä että se naisen kauneus nyt mikään huikean juttuseuran merkki olisi, mutta olen antanut itseni ymmärtää että heteromiehet ihan viihtyy kauniiden naisten seurassa. Eikö voi muuten vaan vai pitääkö siinä olla aina joku master plan taustalla tai muuten kokee hävinneensä jotain?

Mua ainakin ilahduttaa kauniin ja mukavan ihmisen juttuseura ihan vaan päivän piristykseksi. 

Jos lähtisin kahvilaan/terassille yms. ja haluaisin juttuseuraa, hakeutuisin ensimmäisenä jonkun rennon näköisen miehen kanssa juttelemaan (olen siis itse heteromies). 

Miksi ihmeessä menisin jututtamaan jotakuta yksin istuvaa, kireän näköistä naista? Eihän siitä saa kuin vaikeuksia. Jos ei muuta, niin näyttää naurettavalta muiden silmissä. En menisi, jos ei olisi ihan ns. blue balls. Joskus olen tosin pyrkinyt tutustumaan sosiaalisen oloisten naisten kanssa, koska heillä on laaja kaveripiiri > pääsee mahdollisesti tutustumaan naisen sinkkukavereihin.

Yleensä nuoret tai nuorehkot miehet ovat hauskinta juttuseuraa, välillä myös keski-ikäiset äijät, jos ovat ns. tarinointituulella. Olen mieluiten muiden miesten seurassa, yksinäinen nainen pelkkänä juttuseurana ei kiinnosta yhtään.

No suurin osa on sellaisia, resting bitch face -ilme naamalla. En nyt tarkoita että pitäisi hymyillä jokaiselle baariin tulevalle, mutta suurin osa yksin istuvista naisista on sen näköisiä.

Miksi ihmeessä viitsisin mennä juttelemaan / tuhlata aikaani johonkin hapannaamaan?

Vierailija
151/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä sillä painolla on asian kanssa?

Vierailija
152/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikkia naisia isketään jatkuvasti. Naisen pitää ainoastaan olla hoikka mutta oikeista kohdin pehmeä, kiva naama, sisältä kumpuava hymy, persoonallinen tyyli mutta ei lepardikuviota eikä lävistyksiä väärissä paikoissa. Mielellään aloittaa itse ensimmäisen signaalin katsomalla tuntemattomia silmiin."

/Keskustelu

näin se meni ennen metoota

Vierailija
153/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyaikana miehet saa tuntemattomia naisia lähestyä. Tuloksessa on muutama vaihtoehto. Nainen suuttuu ja alkaa haukkumaan, nainen ahdistuu ja haastaa oikeuteen tai hyvin hyvin harvinaisesti se päätyy hyvään lopputulokseen

Vierailija
154/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä mitkään lautanaiset innosta. 

Päinvastoin. Mitä laihempi sen parempi.

No, ei miehet sentään pedofiilejä ole, vaan haluavat, että naisella on naisen muodot eli että nainen on naisellinen. Ei se sen ihmeellisempää todellisuudessa ole. 

Vierailija
155/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei nyt varmaan sua auta, mutta mä teen selväksi sen että mua saa lähestyä menemällä sinne baariin yksin istumaan. Jos en haluaisi seuraa niin mulla olisi varmaan jotain tekemistä mukana, kirja, muistivihko tms. tai jos käyttäisin älypuhelinta niin räpläisin sitä tympeän näköisenä.

Pyh. Jos seuraa haluat, mene itse ottamaan kontaktia ihmisiin. Miksi miesten pitäisi olla ajatustenlukijoita ja juuri sinun koodistasi / kehonkielestäsi pitäisi tajuta, että sinua voi lähestyä?

Vierailija
156/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, kun se hymyilee puhelimelle ja räplää somea. ei kukaan mies mene häiritsemään pyhää sometusta

Vierailija
157/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä sillä painolla on asian kanssa?

Ei yhtään mitään. Kokemusta on niin yli- kuin alipainoista. T. Nainen

Vierailija
158/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Miksi pitäisi tulla juttelemaan? Jos jostain pitäisi joskus etsiä seuraa niin en ainakaan baarista halua etsiä ketään...

Vierailija
159/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen = lättyperse ja semi rapamaha = ei kiinnosta. Naisen pitää olla hoikka tai urheilullinen. Muuten ei jatkoon. 

Eli hoikkia ja urheilullisia, joilla on hyvä perse, lähestytään, mutta muita ei? Sitten menee vähän uusiksi palstalla väitetyt "totuudet".

No totuushan on juuri päinvastoin kuin mitä täällä neuvotaan. Olen silloin tällöin tullut kysymään täältä neuvoa. Kun teen juuri päinvastoin kuin täällä enimmistö sanoo tai neuvoo, niin asiat menevät nappiin. 

Vierailija
160/391 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykyaikana miehet saa tuntemattomia naisia lähestyä. Tuloksessa on muutama vaihtoehto. Nainen suuttuu ja alkaa haukkumaan, nainen ahdistuu ja haastaa oikeuteen tai hyvin hyvin harvinaisesti se päätyy hyvään lopputulokseen

Oletko kokeillut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän