kuinka iso synti private showssa käynti on?
Olen satunnaisesti käynyt private showssa katsomassa esityksen, ja kuten asiaan kuuluu - runkkaamassa.
Katson ja runkkaam siis itse. En siis ota erityisempiä lisäpalveluita.
Tällä olen päästellyt paineita, koska elän parisuhteessa jossa halut eivät kertakaikkiaan kohtaa. Jossain määri ajattelen itse, että tämä on kohtuullinen varaventtiili seksin jatkuvassa puutteessa.
Kysymys naisille:
Kuinka isona syntinä pitäisitte, jos miehenne jäisintällaisesta kiinni?
Mitä muita ajatuksia herättää?
Kommentit (121)
En koe, että asiasta kertominen toisi mitään hyvää, vaan lisäisi tilanteeseen jännitettä ja taakkaa.
Kärsin huonosta omastatunnosta eniten tietenkin itse, mutta nyt on tullut mieleem, että voisin jopa asiasta joskus mainita.
Jos otat asian puheeksi, niin älä ota alistujan viittaa. Toteat suoraan, että kun ei kerta seksiä saa kotona, niin olet nyt toiminut näin ystävällisesti ja hoidellut itse itsesi, mutta jatkossa aiot pannakkin muualla. Tai vaihtoehtosesti kotona alkaa olemaan seksiä, tai laitetaan lusikat jakoon.
Ei kenekään tartte elää ilman seksiä.
En elä täysin ilman seksiä, mutta valehtelematta yli 90% joudun hoitelemaan itse. Haluaisin joka päivä, mutta aeksiä on noin kerran viikossa tai kahdessa ja vaimon ehdoilla.
Tulannehan on ihan tyypillinen, eli vähemmän haluava määrää tahdin ja käyttää siten tahtoen tai tahtomattaan valtaa.
Ollaan tästä vuosien mittaan puhuttu ja tilanne on kummmankin tiedossa. Välillä saan käsiseksiä, suikkaria en koskaan. Kaikkea olen selsielämän piristämiseksi koittanut, mutta vainolla ei vain ole haluka ja seksi on jotenkin likaista ja hävettävää puuhaa hänestä.
Pää hajoaa, mutten haluaisi silti avioliittoa hajottaa.
Varmaan joku pariterapia olisi viisain ratkaisu. Käytiin seksuaaliterapeutilla joskus, mutta ne rahat meni kyllä ihan hukkaan.
Saatiin jotain hellyysharjoitteita ja muuten vika oli aina siinä, että kotityöt ja 3 lasta tekee elämästä niin kiireistä, että pitäisi järjestää aikaa ja hyvää tunnelmaa niin seksikin luistaa.
Ei se luista jos tounen on ollut koko ikänsä likimain frigidi.
Sori avautuminen.
Yök,ällötys, en koskisi semmoseen ukkoon. Sais jatkaa harrastustaan ja tyytyä tumputukseen.
Vierailija kirjoitti:
En elä täysin ilman seksiä, mutta valehtelematta yli 90% joudun hoitelemaan itse. Haluaisin joka päivä, mutta aeksiä on noin kerran viikossa tai kahdessa ja vaimon ehdoilla.
Tulannehan on ihan tyypillinen, eli vähemmän haluava määrää tahdin ja käyttää siten tahtoen tai tahtomattaan valtaa.
Ollaan tästä vuosien mittaan puhuttu ja tilanne on kummmankin tiedossa. Välillä saan käsiseksiä, suikkaria en koskaan. Kaikkea olen selsielämän piristämiseksi koittanut, mutta vainolla ei vain ole haluka ja seksi on jotenkin likaista ja hävettävää puuhaa hänestä.
Varmaan joku pariterapia olisi viisain ratkaisu. Käytiin seksuaaliterapeutilla joskus, mutta ne rahat meni kyllä ihan hukkaan.
Saatiin jotain hellyysharjoitteita ja muuten vika oli aina siinä, että kotityöt ja 3 lasta tekee elämästä niin kiireistä, että pitäisi järjestää aikaa ja hyvää tunnelmaa niin seksikin luistaa.
Sori avautuminen.
Ei noista periterapioistakaan oikein mihkään ole, kokeiltu on, hukkaan meni ne rahat myös.
Toi halun puute on sellanen, että ei sitä oikeen kliinisesti pohdiskelemalla saa takaisin. Mutta mustasukkaisuus voi sen vielä herättää.
Meillä kävi vähän näin sen jälkeen kun olin ilmoittanut uudesta elämästäni johon kuuluu seksi. Kun ilmoitin lähteväni privaattiin (ja lähdin myös), niin sen jälkeen vaimolla tuntui olevan haluja sittenkin. Se olikin hänestä kiihottavaa. Tästä tilanne lähti kehittymään vähän parempaan suuntaan ja hän tuntui tykkäävän kun kerroin mitä näin ja tein. Edelleen olen pitänyt kylmän linjan, että jos seksiin alkaa tulla viikon tauko niin lähden vaikka "hierontaan".
En hyväksyisi tuollaista missään tapauksessa. Menettäisin kunnioituksen täysin, että mies menee katsomaan ihmiskaupattuja ja huumeriippuvaisia naisia maksua vastaan. Tuo ei ole pettämistä, vaan täydellinen mahalasku kunnioitukselle ja kaikelle. Pettäminenkin olisi parempi.
Suomalaiset stripparit eivät ole ihmiskaupan uhreja vasn omasta hslustaan erotiikka-alalla toimivia ammattilaisia, joista hyväntuulisius ja vapaaehtoisuus myös näkyy hyvänä asiakaspalvelutyönä.
Enemmän arvostusta heille.
Moni on yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Yök,ällötys, en koskisi semmoseen ukkoon. Sais jatkaa harrastustaan ja tyytyä tumputukseen.
Mä taas en eläisi hetkeäkään tollasen pihtaavan naisen kanssa.
Jos kotona ei saa, sitten haetaan muualta tai lähdetään eri suuntiin. Mä lähtisin. Ja suosittelen AP:lle ihan samaa ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi tuollaista missään tapauksessa. Menettäisin kunnioituksen täysin, että mies menee katsomaan ihmiskaupattuja ja huumeriippuvaisia naisia maksua vastaan. Tuo ei ole pettämistä, vaan täydellinen mahalasku kunnioitukselle ja kaikelle. Pettäminenkin olisi parempi.
Otetaan tähän nyt vielä ihmiskauppakin mukaan. Buhahahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona ei saa, sitten haetaan muualta tai lähdetään eri suuntiin. Mä lähtisin. Ja suosittelen AP:lle ihan samaa ratkaisua.
Ei ole aina niin yksinkertaista. 3 lasta, yhteinen yritys ja muuten moni asia hyvin.
Voimavarat ei riitä kaiken irti repimiseen ja alusta aloittamiseen. Eikä ole varmuutta toisiko tulevaisuuskaan mitään parempaa.
Pettämistä, jos et voi vaimollesi kertoa. Eli lopeta, kerro vaimolle, tai eroa. Kertomisestakin voi tietysti ero tulla. Ei tollaset salaisuudet tee mitään hyvää suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aina niin yksinkertaista. 3 lasta, yhteinen yritys ja muuten moni asia hyvin.
Voimavarat ei riitä kaiken irti repimiseen ja alusta aloittamiseen. Eikä ole varmuutta toisiko tulevaisuuskaan mitään parempaa.
Se on just niin yksinkertaista tai vaikeaa, kun asiasta itselleen tekee. Jos ei uskalla, niin sitten saa vapaasti elää epätyydyttävässä suhteessa vaikka lopun elämäänsä.
Mutta eipähän kannattaisi tulla foorumeille itkemään ja valittamaan, jos ei pysty olemaan kuskin paikalla elämässään. Ratkaisun avaimet kyllä olisi, mutta rohkeutta niiden käyttämiseen sitten ei. No jokainen elää omaa elämäänsä.
Mutta ainahan voi käydä vieraissa. Yksi ratkaisu sekin. Tosin mä halveksin tuollaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset stripparit eivät ole ihmiskaupan uhreja vasn omasta hslustaan erotiikka-alalla toimivia ammattilaisia, joista hyväntuulisius ja vapaaehtoisuus myös näkyy hyvänä asiakaspalvelutyönä.
Enemmän arvostusta heille.
Moni on yrittäjä.
Olen tehnyt töitä seksityöläisten kanssa useamman vuoden heitä auttavassa järjestössä, joten ihan turha tulla selittämään mulle asiasta mitään.
Tosin mun mies ei ikinä mitään tuollaista tekisikään. Vastasin kun kysyttiin, ehkä ei pitäisi kysyä, jos ei halua naisten mielipidettä, vaan miesten päänsilityksiä ja kannustuksia. En usko olevani ainoa, joka ei tuollaista hyväksy, vaikkei asiasta olisikaan tietoa ihan ruohonjuuritasolta.
Suomesta ei montaa seksityötä tekevää löydy, joka ei olisi huume- tai päihderiippuvainen, ihmiskaupattu tai muuten hyvin heikossa asemassa. Näiden ihmisten hyväksikäyttäjät ovat monet omalla tavallaan loukussa, vain osa on ns. pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tilannettasi, vaikka en hyväksy tekoasi. Noihin palveluihin jää herkästi koukkuun eikä oikein mikään muukaan asiaan liittyvä ole myönteistä. Mutta ratkaisut ovat sinun kuten joku toinen toi jo esille, sillä aina on muitakin ratkaisuja kuin se yksi ainoa. Fiksummin käyttäisit rahasi menemällä terapiaan miettimään mitä kannattaa tehdä. Jos vaimo ei lähde niin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tilannettasi, vaikka en hyväksy tekoasi. Noihin palveluihin jää herkästi koukkuun eikä oikein mikään muukaan asiaan liittyvä ole myönteistä. Mutta ratkaisut ovat sinun kuten joku toinen toi jo esille, sillä aina on muitakin ratkaisuja kuin se yksi ainoa. Fiksummin käyttäisit rahasi menemällä terapiaan miettimään mitä kannattaa tehdä. Jos vaimo ei lähde niin yksin.
AP:n vaimo ei anna. Mies elää seksittömässä
Sijteessa.
Feministin ratkaisu on: MIES TERAPIAAN!
Ullatuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori avautuminen.
Ei noista periterapioistakaan oikein mihkään ole, kokeiltu on, hukkaan meni ne rahat myös.
Toi halun puute on sellanen, että ei sitä oikeen kliinisesti pohdiskelemalla saa takaisin. Mutta mustasukkaisuus voi sen vielä herättää.
Meillä kävi vähän näin sen jälkeen kun olin ilmoittanut uudesta elämästäni johon kuuluu seksi. Kun ilmoitin lähteväni privaattiin (ja lähdin myös), niin sen jälkeen vaimolla tuntui olevan haluja sittenkin. Se olikin hänestä kiihottavaa. Tästä tilanne lähti kehittymään vähän parempaan suuntaan ja hän tuntui tykkäävän kun kerroin mitä näin ja tein. Edelleen olen pitänyt kylmän linjan, että jos seksiin alkaa tulla viikon tauko niin lähden vaikka "hierontaan".
Aika erikoista ajattelua, et taida hirveän hyvin tuntea naisia. Luulenpa, ettei monikaan nainen ole mustasukkainen seksihierojalle. Yhden nuoruudenystävän mies jäi kiinni kun tartutti sukupuolitaudin, vaimo otti avioeron siltä seisomalta, vaikka oli kolme pientä lasta. Harvinaisen huono neuvo minusta tuollainen uhkailu :D
Jos terapia ei auta, niin ero lienee viisain ratkaisu. Sen jälkeen voi käydä strippareilla ja ostaa seksiä niin paljon kuin ikinä haluaa ja muutenkin hoidella halunsa mielensä mukaan. Kenenkään ei ole pakko olla aviossa, jos homma ei toimi. Yllättävän näissä keskusteluissa saa tästä olla muistuttelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n vaimo ei anna. Mies elää seksittömässä
Sijteessa.Feministin ratkaisu on: MIES TERAPIAAN!
Ullatuus!
Voihan sen eron ottaa ilman terapiaankin, mutta terapiassa voi pohtia eri vaihtoehtoja laajemmin. Jossain vaiheessa näistä jutuista jää kiinni kuitenkin, jolloin tilanne on silloin hankalampi eroa hoitaessa. Terapia ei siis tarkoita, että siellä opeteltaisiin elämään ilman seksiä. Jos eroon päädytään, niin sen voi hoitaa lasten kannalta paremmin, kun käydään terapiassa. Ap:lla on ilmeisesti lapsia, erotilanteessa heidän etunsa pitäisi asettaa ensisijalle.
Suurin osa ihmisistä selviää erosta erinomaisesti ja löytää uuden kumppanin. Epätyydyttävä liitto ei muutu paremmaksi, elleivät molemmat halua sitä muuttaa. Pelkästään yhden halu ei riitä.
En yhtään käsitä mion niin iso asia jos joku ukko käy kattoo jotain stripteasea ja vetää käteen?!
Suomessa homma toimii niin, että
erossa muija vie lapset ja miehen omaisuuden.
Just saying
Ei siinä mitään ole, jos voit sen vapautuneesti vaimollesi kertoa.
Jos et voi, tai epäilet että hän siitä vetää kilarit, niin tiedät itsekin että olet ylittänyt jonkun rajan.
Itsehän totesin, kun ei seksiä ollut ja jopa kuulin vaimoltani itseltään tämän ihastuneen johonkuhun, että rupean hankkimaan seksin muualta. Että jossei sitä kotona ole riittävän usein niin käyn muualla.
Sen jälkeen en ole pitänyt sitä itse pettämisenä.