Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montko mariskoolia sinulla on elämäsi aikana ollut, ja mitä olet tehnyt niille?

Vierailija
31.05.2022 |

Minulla on tainnut olla kaksi, ja ne taitavat olla maalla.

Jos joku antaisi minulle mariskoolin, en tiedä, mitä tekisin. Olisi äärimmäisen epämieluinen lahja, suorastaan ongelmajätettä. Puistatus!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ja hyvä niin!

Vierailija
2/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Molemmat olivat lahjoja, joita en pyytänyt. Vein ne taloyhtiön kierrätyshyllyyn edellisessä muutossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi. Molemmat olivat lahjoja, joita en pyytänyt. Vein ne taloyhtiön kierrätyshyllyyn edellisessä muutossa.

Heh, voi kauhistus. No, joku mummo varmasti ilahtui. ap

Vierailija
4/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä nolla. En koe tarvitsevani

Vierailija
5/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vihreää. lahjaksi saatuja. Myynyt kirpparilla. Eurolla kierrätyskeskuksesta ostettuja ihan samannäköisiä on käytössä kaksi kahvipöydässä kekseille ja pähkinöille yms

Vierailija
6/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ennen skoolivouhotusta äidiltäni yhden kirkkaan version. Joskus ysärillä. Se on ihan mukava ja käytän, jos sopii kattaukseen. 

En käsitä, miten jotkut keräävät niitä hyllyihin hirveät määrät jokaista väriä. Siinä menee esineen kiinnostavuus ja idea, sillä käyttöesinehän se vain on. Ihan sama kuin keräisin kahvinkeittimiä olohuoneen vitriineihin ja esittelisin ylpeänä, miten tässä onkin sitten ehta Electrolux vuodelta 2002. 

Vierailija
7/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mummoikäinen ja en pidä noista, tosin en pidä siitäkään, että tuntemattomat mummottelee. Joten haistappa...kukkanen.

Vierailija
8/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Mutta en panisi pahakseni, vaikka yksi tai kaksi olisikin. Ei vain ole ollut tarvetta. Äidille olen ostanut yhden.

Olen jotenkin tykännyt niistä lapsesta asti, kun naapurin mummolla oli skooli, jota silloin ihailin.

Vierailija
9/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdeksan eriväristä. Minun silmääni ne sattuvat miellyttämään ja ne ovat nimenomaan käyttöesineitä. Tarjoiluastioita ja kynttilätuikkuja. Kaikki kahdeksan ei aina ole esillä, vaan vaihtelen niitä esimerkiksi vuodenaikojen mukaan. 

Vierailija
10/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 eikä tule sitä.

Vierailija
11/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi olen saanut lahjaksi. Kyllä niihin joskus synttäreillä tulee laitettua keksejä. Ei aiheuta suuria tunteita minussa, ihan ok kippoja.

Vierailija
12/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi joskus lahjaksi saatu on hyllyssä. Joskus käytössäkin.

Vierailija
13/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Tuossa hyllyssä. Sain ne siskoltani muistoksi kun hän sairastui parantumattomaan syöpään.

Vierailija
14/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi myydä

Vierailija
15/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vihreää. lahjaksi saatuja. Myynyt kirpparilla. Eurolla kierrätyskeskuksesta ostettuja ihan samannäköisiä on käytössä kaksi kahvipöydässä kekseille ja pähkinöille yms

Myit aidot ja ostit rihkamaa tilalle? No nyt oli originelli ratkaisu!

Vierailija
16/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä äly ja väläys. Mä olisin ostanut yhden hyvän kulhon kaupasta. Mutta toisenlaisen. En mariskoolin kopiota.

Vierailija
17/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Se on susiruma.

Olen viihdyttänyt itseäni katsomalla kaikki Palsanmäet.( En voi nyt liikkua)

Oikeesti, joka ikisessä kattauksessa on noita mariskooleja, eikä niitä ikinä näytetä että wau ihana mariskooli ja että ne huudettais useilla kympeillä.

Sama kuin se ruma ruskea vati jota on kahta kokoa. Joka ikisessä kuormassa niitä on. EN nyt muista, oliko revontuli vai mikä.

Ai niin...kaikki kerää samaa asiaa kun se on muotia...

Vierailija
18/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähnyt niitä kulhoja vain nuoremmilla ihmisillä. 😄

Vierailija
19/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi ja olen saanut ne lahjaksi työkavereilta työsuhteeni päättyessä.

Ovat hyllyssä koristeena. Kauniita ovat.  Lusikkaleipiä jos on tarjolla niin siihen esille.

Vierailija
20/40 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi peritty. Se on väriä vaihtava lila/sininen. Jostain luin että olisi arvokas mutta kun kävin sen tarkasti läpi, siinä on pari rosoa. En siis laittanut kaapin kätköihin vaan malja saa jatkaa karkki/pähkinä/romukipon virkaa edelleen.