Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin naimisiin kuukausi sitten ja nyt jo tiedän

Vierailija
30.05.2022 |

Nyt jo tiedän, että tein virheen.

Mies on mustasukkainen, kontrolloiva.
Imarteli minua että mentäisiin naimisiin. Molemmilla aikuiset lapset, hänellä vanhemmat ja minulla lentämässä pesästään.

Pidän miehestä tosi paljon, rakastan tietenkin, mutta ohuesti harmittaa kun olen tällainen lapanen ja annan miehen jyrätä lasten edelle.
. Liian nopeaa mentiin naimisiin, ymmärrän sen kyllä. Niin ja ei siis asuta yhdessä kun mun teini asuu vielä kotona.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis, mitäs läksit.

Vierailija
22/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri lastesi vuoksi sinun täytyy erota heti. Muuten he omaksuvat alistavan/ väkivaltaisen suhteen mallin omiin parisuhteisiinsa aikuisena.

Hehän ovat jo (melkein) aikuisia. Eivät he enää mitään omaksu, mitä eivät ole jo omaksuneet.

Joka kerta kyllä jaksaa ihmetyttää tällaiset ihmiset, jotka osaavat kirjoittaa, mutta eivät osaa lukea. Millainen aivovamma tuollaista aiheuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen luonne tuli yllätyksenä, kuten aina.

lue: nainen ajatteli vulvallaan, kuten aina

Vierailija
24/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri lastesi vuoksi sinun täytyy erota heti. Muuten he omaksuvat alistavan/ väkivaltaisen suhteen mallin omiin parisuhteisiinsa aikuisena.

Hehän ovat jo (melkein) aikuisia. Eivät he enää mitään omaksu, mitä eivät ole jo omaksuneet.

Joka kerta kyllä jaksaa ihmetyttää tällaiset ihmiset, jotka osaavat kirjoittaa, mutta eivät osaa lukea. Millainen aivovamma tuollaista aiheuttaa?

Se on sairaanhoitajaparista se joka kirjoittaa.

Vierailija
25/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka avioehtoa ei olisi, jos eroa haetaan alle 5 vuoden kuluessa, otetaan avioliiton lyhyt aika huomioon ja kaikkea omaisuutta ei näin ollen laiteta tasinkoon. Voit siis vielä harkita jonkin aikaa, joskin tuo kuulostaa siltä, että aika äkkiä sinulla ei ole enää ystäviä, elämää, omaa tahtoa ja itsekunnioitusta jäljellä. Sitten on vielä vaikeampi lähteä. Toimi nyt. Älä ajattele mitä muutkin ajattelevat. Se ei merkitse hittojakaan.

Osituksen sovittelu on mahdollista, jos ositus johtaisi kohtuuttomaan lopputulokseen tai siihen, että toinen puoliso saisi siitä perusteettomasti taloudellista etua. Harkittaessa sovittelua otetaan huomioon erityisesti avioliiton kestoaika, puolisoiden toiminta yhteisen talouden hyväksi ja omaisuuden kartuttamiseksi ja säilyttämiseksi sekä muut taloudelliset seikat. Lyhyen avioliiton kohdalla voidaan siis harkita osituksen sovittelua, jos toisen puolison katsotaan saavan perusteetonta taloudellista etua osituksesta tai jos se johtaisi kohtuuttomaan lopputulokseen. Lyhyenä avioliittona on pidetty alle viiden vuoden kestänyttä avioliittoa.

https://www.minilex.fi/a/ositus-lyhyen-avioliiton-j%C3%A4lkeen

Vierailija
26/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä ei tiedä, millaiseksi tuo teidän avioliittonne kehittyy. Itse menin huumorintajuisen miehen kanssa naimisiin. Hän toi vähän väliä ruusuja, vei syömään, tuki kun oli vaikeaa. Vaan kun mentiin naimisiin alkoi väkivalta. Nuori kun olin, annoin hänen sotkea myös raha-asiani. Vasta hänen kuolemansa jälkeen, olen kuullut monenlaisesta kiusanteosta kohtaani mm soitteli tädilleni ja haukkui minua huoraksi, soitti poliisit puhalluttamaan, että muka ajan kännissä yms. No ihan oli nolla promillea. Ihmettelin aikanaan,ennen kuin oltiin yhdessä, miten hän osuu aina yhtäaikaa kanssani samaan kauppaan, kahvilaan yms. Hänen aikuinen lapsensa sitten isänsä kuoleman jälkeen kertoi, että hän stalkkasi minua. Ajoi autolla perässä, kun minä ajoin edellä. En vaan huomannut sitä. Että kannattaa ap erota. Kaikkia hulluja on olemassa.

Vierailija
27/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on niin kauan, etten oikein muistakaan, mutta olihan hän silloin nuori ja komea mies..  Rakkaudesta menin naimisiin. Lopulta liitto väljähtyi, kunnioitus toista kohtaan hävisi ja sitten ex-miehen kanssas päätettiiin erota. Ex- miehellä oli heti uusi nainen, joka taisi olla mukana kuvioissa jo meidän suhteen aikana, mutta meillä oli liitto huono ilman tätä naistakin ja oltaisiin erottu joka tapauksessa..

AP

Vierailija
28/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole väkivaltainen  vaan mustasukkainen ja kontrolloiva. En usko, että olisi myöhemminkää väkivaltainen, mutta tuota mustasukkaisuuden pahentumista pelkään.

Menin vielä ottamaan uuden miehen sukunimenkin, sillä en halunnut olla exän nimellä naimisissa..  Kiva kun uusi nimi ei ole vielä kaikkiin tietoihin päivittynyt ja nyt jo mietin eroa.

'AP

Vierailija
29/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisiko mies pariterapiaan? Vaikka on vaikeaa, sinun kannattaa tietoisesti kertoa tilanteestanne vaikka kavereille, ja vaikka se tuntuu likapyykkien pesua julkisesti, niin sillä tavalla siirrät sisäisen häpeäsi asiasta myös miehesi harteille. Olettamus on siis että kaverit kertovat eteenpäin ja päivitellen juoruilevat asiasta. Mustasukkaisuus on projisointia siitä että itse olisi valmis pettämään tai intuitiivisesti tietää toisen pettävän tai käsittelemättömiä traumoja petetyksi tulemisesta. En tiedä onko mahdollista vanhana enää oppia pois tuollaisesta.

Vierailija
30/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asutte erillään on sinulla mainio mahdollisuus tutkia miestä ja keskustella asioista mitkä häiritsee. 

Vierailija
31/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä menit naimisiin uudestaan? En nyt tajua.

Vierailija
32/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meni naimisiin, koska mies painosti, ja nyt hän ei voi erota, koska nolottaa.

Hän ei kuitenkaan halua olla naimisissa, ja hän tietää että tilanne tulee pahenemaan.

Hiljaiseksi vetää.

Vierailija
33/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ei pidä sekaantua yh:seen

Vierailija
34/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä menit naimisiin uudestaan? En nyt tajua.

ei ap kyennyt edes lastensa isän kanssa elämään, joten ei ole ihme ettei onnistu uudenkaan miehen kanssa

Vierailija
35/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä kynnysmattoja tulee 🤦🏼

Mistä väkivaltaisia miehiä tulee? Moni on aivan normaali kunnes saa toisen ansaan. Uhri voi olla kuka tahansa.

Sitten lähtee: väkivallalle on ominaista yllätyksellisyys.

Vierailija
36/36 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmänkiltti on huono esimerkki lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi