Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka hyväksytte homouden, niin hyväksyttekö myös

Vierailija
13.10.2006 |

esim. moniavioisuuden, eläimiin sekaantumisen, pedofilian? Missä kulkee teillä raja? Entä jos näiden ryhmien edustajat alkavat vaatia oikeuksia jonain päivänä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala oli niin pettynyt maailman ihmisiin, kun kaikki tekivät syntiä. hän valitsi siksi omaisuuskansan, että voisi tehdä itsensä tunnetuksi maailman ihmisille. Siksi juutalaisille annettiin laki, että täyttäisivät lain. Lain kautta Jumala halusi osoittaa, että Hän on Pyhä ja Ehdoton. Jumala kuitenkin tiesi, ettei juutalaiset sitä pysty täydellisesti noudattamaan. Siksi hän sääti uhrimenot. Kerran vuodessa tuli ylipapin uhrata koko kansan edestä virheetön uhrieläin ja toimittaa sovitus kansalle. Tämä oli vanha liitto.

Valitettavasti kävi niin, että ihmiset pitivät halpana Jumalan säätämän lain. Jumala ei saanut yhteyttä ihmiskuntaan, vaikka halusi, sillä synti erotti ihmiset Jumalasta ja ihmiset ajattelivat, että he itse tietävät, mikä heille on parasta. Jumala lähetti vielä profeettoja ohjaamaan oikealle tielle, mutta heidät tapettiin ja heidän sanomalleen kiristeltiin hampaita.

Lopulta Jumala lähetti Jeesuksen kuolemaan koko ihmiskunnan puolesta ja täyttämään lain. Tämä oli uusi liitto. Pelastus tuli koko maailman osaksi, myös pakanoiden. ennen Jeesusta ei oikeastaan ollut muuta vaihtoehtoa pelastua, kuin ympärileikauttaa itsensä, käntyä juutalaiseksi ja noudattaa lakia.

Kun pakanat pääsivät pelastuksesta osalliseksi, mietittiin, pitäisikö heidänkin nyt noudattaa lakia, niinkuin juutalaisten. ja vielä kun Jeesus oli täyttänyt lain. Säädettiin, että pakanoille riittää, kun karttavat haureutta ja veren syömistä.

Vierailija
42/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu 1 Tim. 2:11-14

¿Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti. Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn.¿

Raamattu Ef. 5:22-24

Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa pelastaja. Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon.¿



Siirakin kirja 25:19-26**

¿Kaikki häijyys on vähäistä naisen häijyyden rinnalla. Kohdatkoon häntä syntisen kohtalo!¿ ¿¿Alakuloisen mielen ja synkeät kasvot ja sydämen kivun saa aikaan vaimo, joka ei tee miestänsä onnelliseksi. Naisesta on synnin alku, ja hänen tähtensä me kaikki kuolemme. Älä päästä vettä valloillensa äläkä pahaa vaimoa valtaan. Ellei hän seuraa sinun kätesi johtoa, leikkaa hänet irti ruumiistasi. ¿



Raamattu 4. Moos. 30:2-15

¿Jos nainen, joka on vielä nuori ja asuu vielä isänsä kodissa, antaa Herralle lupauksen tai sitoutuu kieltämään itseltään jotakin, hänen on pidettävä kaikki lupauksensa ja sitoumuksensa, ellei hänen isänsä puutu asiaan. Mutta jos tytön isä sinä päivänä, jona saa tietää asiasta, kieltää häntä, mitkään tytön antamat lupaukset tai hänen tekemänsä päätökset, joilla hän on sitoutunut kieltämään itseltään jotakin, eivät enää päde.¿ ¿¿Mutta mitkään vaimojen antamat lupaukset tai hänen tekemänsä sitoumukset eivät päde, jos hänen miehensä kumoaa ne sinä päivänä, jona saa tietää asiasta.¿





Raamattu 5. Moos. 22:28-30

¿Jos mies kohtaa koskemattoman tytön, ja pakottaa hänet makaamaan kanssaan ja jos heidät nähdään, miehen on maksettava tytön isälle viisikymmentä hopeasekeliä. Miehen tulee ottaa häpäisemänsä tyttö vaimokseen, eikä hän saa hylätä tätä koko elinaikanaan.¿



Raamattu 3. Moos 12:2-5

¿Sano israelilaisille: Kun nainen on synnyttänyt pojan, hän on sen jälkeen seitsemän päivää epäpuhdas, samalla tavoin kuin kuukautisvuodon aikana. Kahdeksantena päivänä pojan esinahka on leikattava. Nainen pysyköön kotonaan vielä kolmekymmentäkolme päivää puhdistuakseen verenvuodosta. Hän ei saa koskea mihinkään, mikä on pyhää, eikä tulla pyhäkköön, ennen kuin hänen puhdistumisaikansa on kulunut umpeen. Kun nainen synnyttää tytön, hän on kaksi viikkoa epäpuhdas samoin kuin kuukautisvuodon aikana. Sen lisäksi hänen on odotettava verenvuodostaan epäpuhtaana vielä kuusikymmentäkuusi päivää, ja vasta sitten hän on puhdas.¿



Raamattu 1. Kor 11:5-10

¿Sen sijaan, jos nainen on avopäin, kun hän rukoilee tai profetoi, hän häpäisee päänsä, sillä sehän on sama, kuin hän olisi antanut ajaa hiuksensa pois. Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä. Miehen ei pidä peittää päätään, koska hän on Jumalan kuva ja heijastaa hänen kunniaansa. Nainen taas heijastaa miehen kunniaa. Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä, eikä miestä ole luotu naisen takia, vaan nainen miehen takia. Naisen tulee siis pitää päässään arvonsa merkkiä enkeleiden takia.¿



Raamattu 1. Kor. 11:13

¿Päätelkää itse, onko naisen sopivaa rukoilla Jumalaa avopäin.¿



Raamatun (4. Moos. 27:1-11) mukaan lesket ja siskot eivät peri ollenkaan. Tyttäret voivat periä vain, jos heidän menehtyneellä isällään ei ollut poikia.





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Sitten haluan kysyä sinulta, että miksei nykyajan kristityt noudata vanhaa testamenttia?? Yhtä lailla se on Jumalan sanaa niin kuin Uusikin.. Siis vain ja ainoastaan juutalaisten pitäisi noudattaa vanhaa testamenttia? Miksei myös kristittyjen?

Ai niin, nehän vaatii aivan liikaa......

Ja niitä Raamatun kohtia en valitettavasti nyt muista, yritän etsiä...Mutta itse olen niitä lukenut jo lukion uskonnontunneilla opettajan " kehotuksesta" ..

Lähetti poikansa maailmaan, joka kuoli ja ylösnousi. Hän antaa synnit anteeksi, myös homouden.

Vierailija
44/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Raamattu sanoo, että jos joku harjoittaa syntiä jatkuvasti, sellaiselle ei ole sovitusta. Ihmisen tulee katua syntejään jaTEHDÄ PARANNUS ja sitten Jumala antaa anteeksi.

Vierailija
45/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se ensimmäinen ihminen, joka on oppinut elämään synnittömästi?



Tiesitkö muuten, että toisten syntien osoittaminen on syntiä sekin. Nyt kun tämä on sinulle kerrottu, varmasti kadut asiaa etkä enää koskaan tee niin?

Vierailija
46/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rinnastettavissa noihin muihin???? Jessus millasta porukkaa vielä tänäpäivänäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä siksi, että haluaisin tuomita. Se ei ole minun asiani, vaan siksi,että olen huolissani ihmisestä, joka tekee syntiä, sillä hän joutuu helvettiin. Jos hän älyää tehdä parannuksen, hän pääsee taivaseen.



Ja todella, olen itsekin elänyt synnissä, mutta kun tulin uskoon, lopetin sellaiset asiat, jotka ovat Raamatun vastaisia. toki en ole synnitön ja saatan langeta, mutta en tee tahallani syntiä. Tämä kaikki on mahdollista Jeesuksen avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi