Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka iso synti private showssa käynti on?

amadeus6
01.06.2022 |

Olen satunnaisesti käynyt private showssa katsomassa esityksen, ja kuten asiaan kuuluu - runkkaamassa.

Katson ja runkkaam siis itse. En siis ota erityisempiä lisäpalveluita.

Tällä olen päästellyt paineita, koska elän parisuhteessa jossa halut eivät kertakaikkiaan kohtaa. Jossain määri ajattelen itse, että tämä on kohtuullinen varaventtiili seksin jatkuvassa puutteessa.

Kysymys naisille:
Kuinka isona syntinä pitäisitte, jos miehenne jäisintällaisesta kiinni?

Mitä muita ajatuksia herättää?

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monien vastaajien ajattelussa on kyllä melkoinen epäsuhta.

- Vuosien pihrauksesta aiheutuva henkinen ja fyysinen kärsimys on ihan ok, mutta 15 minuutin oma ilo stripparia katsellen on jotain aivan kauheaa, johon syyllistyvä on pettävä niljakas sika.

Taustalla on kyllä jotain aivan jumissa olevaa körttiläistä ajattelia, tai modernia miesvihaa, jossa vain naisilla on oikeuksia.

No onko sinun naisellasi oikeus käydä katsomassa miehiä vastaavasti kuin sinulla? Siitähän tässä on kyse, että parisuhteen rajoista voidaan kyllä sopia avoimesti, jolloin toiminta ei ole mitenkään väärin, jos vain strippari ei ole ihmiskaupattu tms. Kerro vaimollesi ja keskustelkaa.

Avioliitto ei ole mikään vankila, jossa kärsitään rangaistusta. Jos koet sen sellaisena, niin en käsitä mikset eroa. En vain käsitä tuollaisia ihmisiä.

Kyllä saisi ihan vapaasti jos lopettaisin hänen tarpeidensa huomioinnin edes kohtuullisella tasolla.

Voitte sopia asiasta ja jos se molemmille käy, niin sittenhän asia on ratkaistu. Jos ei käy, niin täytyy miettiä onko järkeä jatkaa yhdessä. Nämä ovat kahden ihmisen välisiä asioita, mutta kuvailet olemistasi avioliitossa siihen malliin, etten välttämättä käsitä miksi olet ylipäätään tuossa tilanteessa enää. Ketä sinun kärsimyksesi on jalostanut, tuskin vaimoasi ainakaan tai lapsia. Miksi tällaisissa liitoissa olevat ihmiset, miehet ja naiset, ajattelevat tuolla tavalla, sitä en ole koskaan tajunnut. Mutta ei kai minun tarvitsekaan, koska asia ei minulle kuulu.

Anteeksi, tämä oli turhan kärjekkäästi ilmaistu. Pienten lasten kanssa eläessä eroamisen välttäminen on todellakin järkevää, jos syynä olisi vain halujen eriparisuus ja kaikki muu olisi kunnossa kuten tässä ilmeisesti kuitenkin on. Pienestä asiasta on tullut suuri, kun se on jatkunut riittävän pitkään ratkaisematta eikä keskustelukaan ole tuottanut tulosta. 

Sulle asia voisikin olla pieni, jos olet se, joka saa aina kun haluaa.

En saa eikä kukaan saa aina kun haluaa. Silloin täytyy käyttää omia käsiä, mutta voimakas halujen eriparisuus on eri asia eli jos ei juuri koskaan halut kohtaa.

Väärin.

Se joka pihtaa ja kontrolli, saa aina kun haluaa. Jos kumppanini aktiivisempi puolisko. Niin kun AP:n tapauksessa.

Jos halut ei kohtaa, lopputuloksena on ero tai vieraissakäynti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän