Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko tällaisesta? Puoliso lähdössä kavereiden kanssa samaan matkakohteeseen kuin me yhdessä

Vierailija
31.05.2022 |

Ollaan pitkään haaveiltu etelän lomasta, ja ostettiin talvella Kreikan matka, siis aviopuolisoni ja minä. Keväällä hänen kaveriporukka kuitenkin alkoi puhumaan, että kun korona on ohi niin lähdettäisikö kaveriporukalla (ilman puolisoita) etelään. Ja varasivat kaveriporukalla matkan samaan matkakohteeseen kuin mihin me olemme menossa kuukautta myöhemmin. Sinänsä on sattumaa, että kohde on sama, ne muut päätti sen kohteen ja puolisoni haluaa mukaan, koska ovat hänen hyviä kavereita. En vastusta kavereiden kanssa matlustelua, mutta nyt korpeaa kyllä paljon, että matkakohde on sama kuin mihin me menemme pariskuntana kuukautta myöhemmin meidän ns. unelmalomalle. Ärsyttää, että mikseivät voineet mennä vaikka Italiaan tai Espanjaan. Suuttuisitko sinä tällaisesta?

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä suututtaa AP? Oliko haaveena kokea tietyt asiat yhdessä ensimmäistä kertaa?

Oli, esimerkiksi juuri se harmittaa. Ap

Voisitko pyytää mieheltä, että tietyt asiat jättäisi teidän reissuun yhdessä koettaviksi? Eihän kaveriporukalla ole pakko matkalla jokaisen olla jokaisessa aktiviteetissa mukana.

Vierailija
42/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies vastasi, kun sanoit, että et ole innoissasi kuviosta?

Tavallaan kai ymmärsi miksi minua harmittaa mutta sanoi että haluaa niin paljon mennä kavereiden kanssa reissuun (ajankohtana, jolloin minun loma ei edes ole vielä alkanut), että ei halua perua, vaikka kohdevalinta on ikävä yhteensattuma. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä porvoolaismammojen suuttuminen oikein toimii? Ensin kysytään, olisiko hyvä tilaisuus suuttua, ja sitten huutoäänestyksen perusteella suututaan? Se suuttumus ei siis ole mikään tunne, joka syntyy tilanteessa välittömästi, vaan se on päätös joka tehdään mammapalstan neuvojen perusteella?

Loistavaa!

Vierailija
44/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei osa porukasta ymmärrä yhtään, miltä ap:sta tuntuu. Oisko se sitä kuuluisaa tunneälyn ja empatian puutetta?

Vierailija
45/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta typerää paasata täällä kuin jollekin lapselle, että itse ei harmistuisi asiasta. AP:ta harmittaa ja sillä sipuli.

Vierailija
46/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välitä sun tunteistasi. Huomioiko muissa asioissa normaalisti vai tekeekö mitä lystää?

Vierailija
47/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olette siellä yhdessä, mies kertoo koko ajan kuinka Jape yrjös tohon kadunkulmaan, Eelis pokas isotissimuijan tuolta baarista, porukalla sammuttiin tohon rantaan...... Ja ei siis välttämättä näin jäätäviä muistoja mutta ymmärtänet pointin. Saat kuunnella miehen biletysmuistoja koko reissun.

Näin juuri. Ja sitten ne elämysjutut, mitä teidän piti tehdä yhdessä, on miehelle jo ennestään tuttuja ja hän selostaa alusta loppuun, mitä tulee tapahtumaan missäkin kohtaa. Kuulet myös, mihin ravintolaan on ihan pakko mennä, vaikka se on menomesta ja sinä kaipaisit ehkä romantiikkaa ja kynttilänvaloa. Jne jne.

En välttämättä suuttuisi, mutta harmistuisin ihan kunnolla tällaisesta elämyksen spoilaamisesta.

Minä olen ollut vain kiitollinen, kun olemme olleet jossain, missä vaimoni on käynyt aiemminkin. Kuin olisi ilmainen paikallisopas koko ajan paikalla.

Jossain kaupunkilomalla tämä on suorastaan toivottavaa. Esim. Lontoo tai Pariisi, jossa toinen osaa jo valmiiksi sukkuloida metrolla yms. Mutta ap menee ihanan romanttiseen kohteeseen, jossa olisi kiva kokea kumppanin kanssa kaikki kauneus ja eksotiikka yhdessä.

Vierailija
48/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kai ymmärsi miksi minua harmittaa mutta sanoi että haluaa niin paljon mennä kavereiden kanssa reissuun (ajankohtana, jolloin minun loma ei edes ole vielä alkanut), että ei halua perua, vaikka kohdevalinta on ikävä yhteensattuma. Ap

Ymmärtääkö? Tuskin välittää ainakaan. 

Oletteko kauan olleet yhdessä?

Vierailija
49/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä suututtaa AP? Oliko haaveena kokea tietyt asiat yhdessä ensimmäistä kertaa?

Oli, esimerkiksi juuri se harmittaa. Ap

Nelikymppisten neitsytmatka. 😂

Vierailija
50/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se silti sama reissu ole. Oletan ainakin että jätkäporukkaa kiinnostavat erilaiset jutut kuin mistä pariskuntana haaveilette. Anna miehen mennä. Osaapa sitten kertoa ehkä jotain hyödyllisiä vinkkejä teidän reissullenne. Erikoinen tilanne kyllä.

Vierailija
51/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä käskee minun olla onnellinen, että minulla on sitten siellä henk koht paikallisopas, joka jo tuntee ja tietää paikat, osaa neuvoa hyväksi koetut ravintolat, on ennalta tsekannut mikä ranta on paras jne.

Sellainen kuulostaa minusta kamalalta matkalta. En ikinä haluaisi tuollaista paikallisopasta, vaan haluan matkan olevan vähän seikkailu tuntemattomassa. En halua tuttua ja turvallista, en halua muiden valmiiksi miettimää. En halua muitakaan oppaita vaan kokeilla itse ja mennä sinne mistä itse tai matkakumppani ei tiedä vielä mitään. Me on puolison kanssa matkustettu aina vain paikoissa, joissa kumpikaan ei ole ennen käynyt. Yleensä omatoimimatkoja.

Ap

Vierailija
52/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään osata päättä itse edes suuttumisista?? 🤔😳

Vierailija
53/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti minunkin ymmärtää miksi aviomieheni lähti ilman minua lomalle thaikkuihin. Myös poikien kanssa.

Vierailija
54/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkö? Tuskin välittää ainakaan. 

Oletteko kauan olleet yhdessä?

10 vuotta.

Ap

Vierailija
55/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol... no en suuttuisi

Vierailija
56/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta typerää paasata täällä kuin jollekin lapselle, että itse ei harmistuisi asiasta. AP:ta harmittaa ja sillä sipuli.

Otsikossa ja avausviestissä kysytään, suuttuisitko. Mielestäsi kysymykseen vastaaminen on typerää. Minä hölmönä kuvittelin, että se olisi tämän keskustelun tarkoitus. :D

Vierailija
57/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikkaan pääsee koska vain muutamalla satasella. Ei luulisi olevan niin spesiaali kohde, että pitäisi aiheuttaa jotain mustasukkaisuusreaktioita, etenkään jos kohde on ilmeisestikin niin tyypillinen, että on sattumalta onnistunut valikoitumaan jonkun miesten kaveriporukan lomakohteeksi. Ymmärtäisin, jos kyse olisi jostain Joulusaaresta tai Everestille kiipeämisestä tms.

No kyseessä on Santorini. On se minulle spesiaali kohde, ja piti olla puolisollenikin. Kyllä ymmärrän, että ystäviäkin se kohde kiehtoo, onhan se ainutlaatuinen paikka. Ap

Santorini on hieno! Voisiko olla, että miesten hotelli sattuisi olemaan Kamarissa, joka on perusrantapaikka, ja te voisitte olla Firassa tai Oiassa?

Vierailija
58/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se silti sama reissu ole. Oletan ainakin että jätkäporukkaa kiinnostavat erilaiset jutut kuin mistä pariskuntana haaveilette. Anna miehen mennä. Osaapa sitten kertoa ehkä jotain hyödyllisiä vinkkejä teidän reissullenne. Erikoinen tilanne kyllä.

Niin annankin mennä, ei me olla koskaan toisiltamme mitään matkoja kielletty. Mutta meni kyllä täysin fiilis ja maku siitä meidän kahdenkeskisestä lomasta. Ap

Vierailija
59/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön mies ei saanut tehtyä asialle mitään, en katselis lapatossua vaan uuden miehen.

Vierailija
60/178 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut täällä käskee minun olla onnellinen, että minulla on sitten siellä henk koht paikallisopas, joka jo tuntee ja tietää paikat, osaa neuvoa hyväksi koetut ravintolat, on ennalta tsekannut mikä ranta on paras jne.

Sellainen kuulostaa minusta kamalalta matkalta. En ikinä haluaisi tuollaista paikallisopasta, vaan haluan matkan olevan vähän seikkailu tuntemattomassa. En halua tuttua ja turvallista, en halua muiden valmiiksi miettimää. En halua muitakaan oppaita vaan kokeilla itse ja mennä sinne mistä itse tai matkakumppani ei tiedä vielä mitään. Me on puolison kanssa matkustettu aina vain paikoissa, joissa kumpikaan ei ole ennen käynyt. Yleensä omatoimimatkoja.

Ap

Pyydät sitten, ettei mies neuvo, vaan sinä saat päättää mihin mennään ja missä syödään. Tuskin se samoja paikkoja poikaporukalla koluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi