Kysypä sitten myymävartijalta/etsivältä jotain!!
Kommentit (32)
Jos ja kun sinunkin tapauksessa on aika selvä juttu ollut, että et ole missään muualla niitä kassiin tunkenut, tottakai sakossa lukee niin.
Pitää muistaa se että jopa sinun vieressä saattaa olla siviilietsivä, ja kun sinut on nähty että otat meikit koriin, mutta ne ovat sen jälkeen hävinneet kun olet käynyt kopissa, eikä niitä kopissa ole, niin sinua on seurattu niin tarkkaan että voidaan olla varmoja että olet meikit varastanut.
Tällä viikollakin kiinniotetut ovat olleet aivan laidasta laitaan.
Kyllä uskotaan ja pitää olla inhimillinen, tässä ammatissa vuosia työskennelleenä voin sanoa että olen aika hyvä ihmistuntija.
Aina sattuu erehdyksiä, myös meille mutta myös asiakkaille.
Itse en voi toki aina myöskään puolustella kollegoitten toimia, koska jokainen vartija tekee omalla tavalla työtään.
ostoksille? Tapahtuuko tätä usein? Muistatteko kiinnijääneet? Ovatko erikoissyynissä ja kelaillaanko nauhoja eestaas ex-varkaan lähdön jälkeen, josko se taas jotain otti?
varkaus, lähteekö nauha poliiseille ja tuleeko siitä myöhemmin vaikeuksia?
Nauhoja tarkastellaan jo ihan turvallisuus syistä.
Muutama meikki lähti " vahingossa" mukaan, ja nyt pelkään poliisien yhteydenottoa. En siis jäänyt kiinni. Olen kotiäiti jolla ei varaa mihinkään. Halusin hieman ylellisyyttä:(
niin se menee siis varkaudeksi, ei selviä näpistys nimikkeellä, ja siitä joutuu jo vastaamaan.
Muistelen et joskus oli näpistys alle 500mk ja varkaus sen yli. Mitkähän ne nyt euroaikana ovat?
Tai siis saatteko te vartijat itse tutkia asiakkaan laukut/taskut/vaatteet, pyytää kenties riisumaan vai pitääkö kutsua poliisi tekemään tarkka tutkinta?
selityksiä? En varastele, mutta pari kertaa on hajamielisyydestä johtuen meinannut joku pikkuostos jäädä maksamatta, on joko ostoskärryn nurkassa niin etten huomaa, tai sitten olen tullut isoon markettiin ostamaan esim. kynsilakkaa. Kiertelen sitten siinä vaikka yli tunnin katselemassa muutakin ja unohdan kokonaan että minullahan oli se kynsilakkakin. Vielä on ole porttien läpi kassoilla mennyt tavaraa mukana, mutta hilkulla on ollut että olen muistanut mitä olikaan mukana. Uskotteko ikinä näitä selityksiä tai muita vastaavia vai saanko kauhean varkaan leiman otsaani jos joskus erehdyn portin läpi tuotteen kera?