Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysypä sitten myymävartijalta/etsivältä jotain!!

Vierailija
13.10.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan, millä perusteella alatte epäillä, että asiakas varastaa?

Vierailija
2/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalla ei ole merkitystä, en voi paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartija pitäisi painaa aivoihinsa.

Vierailija
4/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö työstäsi? Mitä ajattelet varkaista? Oletko käyttänyt väkivaltaa kiinniottotilanteessa? Millainen on tyypillinen varas? Miten varas käyttäytyy kiinniottotilanteessa? Oletko nainen? Miten siihen suhtaudutaan? Kameroiden kauttako te kyttäätte kuka varastaa?

Vierailija
5/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän työstäni, olen tehnyt sitä vuosia.

Olen käyttänyt voimakeinoja useasti kiinniottotilanteessa

Varkaat ovat minulle aika neutraali asia, joskus säälin heitä, joskus he ovat huvittavia, mutta aina olen varovainen, koska ikinä ei tiedä millainen ihminen on.

Tyypillistä varasta ei ole, hämmästyisit, jos tietäisit miten paljon on ihan hyvin toimeentulevia " kotirouvia" varkaina, myös kaiken ikäiset lapset, ja aikuiset.

Varas käyttäytyy yleensä kiinniottaessa ihan hissukseen, koska se on noloa, mutta erikseen ovat narkkarit ja muut, joille varastaminen on keino saada rahaa.

Olen nainen, ja siihen suhtaudutaan ihan hyvin.

Kameroiden kautta, siivilietsivät yleensä myös seuraa ja myös se näkyvä vartija, vaikka näyttäisi että hän vain seisoo paikallaan.

Vierailija
6/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijan pitää olla aina varma että olet varastanut ,ei riitä että hän epäilee.

Vierailija
7/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panee sovituskopissa tavaraa laukkuun ja vartija näkee sen kamerasta, niin kumpihan puoli on nyt tehnyt väärin?

Vierailija
8/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti koppien ulkopuolella niitä löytyy kyllä.

Vierailija
9/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti en ole ikinä tavannu muunlaisia vartijoita, kun sellasia 20 kiloa ylipainosia jotka ei kyllä myymälävarkaan perään paljon jaksa kipittää.

Vierailija
10/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäön perusteella.

Vierailija
11/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuulla on kamerat!

Vierailija
12/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi vartija saattaa olla meillä lihava, mutta kyllä me kunnosta pidämme huolta, meidän ainakin pitää päästä kuntotestit läpi.

Vierailija
13/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kurssilla oli useita miehiä, sekä naisia. Hyvä jos jaksoivat 100 metriä juosta. Ja kaikki selvisivät ihan vartijoiksi saakka.

Vierailija
14/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassiin kosmetiikkaa (jota olin kerännyt koriin) sovituskopissa. Korissa oli kaikkea muutakin krääsää ja vaatteita päällä joten meikkejä ei edes nähnyt kukaan. Joten ainoa vaihtoehto oli se, että vartijat olivat nähneet minun tunkevan meikit kopissa laukkuun.

Vierailija
15/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hän ei ole kiinnijäänyt vielä, jää kyllä ajan kanssa, mekin seuraamme useita varkaita kun tiedämme että he varastavat mutta näyttö puuttuu, mutta ajan kanssa näytönkin saa.

Vierailija
16/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden läpi on mennyt joku jota ei yhtään epäillä? Pitääkö sen näyttää kassi että pääsee epäilyksestä? Kun noita harhahälytyksiäkin sattuu.

Vierailija
17/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole siltikään lopettanut

Vierailija
18/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole maksanut meikkejä, pukukoppi yleensä tarkistetaan heti ja jos meikkejä ei ole siellä niin kiinniotto on aika selvä. Koska pitää muistaa että jokaista liikettä seurataan hyvin tarkkaan jos sinua epäillään että varastat jotain.

Vierailija
19/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kukaan ei edes kysynyt mitään vaan poliisin sakkoon kirjoitettiin minun tunkeneen meikit sinne sovituskopissa.

Vierailija
20/32 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska usein on joku vanha hälytintarra aktivoitunutkin tai on jäänyt jossain muussa kaupassa häly kiinni ostoksiin. Aina voi pyytää kuuluttamaan että hälytys on turha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme