Mitä lahjaksi ylioppilaalle?
Kommentit (37)
Ei kaikki halua pelkkää rahaa, lahjanantajalle toki helpoin vaihtoehto.
Ei ainakaan ruusuja koko rahalla. Sitä on kiva katsella, kun on saanut kymmeniä ruusuja, kun mieluummin miehenä olisi ottanut rahaa eikä yhtään ruusua. Sitä heitettiin roskiin satoja euroja raha yo-juhlien jälkeen lakastuneita ruusuina, joita kukaan ei halunnut. :(
Rahaa vaan, sitä nuori ihminen tarvii, ja tietää mitä sillä ostaa.
Voi, lahjakortin valitsee helposti väärään kauppaan ja jos hankkii jotain, lahja todennäköisesti pölyttymään.
Kaunis kortti ja toimeentulotukihakemus.
Tytölle esim. Vallilan verhot.
Pojalle rahaa, jos tämä ei ole jotain tiettyä toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta 😂😂
Seteli kirjekuoreen tai tilisiirto. Helppoa ja varmasti toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan ruusuja koko rahalla. Sitä on kiva katsella, kun on saanut kymmeniä ruusuja, kun mieluummin miehenä olisi ottanut rahaa eikä yhtään ruusua. Sitä heitettiin roskiin satoja euroja raha yo-juhlien jälkeen lakastuneita ruusuina, joita kukaan ei halunnut. :(
Rahaa vaan, sitä nuori ihminen tarvii, ja tietää mitä sillä ostaa.
Mä olen sillai erilainen "nuori", että vien aina ruusun sijasta pienen legopaketin nuorelle. + lahja myös. Tavallaan turhaa krääsää Legotkin on, mutta kukin on ottanut asian huumorilla ja ovat olleet vilpittömän iloisia. Muutama nuorimies on tokassut, että joo ruusujahan tuolla äidille onkin, että kiva, kun itekin sain "jotain". ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksei pojalle?
Mutta joo ei kiitos Vallilan verhoja. Makuja on niin monenlaisia, mutta meidän perheessä ei kukaan ainakaan niistä pidä, joten voi olla, ettei ylioppilaskaan tykkäisi.
Vuotta ennen koronaa tyhjentelin kaappeja ja nurkkia ja löysin useita (13kpl) duuneista saamiani (joulu)lahjoja, jotka olivat vielä alkuperäisessä paketissa.
Oli Iittalan tuikkujuttuja, pientä aaltovaasia, kastehelmi astioita, lakanoita yms. kotimaista desingiä. Kattelin googlesta, että hinnat pyöri kolmesta kympistä sataseen.
Eikun pölyt pois ja pakettiin. Jakelin niitä sitten valmistuville nuorille. Jos eivät ole tykänneet, niin kiertoon vaan uudestaan. Tai myyvät naapurin pirkolle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että kaikki muut ovat yhtä viehättyneitä Vallilan kuoseista kuin itse olet? Minä sain joskus pussilakanat lahjaksi ja käytän niitä talvella suojaamassa auton tuulilasia jäätymiseltä.
Täytyy tietää maku, ei mitään rihkamaa, raha kelpaa
Kuinka paljon rahaa on sopiva lahja kummilapselle? Riittääkö 100?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalle rahaa, jos tämä ei ole jotain tiettyä toivonut.Oletko varma että kaikki muut ovat yhtä viehättyneitä Vallilan kuoseista kuin itse olet? Minä sain joskus pussilakanat lahjaksi ja käytän niitä talvella suojaamassa auton tuulilasia jäätymiseltä.
Käyttöhän se tuokin on. :)
Naapurin muori siellä kattelee verhon raosta, että onpa se tykästynyt Vallilaan, kun autonsakin sillä koristelee. ;)
Voi kyllä. Aika monelle ylioppilaalle rahalahja on mieluinen.