Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka hyväksytte homouden, niin hyväksyttekö myös

Vierailija
13.10.2006 |

esim. moniavioisuuden, eläimiin sekaantumisen, pedofilian? Missä kulkee teillä raja? Entä jos näiden ryhmien edustajat alkavat vaatia oikeuksia jonain päivänä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään kiihkouskovainen, mutta uskon kyllä jumalaan.



Nuo raamatunkohdat jotka joku oli tänne kirjoittanut eivät millään tavalla ole mielestäni outoja ajatellen sitä aikaa jolloin ne on tehty. Jos ihmiset eläisivät kymmenen käskyn mukaan ei tarvittaisi muita lakeja ja uskoisin ihmisillä olevan hyvä olla ja elää.



Tuosta syntisyydestä kaikkihan me synnymme syntisenä ja todella teemme ja tulemme tekemään syntiä jossain vaiheessa elämää toiset enemmän toiset vähemmän. Pointti todella on että jumala lähetti Jeesuksen joka kuoli ristillä antaen meille synnit anteeksi jos me niin tahdomme eli kadumme tekoamme.



Muistan dokumentin jossa amerikkailainen sotilas ei voinut hyväksyä homoja koska se oli syntiä, hän ei nähnyt mitään ihmeellistä tai syntistä siinä että oli Bushin käskystä ollut irakin sodassa mukana tappamassa viattomia ihmisiä. Bushan pisti tuonkin sodan uskonnon asiaksi, vaikka raamattu kieltää selkeästi Älä tapa, ei siellä ole mitään " voit tappaa jos teet sen uskonnon takia" . Uskonnon takiahan on käyty eniten sotia, kaippa ihmiset saavat siitä helpotusta omalletunnolleen, mutta oikein se ei ole.

Vierailija
2/47 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo niin paljon siitä mihin Suomi on menossa, Paljon parempaan suuntaan! Ja se kertoo myös siitä, että tämän lain, eli myös homouden vastustajat Suomessa alkavat olla tätä paljon puhuttua VÄHEMMISTÖÄ. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole lesbo, tai kumpikaan meistä. Mutta vaikka oltaisiin niin emme me sitä seksiä harrastaisi lasten nähden kuitenkaan. Edes heterosuhteessa.

Vierailija
4/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista mitä suurin osa ihmisistä tekee/käyttäytyy/hyväksyy.



Tätä menoa kyllä tuo homouskin on normaalia, mutta eiköhän silloin pitäisi hyväksyä myös nuo pedofiilit, narkkarit, väkivalta isit ja äidit jne jne.



Kyllä se homous on epänormaalia sitä kun on homoja vähemmistö ihmisistä kuinenkin ja onneksi niin.

Vierailija
5/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni suvaitsevaisuus tarkoittaa erilaisuuden hyväksymistä. Sitä että kunnioittaa toisten mielipiteitä ja vakaumuksia.

Suvaitsevaisuus ei kuitenkaan mielestäni ole koskaan tarkoittanut kaiken ymmärtämistä. Vaikka ihminen olisi kuinka suvaitsevainen, hänen ei tarvitse silti ymmärtämisen nimissä hyväksyä tekoja jotka satuttavat muita.



Mielestäni on täysin selvää mitkä näistä mainitsemistasi asioista satuttavat toisia. Jos oikein yrität asiaa miettiä, ehkäpä sinäkin näet niissä eroavaisuuksia?

Vierailija
6/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisesta lapsi saa täysin väärän mallin. Miettikää myös sitä miten muut lapset sekä niiden vanhemmat suhtautuvat siihen lapseen joka asuu homo- tai lesboperheessä. Kyllä minun lapseni sellaista ainakin katsoisivat kieroon. Kotona sitten vähän vielä haukuttaisiin homoja niin kivahan sillä lapsella olisi. Minä ainakin olen lapsilleni kertonut homouden olevan ihan perseestä. Jos heistä tulee lesboja niin sille ei voi mitään kunhan ei tule minun eteeni tunteitaan näyttämään tai lapsia itselleen halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


esim. moniavioisuuden, eläimiin sekaantumisen, pedofilian? Missä kulkee teillä raja? Entä jos näiden ryhmien edustajat alkavat vaatia oikeuksia jonain päivänä?

Miksi tuomitsisin kahden aikuisen ihmisen rakkauden? He ovat omasta tahdostaan suhteessa, eivätkä pakota tai VAHINGOITA ketään.

Moniavioisuus: jaa, oikeastaan ihan sama MULLE. Jos kaikki osapuolet hyväksyvät ja ovat onnellisia, mitä se mulle kuuluu?

Eläimiin sekaantuminen: en hyväksy, koska eläintä VAHINGOITETAAN.

Pedofilia: en tietenkään hyväksy! Pedofili LOUKKAA, VAHINGOITTAA, KÄYTTÄÄ HYVÄKSEEN, TUHOAA.

Kukaan täysjärkinen aikuinen ei vertaa pedofiliaa ja homoseksuaalisuutta!

Vierailija
8/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun arvomaailmastasi yleisesti, kuin homoperheistä.



Minua ainakin harmittaisi todella kovasti, jos lapseni syrjisivät toisia ihmisiä minkään ulkonaisen syyn tähden. Toivon kyllä hartaasti, etteivät ole liian läheisissä väleissä sinun kaltaistesi ahdassieluisten ja pikkumaisten ihmisten kanssa, ettei vain asennevika tartu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan itse totesit, että ne kiusaajat ovat sinun lapsiasi. Jos todella tunnet pahaa oloa näiden lasten takia niin miksi et auttaisi omalta osaltasi? Opettaisit lapsillesi, että toisia ei saa kiusata.

Vierailija
10/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisessa rakkaussuhteessa? Lapsiin ja eläimiin sekaantumista en tietenkään hyväksy, koska siinä toinen osapuoli ei ole vapaaehtoisesti mukana vaan pakotettuna/painostettuna, vaan kärsii tilanteesta. Samoin en myöskään hyväksy raiskausta, hyväksikäyttöä ym. Moniavioisuus on jo kinkkisempi juttu, periaatteessa kaikki ovat siinä vapaaehtoisesti mukana mutta käytännössä naisilta saattaa monessa tapauksessa puuttua itsemääräämisoikeus asian suhteen. Tosin katsoin kerran dokaria jossa afrikkalainen nainen sanoi että ei jaksaisi olla yksiavioisessa suhteessa koska ei jaksaisi tyydyttää miehensä haluja joka ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja tuollaisesta lapsi saa täysin väärän mallin. Miettikää myös sitä miten muut lapset sekä niiden vanhemmat suhtautuvat siihen lapseen joka asuu homo- tai lesboperheessä. Kyllä minun lapseni sellaista ainakin katsoisivat kieroon. Kotona sitten vähän vielä haukuttaisiin homoja niin kivahan sillä lapsella olisi. Minä ainakin olen lapsilleni kertonut homouden olevan ihan perseestä. Jos heistä tulee lesboja niin sille ei voi mitään kunhan ei tule minun eteeni tunteitaan näyttämään tai lapsia itselleen halua.

Niin, SINÄ olet opettanut lapsiasi käyttäytymään tietyllä tavalla. Lapset omaksuvat vanhempiensa mallit ja arvot.

Me olemme opettaneet lapsillemme, että on erilaisia perheitä. Se siitä.

Vierailija
12/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kiusaavat toisiaan se on ihan normaalia, aikuisetkin kiusaavat eri tavalla vain.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan " normaaleista" heteroperheistä. Eli ei se heterosuhteen malli homoudelta pelasta.



Mistä tulevat pedofiilit ja lastenhakkaajat? " Normaaleista" heteroperheistä. Eli ei se heteroperhe pedofilialta pelasta.



Ei aitoa rakkautta ole tässä maailmassa koskaan liikaa.



t. eräs, joka on työssään lastenpsykiatrisella nähnyt näitä " normaaliperheiden" lapsia liikaa...

Vierailija
14/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit silti opettaa lapsillesi, että toisia ei kiusata. Mielessään saa ajatella vaikka mitä, mutta eihän sitä tarvitse suutaan avata jos ei osaa muuta kuin haukkua toisia. Oli sitten syynä vanhempien seksuaalisuus, ylipaino, silimälasit tai mikä muu tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniavioisuuden toisissa kulttuureissa (esim. Afrikka) hyväksyn myös. Olen lukenut muutamia afrikkalaisesta elämästä kertovia kirjoja ja mikä minä olen olen heidän elämäänsä tuomitsemaan?

Afrikkalaisilla lapsilla on aina joku kotona, kun tulevat sinne. On lukuisia sisarpuolia ja äitipuolia, aina on joku paikalla joka kuuntelee ja leikkii.



Vähän toisin alkaa olla Suomessa....



En todellakaan tarkoita että moniavioisuus sopisi länsimaalaiseen elämän menoon. Mutta on se vähän surullista, kun lapset leikkivät monet surullisina yksin ja kaikki sukulaiset asuvat toisella puolella Suomea.



Loppuja ap:n mainitsemia asioita en tietenkään ja todellakaan hyväksy.

Vierailija
16/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Voit silti opettaa lapsillesi, että toisia ei kiusata. Mielessään saa ajatella vaikka mitä, mutta eihän sitä tarvitse suutaan avata jos ei osaa muuta kuin haukkua toisia. Oli sitten syynä vanhempien seksuaalisuus, ylipaino, silimälasit tai mikä muu tahansa.

Vierailija
17/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


esim. moniavioisuuden, eläimiin sekaantumisen, pedofilian? Missä kulkee teillä raja? Entä jos näiden ryhmien edustajat alkavat vaatia oikeuksia jonain päivänä?

Eiköhän kaikki seksuaalisuus, mitä yksi tai useampi aikuinen ihminen vapaaehtoisesti harrastaa keskenään, oo ihan " normaalia" !

Mun mielestä ei oo ihan " normaalia" tää kiusaamisen hyväksyminen. Tälläisella ihmisellä on kyllä se paljonpuhuttu vanhemmuus aika hukassa. Aikuisen, vastuuntuntoisen ihmisen on kasvatettava lapsensa yleisten normien ja sääntöjen mukaan, vaikka se sotisi omia asenteita ja vakaumuksia vastaan. Kiusaaminen on väärin, oli syy mikä tahansa. Jokainen normaalilla älyllä varustettu ihminen tajuaa sen.

Vierailija
18/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän nyt luulisi olevan ilmiselvää...

Vierailija
19/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ihan " normaaleista" heteroperheistä. Eli ei se heterosuhteen malli homoudelta pelasta.

Mistä tulevat pedofiilit ja lastenhakkaajat? " Normaaleista" heteroperheistä. Eli ei se heteroperhe pedofilialta pelasta.

Ei aitoa rakkautta ole tässä maailmassa koskaan liikaa.

t. eräs, joka on työssään lastenpsykiatrisella nähnyt näitä " normaaliperheiden" lapsia liikaa...

Ehkä ne juuri tulevat näistä kaiken suvaitsevista perheistä, tiedä sitä. Mutta tottakai lapset syntyvät miehen ja naisen yhdynnän tuloksena, joka on täysin normaalia. Eiväthän he voikkaan tulla homoperheestä kun ne eivät voi lisääntyä.

Vierailija
20/47 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


Voit silti opettaa lapsillesi, että toisia ei kiusata. Mielessään saa ajatella vaikka mitä, mutta eihän sitä tarvitse suutaan avata jos ei osaa muuta kuin haukkua toisia. Oli sitten syynä vanhempien seksuaalisuus, ylipaino, silimälasit tai mikä muu tahansa.

Miksi ihmiselle ei saa sanoa että hän on lihava, jospa hän siitä heräisi ja tajuaisi vaikka laihduttaa.

Minä tiedän homouden olevan totta, sitä en täysin hyväksy ja todella rumia vitsejä niistä kotona kerrotaan. Mun puolestaan kaksi aikuista tehköön mitä tahansa toisilleen jos kumpikin ovat tyytyväisiä ja samaa mieltä asioista. Mutta se että lapsi sekoitetaan tuohon on väärin, se lapsi kun ei saa itse päättää eikä ole edes kykenevä tekemään sellaista päätöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi